S tou STK si sa šmykol. Pôjdeš s jedným autom na tri stanice STK a dostaneš do ruky tri rôzne výsledky. A keďže som na jar nemal čas zájsť na STK, tak som dal techničák kolegovi. Ten prišiel naspäť aj so známkou, osvedčením a protokolom. Na STK auto ani nevideli...
JoKo chcel mozno aj naznacit, ze meranie z jedneho stroja, ktory ma urcite nejaku chybu merania nemozno povazovat za smerodajne. Meranie by malo byt opakovatelne aj v inom laboratoriu.
ked si pôjdeš nechať merať tlmič auta, tak dostaneš iné hodnoty? tie stroje musia byť homologované, tak by si mal dostať +- to isté, ale na Slovensku je možné všetko Samozrejme zaklad je poctivo prejsť cez STK a nie sa pozerať z auta z vonku ... aj ja som tak bol
problém je v tom, že ten stroj je len jediný, takže merania budu vždy za uplne rovnakých podmienok a žiadne laboratorium, ešte nedozrelo na testovanie vidlí okrem pocitov. Vedia povedať ,je tuhšia, jemnejší chod, ale nevedia povedať prečo a v čom sa to prejavý. toto všetko vieš z grafu vyčítať. Samozrejme treba najprv pochopiť princíp ..... len to niekoho môže bolieť. Obrovská výhoda je, že si tam uchytíš akúkolvek vidlu a vidíš ako sa správa pri tvojej váhe. Potom sa môže upraviť a zmerať znovu .... vieš porovnať výsledky úprav
čo všetko sa dá vydieť na grafe? až hnusne veľa. http://www.tuning-test.cz/3_4.html - vysvetlenie ako to vlastne prebieha pri prejazde 3cm prekážky pri rýchlosti 10km/ hod a pri rôznych váhach jazcov. Zodpovie veľa otázok.
Teraz vazne. Pokial neide o jazdca spickoveho tymu, ktory meni vidlice podla typu terenu najblizsej sutaze tak prilis podrobne informacie su skor zahmlievajuce. Mam na mysli schopnost vyhodnotit parametre vidlice a patricneho terenu a tiez schopnost utiahnut to financne. Mozeme pripadne sa pustit do debaty o "ladeni" vlastnosti vidlice, ale to tiez patri do alchymie srovnatelnej s mazanim beziek na preteky.
vidlu si na seba, upravíš len raz. Z gafu vyčítač, či je to urobené k dokonalosti a potom sa už len vyvážaš a nemusíš do toho ani pichnúť.
skôr som chcel dať do pozornosti, že každá vidla sa dá upraviť k svojmu maximu, citlivosť, aby sa dal pri váhe jazca využiť plný chod vidly... = komfort
vidlu si na seba, upravíš len raz. Z gafu vyčítač, či je to urobené k dokonalosti a potom sa už len vyvážaš a nemusíš do toho ani pichnúť.
skôr som chcel dať do pozornosti, že každá vidla sa dá upraviť k svojmu maximu, citlivosť, aby sa dal pri váhe jazca využiť plný chod vidly... = komfort
Niet lepsich testov, ako poznatky z praxe, preto odporucam http://www.mtbr.com/reviews/. Z osobnej skusenosti s niektorymi komponentami mozem potvrdit, ze sedia.
hej, poznam takych, co kupili blbost, ani za svet si to nepriznaju, ale sprdnu kazdy iny bike a je jedno, ci je lepsi, alebo horsi od ich ... lenze takym ludom to nevysvetlis
No, mozno to plati o Slovakoch, ale nie cely svet sa takto sprava, boys, a obzvlast nie americania, ktori su zvyknuti na uroven sluzieb a vyzaduju ich aj u vyrobcov, dovozcov a predajcov. Naviac je treba vediet aj citat - pozitivne informacia ma spravidla nezaujimaju (tie propaguje vyrobca), hladam len negativne a zistujem, na co sa pri ktorom komponente stazuju. Tieto informacie treba prefiltrovat tzv. American anti-skill filtrom a vysledok je pouzitelny. Ved ked napr. v pripade 50 recenzii zo 100 na Michelin XL-S sa stazuju na slabe boky plasta, tak to asi bude relevantna informacia (potvrdzujem).
