Lokalizácia
Formulár sa odosiela
https://touchit.sk/dofukovanie-kolies-na-bicykli-za-jazdy/431258

Celý systém je umiestnený v náboji kolesa a bezdrôtovo komunikuje s cyklopočítačom, ktorý sa nachádza na predstavci bicykla, a slúži na zobrazenie aktuálneho tlaku v pneumatikách. Ovládanie tlaku je pomocou dvoch bezdrôtových tlačidiel umiestnených na riadidlách bicykla. Pomocou týchto tlačidiel môže jazdec dofukovať a vypúšťať pneumatiky rýchlosťou 0,5 bar/7,3 psi za sekundu.

touchit.sk
Zobraziť komentár 03.08.2022 - 19:43:08
01
"Pre príklad, na pretekoch Paríž – Roubaix, je systém schopný vykonať zhruba osem dofúknutí a osem vypustení vzduchu. Pri pretekoch, kde nie je potrebné časté menenie tlaku, môže byť tento počet vyšší."

cize ked potrebujes menej krat menit tlak tak mozes viac krat zmenit tlak?

https://www.cyclingnews.com/news/team-dsm-will-not-use-adjustable-pressure-system-at-paris-roubaix/

After Team DSM’s in-race tyre management system caused much excitement across the cycling tech world, the team has decided to push back the maiden voyage of the system to the cobbled stage of Tour de France.

https://www.cyclingnews.com/news/team-dsm-shun-automatic-tyre-pressure-technology-again-as-the-tour-de-france-hits-the-cobbles/

Team DSM has confirmed today that the automatic tyre pressure adjustment system they helped to develop will not be used by its riders on today's stage 5 of the Tour de France, despite suggesting the opposite earlier in the year.

:D
Zobraziť komentár 03.08.2022 - 20:57:26
02
arrow_leftmarecej napísal:
"Pre príklad, na pretekoch Paríž – Roubaix, je systém schopný vykonať zhruba osem dofúknutí a osem vypustení vzduchu. Pri pretekoch, kde nie je potrebné časté menenie tlaku, môže byť tento počet vyšší."

cize ked potrebujes menej krat menit tlak tak mozes viac krat zmenit...

:D


Dalsia nedokonalost (asi prekladu) je ta rychlost dofukovania
Zobraziť komentár 03.08.2022 - 22:28:57
00
ten preklad je uplne mimo :D
Stanislav Žakarovský by sa mal zamysliet kde je jeho miesto vo svete
Zobraziť komentár 03.08.2022 - 22:41:42
01
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 12.08.2022 - 12:56:33
010
Tak to je iny hack 👍👌
Zobraziť komentár 12.08.2022 - 13:08:09
01
Aj ten účes je vychytavka
Zobraziť komentár 12.08.2022 - 14:43:17
02
Prišla mi na um otázka pre nejakého koumáka (ak tu taký je), ako spraviť "nábojovú brzdu" (kotúč, bubon, rollerbrake, hocičo...) na náboji, ktorý je určený len na ráfikové brzdy?
Zobraziť komentár 12.08.2022 - 17:27:02
00
Nijak.....
Zobraziť komentár 12.08.2022 - 21:22:37
01
arrow_leftcorsair napísal:
... na náboji, ktorý je určený len na ráfikové brzdy?

Kedysi som riesil ako zo zadneho naboja po odstraneni orecha nasadit vysustruzeny drziak na kotuc a urobit z toho predne kotucove koleso... Ale roboty je okolo toho tolko, ze je vzdy jednoduchsie prepliest origo naboj na kotuc...
Zobraziť komentár 13.08.2022 - 10:32:55
03
Nemyslím, že je rozumné sa takým niečím zaoberať. Nejde len o náboj, ale aj zvyšok konštrukcie kolesa musí byť prispôsobený na "nabojové brzdenie", myslím hlavne počet špicov (pevnosť)....
Zobraziť komentár 13.08.2022 - 12:31:03
01
Otvoriť v novom okne thumb_up3thumb_down
Zobraziť komentár 15.08.2022 - 20:29:05
418
Vyborne, pobavilo takto z rana :)
Zobraziť komentár 16.08.2022 - 07:09:50
00
postupne ma najviac bavilo "very easy to use", "the design is very human" 😀
Zobraziť komentár 16.08.2022 - 08:27:20
02
pokracujem v trende :)

scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net

scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net
Zobraziť komentár 16.08.2022 - 08:32:07
06

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up