Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftiron.hide napísal:
organy z cyklistu su navyse zdrave :) teda okrem milankovej pecene ;)

Iron.hide .. byt tebou, tak sa milanovou pecenou neohanam :P .. prezradis to dobrovolne ? :lol:
Zobraziť komentár 02.11.2015 - 20:09:23
00
lto - neviem co myslis :) ja nechlascem ani zdaleka tolko ako milanko, a aj tesak toho vypije viac nez ja. OK, na BK som to v lete dvakrat prehnal, ale nikdy tak aby som padal z bicykla ;)

tesak - to je nahodicka, tiez som bol v tom istom roku v USA, ale na severovychode, v state New York. V yellowstone som bohuzial nebol. Bol som tam na Work&Travel, ale "travel" to moc nebolo, skoro cele leto som len makal :) az potom na zaver som stravil 2 tyzdne v najlepsom meste na svete :)
Zobraziť komentár 02.11.2015 - 21:07:48
00
Nazdar, pri dobrych susedskych vztahoch opravujem domovnikovy bike. Chcem len vediet, ci 6-kove radenie bude dobre radit na 7-ovom pastorku.
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 07:03:52
00
áno bude, 5-8 kolo má rovnaký chod
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 08:38:18
00
Neviem či to tu bolo ale zaujímavé pozeranie. Niekolko krát som sa pri pozeraní vydrbal :tmi: :tmi:

https://www.youtube.com/watch?v=tnJi-kP2AZE
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 09:37:25
01
arrow_leftHosť napísal:
pocet umrti na miliardu ciest, hodin, a kilometrov

https://en.wikipedia.org/wiki/Aviation_safety#Comparison_to_other_modes_of_travel

stresujete tu s lietadlami a vo vsetkych 3 ukazovateloch su bicykle NEBEZPECNEJSIE :rofl:

Podla tejto statistiky su lietadla tretie najnebezpecnejsie hned po motorkach a bicykloch. Podstatny je pre mna totiz hned ten prvy stlpec - pocet umrti na pocet ciest. Auta su na tom s tretinovou hodnotou podstatne lepsie.
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:31:07
01
Preco na pocet ciest a nie km?
Ked otocim SK -> NL tak je to stale jedna cesta ale 1300km.
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:32:25
00
Ano, u Teba uz stupa riziko na ceste kvoli poctu km. Ale ked sa na to pozeram tak, ze by som denne dochadzal do prace lietadlom, mam takmer trikrat väcsiu sancu ze zomriem, nez keby som dochadzal autom.
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:37:21
01
Kazdy stlpec zohladnuje nieco ine. Prvy je deformovany pocetnostou cestujucich a frekvenciou ciest - je rozdiel ci zahynie 200 ludi na palube, alebo 4 ludia v aute, rovnako je rozdiel z akej vzorky dat tieto cisla pochadzaju. Pre mna ako cestujuceho je najzaujimavejsi stlpec 2 - pocet umrti na pocet hodin stravenych na ceste.
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:41:14
00
+ čo takto počet kusov vozidiel vs lietadiel na danej trase..
pre mňa je stĺpček na km tiež najnepodstatnejší/najmenej dôležitý/najzavádzajúcejší, ale plne chápem prečo sa aerolinky presne týmto prezentujú :)
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:42:40
00
Inak neviem co si mam predstavit pod pojmom Van. je tam Bus a Car, tak co je akoze Van ked nie Car? V kazdom pripade Bus je statisticky uplne najbezpecnejsi, este bezpecnejsi nez Rail. To je zaujimave.
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:50:11
00
myslim ze tych 100 tisic letov kazdy den hovori za vsetko

Van = dodavka pre 6-10 ludi
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:50:50
00
A co myslis, ze autami sa robi denne na svete len trapnych 100 tisic ciest? :) Cize z tohto pohladu stale plati, ze pri 100 tisic letoch zomrie skoro trikrat viac ludi ako pri 100 tisic cestach autom.
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:52:27
00
Štatistika je ošemetná vec. Treba totiž zohľadniť aj regionálne rozdiely. Napr. malé ruské aerolinky majú 3x vyššiu nehodovosť, ako je svetový priemer. Malí operátori v Afrike, kde sa cez korupciu prižmurujú obe oči pri povinných technických prehliadkach, ázijské aerolinky, čo majú ban v EÚ a pod., to treba tiež zaradiť ku kalkulácii. Bežný európsky, či americký operátor poskytuje štatisticky výrazne lepšie šance, takže najnebezpečnejšia časť cesty je jazda autom na letisko. Letecká doprava má nepredstaviteľne prísne mechanizmy bezpečnosti, premávku riadia dispečeri a lietadlá dôsledne školení profesionáli. Zato na cestách máme amatérov, ktorých schopnosti sú veľmi často úplne pochybné.
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:54:20
01
Keby to tak bolo naozaj, tak by si mal osobne poznat 3x tolko mrtvych z lietadla ako po smrti v aute. Neviem ako ty, ale ja som osobne nepoznal nikoho kto by zahynul v lietadle ale v aute ich uz zopar zostalo. ( a to Malajzijske zostrelene lietadlo mi dava celkom slusnu sancu na to aby som tam niekoho poznal)
Zobraziť komentár 03.11.2015 - 10:56:08
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up