Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftHosť napísal:
Je to len o pocte najazdenych kilometroch. Niekto sa do toho dostane hned, niekto potrebuje 2000 km.

a niekto nikdy! každopádne ako nabrať tých 2000km? určite nie v ostrej premávke v BA!
okrem toho záleží s čím má problém.. ak je to len v nejakej "spomalenosti" že sa bojí dať plný kotol, alebo rýchlo radiť to je ten najmenší problém.. ak má problém s pozornosťou to je možné že nevyrieši ani miliónom km
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 10:03:30
00
Vsetci zaciatocnici maju problem s pozornostou. Nestihaju riesit tolko veci naraz. Maju plne ruky volantu, zapojenim pedalov a radenia rychlosti uz dosahuje zatazenie systemu 110 % a ked este pride poziadavka na sledovanie situacie pred vozidlom, okolo vozidla a v spätnych zrkadlach, tak system kolabuje. Velmi vela preto riesi automat ako pisal Turbi a pravidelne jazdenie ako pisal Phil. Ale je fakt, ze niektori na to bunky proste nemaju a ti sa aj dobrovolne soferovaniu vyhybaju.
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 10:09:39
03
Ja si velmi zivo pametam moju prvu jazdu v mojom novom aute, ked predtym som mal najazdene minimum kilometrov na starej favoritke. Bol som posraty, vystresovany, a v spicke som isiel sam cez zapchate centrum do roboty - skoro som nedychal. A kedze som zapasil s autom, milion veci som prehliadol a vsetko som riesil na poslednu chvilu. Na Kolarku sa mi ani nepodarilo odbocit tam kam som chcel, tak som bol vystresovany vobec z toho, ako sa teraz dostanem do roboty. Take veci clovek ako pasazier vobec neriesi, takze to je dalsi novy, stresujuci element s ktorym sa zaciatocnik musi vysporiadat.
Tam jednoducho pomozu len a len kilometre, a netreba sa nechat odradit ludmi s podobnymi nazormi ako boli aj tu prezentovane.
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 10:28:21
00
arrow_leftHosť napísal:
Je to len o pocte najazdenych kilometroch. Niekto sa do toho dostane hned, niekto potrebuje 2000 km.

Asi nie tak celkom, poznám zopár čo majú aj 200.000 km + a nepomohlo :(
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 10:32:50
00
Ono to velmi zalezi - moja mama nepocuje motor a tym padom nevie ako radit a tak dalej, takze aj ked ma vodicak uz 20 rokov nesoferuje.

Na druhej strane si pamatam seba, ako som toho mal na zaciatku plne ruky a jazdil som chodil vecer/v noci s otcom ktory mi hovoril znacky a kontroloval, ci som nieco neprehliadol, pretoze ja som bol tak zaneprazdneny volantom a radenim, ze na ne proste nebol priestor. Ono sa do toho treba dostat.

A co mne dost pomohlo este pocas autoskoly bolo, ked som pochopil ako funguje spojka - nie iba ze mame pedal, ale co sa za tym nazoaj deje a ze to je na principe trenia a tak dalej.
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 10:35:07
01
Treba jej dať do ruky doma vyrobený traktor a poslať ju na pole/ do záhrady... Orať, prevážať .... A najlepšie keď ma traktor veľkú vôľu na riadení, slabšie brzdy, vyvaklanu kulisu na prevodovke... Tam sa chytá parádny skills
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 10:42:32
02
To jej môžem požičať aj moje auto. :lol:
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 10:43:30
010
Nieco k teme. :)

Prílohy:

auto_school_.jpg
auto_school_.jpg 42.94 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

Zobraziť komentár 13.11.2015 - 11:07:16
00
arrow_leftiron.hide napísal:
ok diky vsetkym, prisli mi dobre tipy. a tiez dik za odradenie od tej iuventy.
jezus - uz za to vyvalila 400 eur, a to niektore dalsie poplatky este ani nezaplatila. aj tak to vyzera s nou biedne, asi to cele prepadne.

