Lokalizácia
Formulár sa odosiela
martinux> http://www.sicklines.com/gallery/showphoto.php?photo=1208
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 11:24:13
00
Roman: podobne :P
mironfs: nakoniec zvážim sám, lebo ten odkaz vyzerá na ten istý zdroj podľa fotky...nechce sa mi veriť že je taký ľahký
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 12:24:56
00
Pokojne tej vahe ver. Formuly patria medzi najlahsie allsteel kotuce.

Tu to mas pokope:
http://www.sicklines.com/weights/rotors/
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 12:32:26
00
Otázkou je, či sa oplatí kupovať Magury ľahšie o 22g :D
http://www.jensonusa.com/store/product/BR266L02-Magura+Storm+Sl+Rotor.aspx
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 12:48:20
00
Tie Magury maju podstatne menej materialu na brzdnej ploche, takze kratsia zivotnost a rychlejsie prehrievanie. Treba sa rozhodnut podla toho, co sa na tom bajku jazdi, ale ak ten Zesty nie je urceny len na naberanie objemov na asfalte :lol:, tak ja by som do toho nesiel.
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 17:02:48
00
Maguracke kotuce su zname svojim slabym ucinkom uz pri Martach :P .. mali(maju?) ultra-hyper-mega lahke kotuce a takto potom aj vyzeralo pribrzdeni.
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 17:34:26
00
Martinux, ak Ti ide o hmotnost v prvom rade a ostatne je vedlajsie, tak si mozes kupit toto. :rofl:

http://www.suncycle.sk/mtb_brzdove_kotuce/diely-mtb/mtb_kotuc_alligator_r19_180mm/
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 17:48:18
00
Jezus zase nepreháňaj, nie sme na tržnici :lol:
Keď sú tie magurácke kotúče také zlé, marí sa mi že Lapierre vozí kotúče Marta SL, prečo asi?
Každopádne aj tak mi v poslednom čase pri brzdení vydávajú brzdy zvuky ala "krochkajúce prasa", tak za vyskúšanie to hádam bude stáť a ani tie kotúče nie sú nejak extra drahé ako inde :tmi:
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 18:36:35
00
Ja prehanam? Ty si zacal. :) Inak nikto nenapisal, ze su maguracke kotuce zle, takze neprekrucaj fakty. Kazdy kotuc ma svoje idealne urcenie a tamta mriezka urcite nepatri medzi odolne kusky vhodne na dlhsie zjazdy, that's all. Btw. ked uz si rozhodnuty, naco sa vobec pytas? ;)
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 18:55:35
00
Jazdím síce SL ale tie staršie, ktoré sú plné. Predtým som mal tie staršie Formuly (tiež 203/180mm). Rozdiel v účinku nejak nebol pozorovateľný, povedal by som, že v blate majú Marty trochu výhodu (bez orvorov), no a hlavne sa menej krivia ako Formule. Sú to kvalitné rotory a nebál by som sa do toho ísť, vyrába to pre nich GALFER.
Zobraziť komentár 17.02.2011 - 23:39:02
00
Takto vyzerá rotor Marta SL a nemôžem potvrdiť, že nebrzdí dobre. Mám ich na dvoch bikoch, na jednom 160 mm a na druhom 180mm. Že nebrzdia beriem ako keci.

Prílohy:

magura_sl_rotor.jpg
magura_sl_rotor.jpg 40.6 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 18.02.2011 - 09:32:15
00
Tu sú aj s váhou ale len 160 a 180mm. 203 som nenašiel. Odvážené novšie SL som zatiaľ nevidel.

p.s. to čierne v strede na tom rotore nebýva, to je nejaký home tuning.


160

www.julmtb.com


180

farm5.static.flickr.com
Zobraziť komentár 18.02.2011 - 09:58:59
00
Takže hmotnosti +- sedia podľa ofiko stránky

203mm Marta SL by mal vážiť cca 166g a Storm SL cca 147g

Turbi, Lapierre: vďaka, toto som chcel "počuť" :bow:
Zobraziť komentár 18.02.2011 - 10:29:54
00
Tak to boli asi starsie modely Marty, ich 160tkove rotory vazili okolo 90g, ak sa dobre pamatam. Oni nebrzdili zle, ale velmi rychlo sa prehrievali. A boli to modely este predtym , co ich kupoval Turbi a Lapierr, myslim. Hmm, tak to asi prerobili. Beriem spat :) .. kazdopadne pri vahe 108g je to urcite v pohode, to je bezna vaha rotorov.
Zobraziť komentár 18.02.2011 - 10:59:23
00
nádeje sú lahšie, krajšie, farbičkové :)
Zobraziť komentár 18.02.2011 - 11:04:11
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up