Takze, boys, najprv si co-to pozrite, a potom prosim o nazory...
2 peterg Ja nevravim, ze sa tak sprava cely svet, iba ze poznam zopar takych borcov. Ked citam nejake clanky, tiez sa skor zaujimam o negativne reakcie ako o kladne.
Ja by som sa vrátil k tým testom vo Vele. Vadí mi, že ten istý produkt ako novinka je buď vychválený a potom po čase už je hodnotený s rezervou.( aj keď to by sa dalo chápať, keďže počase sa ukážu muchy), ale hlavne v jednom čísle hodnotia niečo(napr. brzdy Hayes Sole) ako nie príliš podarené a v poradí v ďalšom to isté je už" tradičně osvědčená kvalita." Alebo tam nájdete rady typu: "Sedadlo- je nejlepší si vyzkoušet si víc typú a vybrat si to, které vám sedne." To je iste pravda, ale kde vám požičajú sedlo na vyskúšanie. Alebo si ho len tak vložiť medzi nohy v obchode ? Čiže len taká rada pre radu. No a to čo tu bolo písané o inzercii. Čítam Velo( predtým Bike Peloton) asi 15 rokov. Za ten čas sa presne dalo vybadať, kto je silný inzerent. Jeden čas to bol GT ( vtedy boli Author len lacné hypermarketové bicykle, ale neboli hypermarkety.), potom Cannondale, inokedy Bretton (Trek, Garry Fischer, Le Mond) no a teraz zase iní. Nielenže boli v každom teste, ale presne tam, kde na inom bajku bola napr. vidlica RST "nejslabší v testu",u preferovanej značky išlo o " vidlici plnící solidně svou funkci". Priznávam, že zo začiatku som všetko ,čo popísali bral ako písmo sväté. A vlastne aj teraz napriek výhradám kupujem každé číslo.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
problém je v tom, že ten stroj je len jediný, takže merania budu vždy za uplne rovnakých podmienok a žiadne laboratorium, ešte nedozrelo na testovanie vidlí okrem pocitov. Vedia povedať ,je tuhšia, jemnejší chod, ale nevedia povedať prečo a v čom sa to prejavý. toto všetko vieš z grafu vyčítať. Samozrejme treba najprv pochopiť princíp ..... len to niekoho môže bolieť. Obrovská výhoda je, že si tam uchytíš akúkolvek vidlu a vidíš ako sa správa pri tvojej váhe. Potom sa môže upraviť a zmerať znovu .... vieš porovnať výsledky úprav
čo všetko sa dá vydieť na grafe? až hnusne veľa.
http://www.tuning-test.cz/3_4.html - vysvetlenie ako to vlastne prebieha pri prejazde 3cm prekážky pri rýchlosti 10km/ hod a pri rôznych váhach jazcov. Zodpovie veľa otázok.
skôr som chcel dať do pozornosti, že každá vidla sa dá upraviť k svojmu maximu, citlivosť, aby sa dal pri váhe jazca využiť plný chod vidly... = komfort
skôr som chcel dať do pozornosti, že každá vidla sa dá upraviť k svojmu maximu, citlivosť, aby sa dal pri váhe jazca využiť plný chod vidly... = komfort
S tym suhlasim.
Dakujem, prave som dopil.
JJ, málo ľudí si otvorene prizná že kúpili p...vinu. Vo vnútri ich to zožiera a tvrária sa že spravili kauf storočia
Takze, boys, najprv si co-to pozrite, a potom prosim o nazory...