musi si najst nejakeho uspesneho podnikatela co jej kupi dake SUV :)
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 11:09:09
00
PhilJ Myslim ze tu neslo o vyhananie pomalych z ciest, ale o ludi, ktori na to vyslovene nemaju. Tak ako niekomu nikdy nepojde matematika alebo jazyky, su ludia, ktori jednoducho nezvladaju riadenie auta v premavke bezohladu na to kolko najazdia. Nie je ich vela ale su taki. Raz som sa viezol v aute s jednou babou, kde som sa skutocne bal, nie o seba ale o inych. Nielen ze nevedela poriadne jazdit (zatacat, plynule brzdit, odhadnut rychlost auta do zakruty, parkovanie, a cuvanie ani nehovorim), ale este jazdila rychlo. Nieco na sposob namol opiteho, ktory sa strasne ponahla... Pri nej som si povedal, ze kebyze som policajt rovno jej zoberiem vodicak a bez testov, ze na to ma, by som jej ho nedal.
Inak najviac rizikovy su sebavedomi fagani, ktori jazdia tak ako keby boli na ceste sami a rataju s tym, ze furt sa im niekto uhne. Taki sposobuju viacej nehod ako neskuseni zaciatocnici, zeny, ci starsi ludia. Ti sa boja a su opatrni a / alebo pomali. Ale zase na zapchy maju vlyv aj arogantni / rychli aj pomali / bojazlivi vodici.
Inak suhlas, ze vela pomozu kilometre. Sam som prechadzal tym co pises, sustredenie na riadenie auta plus sledovanie premavky a znaciek bolo vela, vycerpavalo. Ale cim viac som jazdil, tak tym viac bolo soferovanie automaticke a clovek mal cas na sledovanie premavky. Pre mna bol najvacsi problem zvyknut si na obmedzeny vyhlad z auta. Dlho som jazdil na skutri ci motorke (na aute som nejazdil 5 rokov od vodicaku) a po sadnuti do auta som sa citil ako v plechovke s par dierami. :-)
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 11:12:49
01
Este jeden tematicky k mladym sebavedomym faganom. :)

Prílohy:

Before_You_Buy_Our_Car.jpg
Before_You_Buy_Our_Car.jpg 55.09 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 13.11.2015 - 11:27:42
01
arrow_leftHosť napísal:
Take veci clovek ako pasazier vobec neriesi, takze to je dalsi novy, stresujuci element s ktorym sa zaciatocnik musi vysporiadat.
Tam jednoducho pomozu len a len kilometre, a netreba sa nechat odradit ludmi s podobnymi nazormi ako boli aj tu prezentovane.

na to presne slúžia tie dodatočné jazdy v autoškole! nie testovať si či náhodou niekoho nezabijem..
na druhej strane toto je výhoda autoškoly v BA, lebo horšie (svižnejšie) už nebude nikde..
ja som stresy nemal, prvé dve jazdy na parkovisku, tretia Petržalka - Rusovce, štvrtú som ráno od 8 robil šoféra inštruktorovi po centre BA na vybavovačky po poisťovniach :rofl: vysoká škola premávky a parkovania, ďalšie jazdy odvtedy už boli fakt malina..
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 11:40:31
00
ja som sa napriklad zacal ucit uz ako pasazier,chodili sme kade tade na bezecke preteky ...sledoval som sofera atd. a pytal sa na znacky krizovatky a pod. ,takze v autoskole bola o to lahsia teoria...prax uz prisla postupne v zamestnani...

najhorsie je obdobie ked uz clovek naberie nejake skusenosti a zacne si az trochu prehnane verit ....v lepsom pripade ho z toho preberie ,len nejaky lahsi karambol ....
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 11:57:41
01
V každom okresnom meste by mal byť verejne prístupný (alebo za symbolický poplatok) okruh, kde by sa dali testovať rôzne situácie za volantom. V premávke sa to nedá. A vždy, keď som si pozrel ceny jazdy na okruhu, ma to nakoniec prešlo. A kúpil som si niečo na bike. :lol:
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 12:01:01
00
arrow_leftCraObs napísal:
na to presne slúžia tie dodatočné jazdy v autoškole! nie testovať si či náhodou niekoho nezabijem..


Nie, na to sluzi zakladny vycvik v autoskole a skuska pod dohladom policajtov. Kazdy kto to zvladne ma byt pripraveny jazdit v realnej premavke. To, ze niekto jazdi jak posraty a raz za cas mu skape motor este neznamena, ze ma hned odovzdat preukaz a spravit si dalsi vycvik, aby "nahodou niekoho nezabil".
Zobraziť komentár 13.11.2015 - 12:24:01
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up