mam problem so sklami specialized ,pravdepodobne potom sa mi zakazili skla a nejde mi to umyt.skusal som uz vselico a stele to tam mam .neviem ci sa mi to oplati dat reklamovat kedze zaruku mam az do jula.mate niekto stakymto niecim skusenost?
Pravdepodobne si ich utieral so servitkou a skla si poskrabal.Aj tenka servitka ma v sebe ciastocky, ktore mozu narusit povrch skla.Pouzivaj len handricky, ktre su na cistenie skiel urcene.Alebo to jednoducho reklamuj.Ak Ti uzna predajca reklamaciu tak Ti vymeni sklaa vec vybavena.Aky mi tu problem......no problem!
použils nevhodný přípravek na čištění, já tak odpálil OAKLEY skla (ale v té době sem už měl druhé připravené na výměnu kvuli škrábancům) , přečti si pořádně návod jak se takovéto brýle čistí a hlavně čím můžeš a čím ne.
Reklamaci můžeš zkusit, ale moc šancí ti nedávám
ak by to bolo chybou papierovej vreckovky tak by boli mapy po celej ploche skiel ale su len zvnutra a v hornej casti.skor by som povedal ze je to zaschla sol z potu pretoze nie su ryhy ale povlak na skle.tie skla by mali klasicke slabe poskriabanie vydrzat lebo inde nemam ani naznak skrabanca
Mam uz druhe Oakley. Prve my vydrzali cca 5 rokov a potom my praskol ram. Teraz mam cca rok a pol Oakley Radar Path. Skla umyvam len prstami a mydlom pod tecucou teplou vodou. Po umyti oklepem vodu. Necham vyschnut a nakoniec prelestim microvlaknovym obalom co som dostal k brylam. Skla su bez skrabancov a pekne ciste.
bol som minuly tyzden v kaktusi a pozerali na tie okuliare ako keby to nikdy nevideli,mali mi dat mailom vediet ale zatial nic tak tam asi pojdem pozriet osobne a hned ich aj z blockom zoberiem. tak snad mi to uznaju ked si ty ten problem nemal. kde si kupovat tie okuliare tarzo tiez v kaktuse?
bol som minuly tyzden v kaktusi a pozerali na tie okuliare ako keby to nikdy nevideli,mali mi dat mailom vediet ale zatial nic tak tam asi pojdem pozriet osobne a hned ich aj z blockom zoberiem. tak snad mi to uznaju ked si ty ten problem nemal. kde si kupovat tie okuliare tarzo tiez v kaktuse?
Reklamaciu musi od teba predajca prebrat a vystavit aj reklamacny list.Podla zakona do 30 tich dni musi byt aj vyjadrenie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Reklamaci můžeš zkusit, ale moc šancí ti nedávám
a potom "uvidíš", kde je problem
Reklamaciu musi od teba predajca prebrat a vystavit aj reklamacny list.Podla zakona do 30 tich dni musi byt aj vyjadrenie.