Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Giantu ukradli 127 e-bikov z kontajnera. Takže ak by niekto predával nového reigina dajte vediet:) Ale nie tak Snad tam nebolo aj niečo čo mal mtbiker objednané
Zobraziť komentár 18.02.2022 - 14:57:20
00
https://www.trend.sk/biznis/ak-niekto-odkladal-kupu-bicykla-zozenie-drahsie-tvrdi-slovensky-top-vyrobca-zahoria?itm_modul=trend_topbox&itm_brand=trend&itm_template=hp&itm_position=4
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 06:41:40
00
Čo sa dopravy z Ázie týka, kto vie či by bolo pre firmy finančne výhodnejšie smerovať dopravu cez železnicu Čína - EU. Pokiaľ si pamätám EU a Čína mali veľké plány práve na dopravu po železnici. Keby to infraštruktúrne zvládli a dokázali by vytvoriť spoľahlivú sieť tratí kde by mohli deň noc fičať nákladé vlaky...Údajne to jednej súprave trvá cca. 1 týždeň aby doručila náklad z Číny do EU.
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 10:15:32
01
Doprava po železnici nie je úplne jednoduchá. Vychádza cenovo podobne ako lodná. Najväčším problémom je zohnať kontajner a kompletne ho naplniť pri nakládke na konkrétny vlak. Horšie sa to manažuje. Doba dopravy oproti lodnej doprave nie je výrazne kratšia.
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 10:29:12
00
Problémom takejto železničnej dopravy je hlavne, že tu sa niekto snaží vyvolať vojenský konflikt..takáto trať by určite viedla cez znepriatelené územie, takže po nej by sa reálne už do Európy neprepravilo nič.
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 10:34:37
00
Kompletne naplnit kontajner na konkretnu lod sa v com lahsie manazuje?
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 10:43:02
06
arrow_leftKristina napísala:
Doprava po železnici nie je úplne jednoduchá. Vychádza cenovo podobne ako lodná. Najväčším problémom je zohnať kontajner a kompletne ho naplniť pri nakládke na konkrétny vlak. Horšie sa to manažuje. Doba dopravy oproti lodnej doprave nie je výrazne kratšia.

Tak loď ide min. 3 týždne a v momentálnej dobe aj podstatne dlhšie. Pri plánovaní spomínaného železničného koridoru Čína - EU šiel vlak 7 dní. Takže nie je to rýchlejšie?
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 11:03:15
01
arrow_leftbranomelis napísal:
Problémom takejto železničnej dopravy je hlavne, že tu sa niekto snaží vyvolať vojenský konflikt..takáto trať by určite viedla cez znepriatelené územie, takže po nej by sa reálne už do Európy neprepravilo nič.

A čo tak aspoň pozrieť kadiaľ to vedie.
Napr https://www.researchgate.net/figure/The-main-rail-routes-between-China-and-Europe_fig33_322446385
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 11:05:11
02
Myslíš tú tretiu čiarkovanú variantu, ktorá v alternatíve ide dokonca cez Čierne more? To by bola riadna ekonomická vychytávka, to už potom ozaj radšej stále lode používať... Pochopiteľne ideálna na takéto myšlienky je vystavaná trať. Kombinácia červenej do Yekaterinburgu a odtiaľ na modrú smer Berlín, ale tá bude onedlho nepoužiteľná. Takže, keď si to pozeráš, tak hlavne mi do odkazov dávaj reálne trate a nie výhľadové výmysly, ktoré by boli schopné fungovať najskôr o 20-25 rokov.
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 11:16:02
00
Raz sa mi stalo že nejaká zasielka z Ali cestovala vlakom a mala úplne podrobný tracking v štýle, že mi chodili eventy ako "vlak neočakávane stojí na Sibiri uprostred ničoho pre nepriaznivé počasie". No a pointa, Čína, Rusko, severske krajiny, Hamburg, Liege, proste žiadna rovná čiara ... Idem to skúsiť pohľadať, len pre zaujímavosť ...
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 11:31:26
00
Celá situácia do budúcnosti môže priniesť aj pozitívne veci. Môžu sa presadiť aj výrobcovia komponentov mimo Ázie, resp. značky, čo boli predtým neznáme. Tak isto môže byť aj tlak na výrobcov rámov, že možno aj v Európe by sa nejaká tá továreň zišla. Čo som čítal z viacerých zdrojov, tak pracovníci v Ázii v továrňach, kde sa robia komponenty a rámy majú platy, na úrovni automobiliek v Nemecku, či Británii, dokonca aj vyššie.
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 14:26:41
00
Ako je to s tou polskou fabrikou na karbonove ramy? Kross uz vyraba doma?
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 14:41:49
00
Jano1987 máš nejaký link ?
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 15:03:49
00
jordi ak ide o plat tých robotníkov vo fabrikách, linky si neukladám, ale bolo to spomínané v rozhovoroch napríklad s riaditeľom Kellys, aj ľuďmi pod ktorých patrí Superior a Rock Machine, aj iný zahraničný výrobcovia. Takže ak trocha pohľadáš na Google, isto nájdeš o tom dosť článkov.
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 15:10:39
00
Ja čo som kdesi čítal, tak aj v Portugalsku už rozbiehajú výrobu karbónových rámov. Neviem či sa to tu na MTBikeri diskutovalo,..?

https://www.bike-eu.com/market/nieuws/2021/03/portuguese-invest-millions-in-carbon-fiber-frame-factory-10139967
Zobraziť komentár 19.02.2022 - 15:16:44
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up