Ma s touto vymenou a posielanim BELL alebo GIRO prilieb do BB niekto nejaku vlastnu skusenost? Podeli sa o nu?
jasnačka, ...
"môj príbeh"
zbalil som
prilbu spolu zo záručným listom, napísal dovozcovi pár slov o tom ako sa mi to stalo (aj som im poslal fotku oškretej tlamy

),
a za pár dní (14(?)) bola nová
prilba v obchode, kde som si kúpil tú pôvodnú. Samozrejme sa nikto neunúval oznamiť mi to, takže, keď som po 6 týždňoch vletel do obchodu s penou na hube, že čo je to za ******...***** dovozcu a že chcem novú prilbu a hneď, tak chlapík za pultom len hlesol "jáj, tak to je vaša prilba..., lebo
oni ju sem doviezli pred mesiacom, že ... to je výmena za tú prasknutú ..., a my sme nevedeli, že za ktorú... " !
... no a všetci na to hodili bobok, veď kto by to riešil...
tak som ešte chvíľu penil, doplatil som 50% ceny, vypísali mi nový záručný list a už sa vozím ...
