Lokalizácia
Formulár sa odosiela
fajne foto.posli popis
Zobraziť komentár 27.11.2007 - 17:48:02
00
tot stihol mliecko este narychlo poslat:
Takze nazdar,mam pre teba takuto ponuku.
model VECTOR SYNCHRO 58cm
vybava SORA,Remerxy rafky.
upgrady:kluky 105,plaste SCHWALBE Blizzard a Stelvio,Carbon vidlica Pells,carbon sedlovka Pells,sedlo SELLE ITALIA SLR GEL FLOW(4000Sk),predstavec Pells,FSA omotavka,brzdove spalky na cartridge...Vyborny stav,spolahlivy bike,jazdeny 2 sezony

:) :?:
Zobraziť komentár 27.11.2007 - 17:53:52
00
cena :?:
Zobraziť komentár 27.11.2007 - 18:41:36
00
Viac jak 10 bych za to nedal :-D

mliecko: rám 58 cm classic je tak od 176-8 cm. Pre väčších, menších sa dá čiastočne prispôsobiť predstavcom, sedlofkou, ale menia sa páky a už to nie je ono. Na svoju výšku si hľadaj 60ku, 61ku kostru.
Zobraziť komentár 27.11.2007 - 19:23:32
00
Preháňaš - mám 176 a starý klasický Favorit som nikdy nemal väčší ako 54. Klasický rám 58 bol minimálne na veľkosť 180+.
Zobraziť komentár 27.11.2007 - 19:49:38
00
takze z toho druheho som upustil lebo cena bola 14 000,- takze nic .
tak skusim ist volakedy osobne pozret ten prvy to bude asi najlepsie.
Zobraziť komentár 27.11.2007 - 21:17:02
00
ked chces jazdit cestu tak to chce kvalitnu zivotnu poistku.Ja som kvoli tomu pred cca.10rokmi predal cestak a kupil horáčik.Ten klud je neporovnatelny.
Zobraziť komentár 27.11.2007 - 22:15:26
00
Preháňaš - mám 176 a starý klasický Favorit som nikdy nemal väčší ako 54. Klasický rám 58 bol minimálne na veľkosť 180+.

Nechcem o tom veľmi polemizovať, to číslo bol z môjho pohľadu extrém, pretože každý je iný, 175 cm človek môže mať dlhšie nohy ako 182 cm človek.
Zobraziť komentár 28.11.2007 - 09:49:56
00
ked chces jazdit cestu tak to chce kvalitnu zivotnu poistku.Ja som kvoli tomu pred cca.10rokmi predal cestak a kupil horáčik.Ten klud je neporovnatelny.


nerobte z "cesty" takeho strasiaka :) ...je pravda ze nechapem ako niektore individua dostali vodicske opravnenie ( hlavne vodici kamionov a autobusov ) , ale aspon si clovek trenuje predvidavost, ostrazitost, periferne videnie a neviem co este viac ako v hore :)
Zobraziť komentár 28.11.2007 - 10:08:02
00
nerobte z "cesty" takeho strasiaka :) ...je pravda ze nechapem ako niektore individua dostali vodicske opravnenie ( hlavne vodici kamionov a autobusov ) , ale aspon si clovek trenuje predvidavost, ostrazitost, periferne videnie a neviem co este viac ako v hore :)


...presne tak :wink:
Zobraziť komentár 28.11.2007 - 12:43:58
00
nerobte z "cesty" takeho strasiaka :) ...je pravda ze nechapem ako niektore individua dostali vodicske opravnenie ( hlavne vodici kamionov a autobusov ) , ale aspon si clovek trenuje predvidavost, ostrazitost, periferne videnie a neviem co este viac ako v hore :)

uvidime ako dlho ti ten optimizmus vydrzi...ja skor v hore vidim velky prinos cisteho vzduchu 8) inak ostrazitost trenujes aj v hore, ked sa zrazu zjavi na ceste zo 20 srn :) a o predvidavosti ti ani nemusim hovorit, spravna stopa sa niekedy hlada dost tazko..
Zobraziť komentár 28.11.2007 - 13:57:21
00
martinux.nevies o com to je tak nepis :)
Zobraziť komentár 28.11.2007 - 16:03:00
00
ale viem o com je MTB...inak staci mi, ked mam ist po "ceste" do servisu :roll:
Zobraziť komentár 28.11.2007 - 16:05:15
00
Preháňaš - mám 176 a starý klasický Favorit som nikdy nemal väčší ako 54. Klasický rám 58 bol minimálne na veľkosť 180+.

:P Ale Favorit sa tusim robil len jedna velkost, nie? :lol:
Zobraziť komentár 28.11.2007 - 16:30:05
00
ale viem o com je MTB...inak staci mi, ked mam ist po "ceste" do servisu :roll:
nema cenu sa hadat.ja tiez jazdim mtb vo vacsej miere ako cestu takze viem co to je.a jazdit cestu na mtb to je total onicom.na cestaku je to uplne iny pocit.ale to zbytocne rozpisovat.kym nezazijes nezistis.
Zobraziť komentár 28.11.2007 - 16:34:42
00
keyboard_arrow_up