Lokalizácia
Formulár sa odosiela
a ktorý subor mam kam dať? sory, ale som laik...
Zobraziť komentár 26.08.2015 - 22:09:30
00
Dávam tu otázku, ktorú som dostal súkromnou správou. Keďže však BaseCamp od Garminu nepoužívam, prosím opravte ma, prípadne doplňte.

Ahoj, uz mam aj ja G1000. TOPO4 sa mi velmi paci. Je dost podrobna a routuje aj po zvazniciach. Ale neskutocne mi lezie na nervy, ked uz to G1000 ma wifi a auto upload jazd, ze to musim pripajat na USB ci vyberat MicoSD ak chcem v PC si planovat trasu. Nejaky hack na to, ako to naklonovat na druhu sd ci dostat do PC do Bassecamp ci Mapsource natrvalo? Dakujem!

Ja BaseCamp nepoužívam, nemám ho ani nainštalovaný. Ale pokiaľ si dobre pamätám, tak po pripojení tvojho zariadenia k PC by sa mali všetky mapy, ktoré v zariadení máš, objaviť v BaseCamp (niekde v moja zbierka alebo niečo také), teda aj Slovakia Topo 4. Tie mapy sa potom nejakým spôsobom dajú uložiť aj natrvalo a zobrazia sa aj keď zariadenie nie je pripojené. Ale to si už veľmi nepamätám.

Inak medzi nami, používaj cloudovú službu Garmin Connect. Ja keď ukončím a uložím jazdu, prídem domov, zapnem wifi v Edge 1000 a jazda sa mi automaticky uploaduje na Garmin Connect. V Garmin Connect si ju potom vieš exportovať do GPX resp. TCX a to potom naimportuješ do BaseCamp. Bez toho, aby si Edge 1000 pripájal k PC.
Zobraziť komentár 30.08.2015 - 13:12:04
00
Treba si nastudovat navod k mape a k Basecampu. Mapa sa tam po nainstalovani/nakopirovani do spravneho Basecamp priecinka zobrazi aj bez pripojeneho zariadenia. Fungoval mi tak stary Mapsource s Topo 3.

Trasa sa da naplanovat aj priamo v Garmin Connect na webe, ale len na OpenStreetMap, a musi byt verejna. Potom si ju staci odoslat do Garminu cez WiFi. Je to ale take kostrbate, nejaku 100km by som tam skladat nechcel :)