Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ak chcete konkrétne dáta ohľadom reálnych čísiel spotreby tu sú: Toyota Avensis 2.0 D4D 125 HP. Ke Nie-Tučepi štyri osoby a bagáž pri dodržaní maximálne povolenej rýchlosti a spotreba 5,2-5,4 litra na 100 km podľa meteo podmienok. Ke -Lago Di Garda traja dospelí bikeri, nosič na streche auta s tromi bikami a bagáž. Dodržanie limitov V jednotlivých štátoch a spotreba 8,9 litra na 100 km... Nie je o čom, ten nárast spotreby je enormný. Na Tucsone mám nosič na ťažné a tam veru nieje nárast spotreby tak enormný...Vplyv aerodynamiky je neoddiskutovateĺny.
Zobraziť komentár 26.06.2014 - 22:05:54
00
mne spraví na streche 1 bike cca 0,2l na spotrebe ked chodím za rodičmi do TN. 2 biky už 0,4l....nosič na streche focusu.... s 3mi bikami +3ja ludia do osterajchu nám to spravilo cca liter viac z 5,2 na 6,2l
Zobraziť komentár 26.06.2014 - 22:16:31
01
VW Passat pri bežných jazdách (50 až 100 km, 70-120 km/h) s jedným resp. dvomi bajkami na streche, rozdiel spotreby nepozorujem. Záleží len od toho ako šliapem na plyn.
Zobraziť komentár 26.06.2014 - 22:32:19
00
No ale ak idem na Gardu idem na tempomate 130/135 asi 80% z celkového počtu kilometrov... Skúste si diaľnicu s protivetrom na tempomate a uvidíte... Ak vám vyjde spotreba mala, tak Avensis predávam...
Zobraziť komentár 26.06.2014 - 22:52:47
00
V článku sa píše aj o výkone a krútiacom momente - testovali na Rapide 1,2 TSi. Keď som mal Octaviu 1,8 T so 150 koníkmi, tak mi tri bicykle na streche robili cca 1,5 - 2 l benzínu na 100 km. Teraz mám Fabiu 1,2 TSi a s tromi bicyklami na streche je to o 2-3 litre viac. Avšak pozor - idem na tempomat bez bicyklov cca 120 km/hod. a spotrebu mám niekde pod 7 l. Ale keď pridám na limit 130, tak vyskočí nad 8 l... Pritom pri 90 km/hod je spotreba pod 5 l. Proste výkon chýba..
Zobraziť komentár 27.06.2014 - 20:02:59
00
Máte niekto skúsenosť s nocičom Menabo Winny 3 ?
Zobraziť komentár 29.06.2014 - 18:08:36
00
Ja mam Menabo Winny Plus, ak myslis to.... Som spokojny (vid predosla strana). Ale tisic ludi, tisic chuti, kamov opisoval nejake problemy, no mne sa nic take nestalo. Vozim ale na tom moj a zenin cross a synov 24" bicykel, styl jazdy skor kludnejsi... A biky este pre istotu po upnuti kolies a ramu poistujem tymi poistnymi latkovymi pasmi, co boli vo vybave.
Zobraziť komentár 29.06.2014 - 18:34:35
00
čiže tie pásy sú v balení? To poteší, no bol by využitý len pár krát do roka a tiež kludnejšou jazdou, tak myslím že za tie prachy fajn kauf a ked tam dáš cross bike tak snád 29er nebude problém, dík za skúsenosť
Zobraziť komentár 29.06.2014 - 18:42:36
00
Tie pasy sa daju kupit aj na hocijakej benzinke, ale su v dodavke. Co sa mi ale paci, tak objimky co sa upina ram, su vystlane gumenymi pasikmi zvnutra, takze vobec nedojde k poskodeniu laku ramu a netreba to nijako dodatocne riesit (predtym som mal obycajne nosice na strechu a ram v mieste upnitia som obaloval kusom duse alebo paskou). Pre upnutie ramov roznych priemetov su v dodavke tiez 2 dlzky skrutiek pre objimky. No a pri mojej "vyske" je neporovnatelny komfort a cas nakladania/vykladania.
Zobraziť komentár 29.06.2014 - 18:54:14
00
ludia 3 spz vam vydaju na policii za poplatok 16,50e do tyzdna ju mate a ste bez problemov len to cakanie je na prd kedze je tam stale vela ludi a vyplnenie ziadosti cca minuta
Zobraziť komentár 01.07.2014 - 09:53:21
00
ja ma nosic na tazne od holadskeho vyrobcu twinny load a tam sa upinaju kolesa a hlavne kluka takze je to vhodne aj na karbonove biky a kedze kluky nemam karbonove viac neriesim
Zobraziť komentár 01.07.2014 - 09:56:31
00
Skúsenosti s dlhšou jazdou s nosičom na streche...
Auto Škoda Fabia 1,2 TSi combi, 3 bicykle na streche - 1 cestný upevnený v držiaku Thule (za rám), druhý cestný uchytený za vidlu + koleso v samostatnej vidle, tretí detský uchytený za rám v držiaku Thule, vo vnútri 3,5 človeka (3 + 1 dieťa), batožina na 5 dní (civil aj cyklistické oblečenie).
Cesta do Bormia, 730 km, rýchlosť na dialnici cca 120 km (tempomat), spotreba 7,8 l/100 km
Cesta z Bormia, 730 km, rýchlosť na dialnici cca 115 km (tempomat), spotreba 7,4 l/100 km
Keď bolo treba niečo rýchlo predbehnúť (kamion, autobus), tak som priložil do 140 kmh aby som dlho nezavadzal, osobné autá väčšinou predbiehali mňa... V Nemecku od hranice za Salzburgom až do hranicu pri Kufsteine je obmedzená rýchlosť na 100 - 120 kmh. Od Landecku až do Bormia po normálnych cestách - v Rakúsku max 100, v Taliansku 90. Hrubý čas (so zastávkami) obidva razy cca 10 hodín. Na spiatočnej ceste ma chytila stau pri Insbrucku a pri Salzburgu.

No a nakoniec - na aute mám najazdených 60 tis. km pri priemernej spotrebe 6,3 l / 100 km (sledujem si to)... Takže žiadne zvýšenie spotreby o 50%.

Náklady na benzín + rakúsku známku 162 Eur. Kupoval som benzín aj na rakúskej dialnici za 1,6 E, aj v Livignu za 1,16 E...
Zobraziť komentár 07.07.2014 - 00:33:51
00
Keby si nechcel len sledovať priemernú spotrebu, ale aj porovnať ju s ostatnými, tak Spritmonitor ti to umožní.
Tvoja 6,3 priemerka sa zdá byť celkom slušná hodnota.
Zobraziť komentár 07.07.2014 - 07:01:01
00
JoKo vidiet,ze cestujes 1x, ked nakupujes v rakusku benzin za 1,6 :tmi: na hocijakej zbezke popri dialnici za W stoji benzin 1,35 takze tymto by som sa velmi nechvastal :x
Zobraziť komentár 07.07.2014 - 17:42:30
00
Nechvastal som sa... Pred talianskou hranicou som musel zobrať 15 litrov, aby mi vydržal do Bormia a následne do Livigna. Aršlochovia prekvapili, 15 km predtým bol za 1,45 a potom pred Resia passom cena vybehla... Na spiatočnej ceste pri Melku za 1,38, lacnejšie ako vo Wolfstahle pri Bratislave.
Zobraziť komentár 07.07.2014 - 21:27:44
00
keyboard_arrow_up