Lokalizácia
Formulár sa odosiela
jupiii hosi nedelu vyuzijem benefit zamestnavatela a pojdem si na hodinku vyskusat novu Q7 :-)
Zobraziť komentár 23.09.2015 - 22:29:30
00
Nepotrebuješ spolujazdca/-ov? ;)
Zobraziť komentár 23.09.2015 - 22:33:28
00
mam uz, ale ak by niekto vypadol si prvy nahradnik ;-)
Zobraziť komentár 23.09.2015 - 22:34:34
01
zt0350- a inak aka ja atmosfera vo VW?
Zobraziť komentár 23.09.2015 - 22:54:07
00
nestavkujeme zatial :-D ale vsetci diskutuju, ze ake a ci budu odmeny :-D
Zobraziť komentár 23.09.2015 - 22:55:34
00
Teraz sa oplati kupovat akcie VW group. :)
Zobraziť komentár 23.09.2015 - 22:57:11
01
Zaujímavé, že tu nejaký chlapík už v decembri 2014 tvrdil, že nejaký softvér v motore zmení charakteristiky, ak je vozidlo merané.

Rigging car emissions: Our 2014 report - NewsnightOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 00:35:09
01
a najvacsia komedia je ze idu tahat peniaze z ludi a pritom tie peniaze nemaju ani najmensiu realnu hodnotu....

takto nejako?
www.vedelisteze.sk
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 06:24:23
02
Zaujímavé, že tu nejaký chlapík už v decembri 2014 tvrdil, že nejaký softvér v motore zmení charakteristiky, ak je vozidlo merané.

https://www.youtube.com/watch?v=pjUr3RQRERM

A okrem ineho tam rozprava aj o ostatnych davno znamych praktikach - prehustene pneu s ultra nizkym valivym odporom, specialne naplne znizujuce trenie v motore a prevodovke, odstranenie rusivych neaerodynamickych prvkov, znizovanie hmotnosti...

Realita je, ze Mercedes pre nove Ccko alebo Ecko dokonca pri testoch emisii pouzil mensiu nadrz, pretoze na skusky je predpisane, ze musi byt natankovana nadrz na urcite percento a ked zmensili nadrz, tak usetrili hmotnost a teda znizili emisie. A kedze takuto nadrz kvoli testom namontovali, tak ju potom aj oficialne museli mat montovanu vo vozidlach. Tak to ofajcili tak, ze ako priplatkovu vybavu si moze zakaznik dokupit tu väcsiu nadrz. Resp. oficialne priplatkovu, ale standardne ju dodavali bez priplatku na zelanie. Proste uplne chore. A takto deformuju realitu niektore normy EU a nasledna slepa honba vyrobcov za plnenim tych noriem. Pritom sami vyrobcovia sa podielaju na tvorbe tych noriem. Zacarovany kruh. V US maju rozum, ich norma je omnoho realnejsia.
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 08:19:02
01
Niekde som nedávno čítal članok J. Kiššovej o tom, že následne musí firma vlastniaca také auto v podstate "zdaniť nadspotrebu", lebo daňák to uzná ako odpočítateľnú položku len do výšky deklarovanej spotreby. Nejako prorocky to napísala tesne pred prevalením tejto kauzy.
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 08:52:29
00
To je starý známy fakt, že sa kalkuluje podľa papierovej spotreby. Vždy to tak bolo.
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 09:43:39
01
http://auto.idnes.cz/vw-vi-o-afere-s-emisemi-rok-nenasel-reseni-f1f-/automoto.aspx?c=A150923_014740_automoto_vok
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 13:05:49
00
http://www.aktuality.sk/clanok/304760/dalsi-skandal-s-emisiami-klamalo-aj-bmw/?utm_source=azet.sk&utm_medium=box-magaziny-aktuality&utm_content=clanok1&utm_campaign=HP-new2# :D a jééje :D
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 13:34:16
00
Moje 11rocne auto, ktoreho som druhym majitelom, s 6 valcovym 3 litrovym benzinovym motorom, stalym pohonom 4 kolies, automatickou prevodovkou a pohotovostnou hmotnostou 1750kg vykazuje 2%-nu odchylku medzi realnou a vyrobcom udavanou spotrebou.
Pozadujem, aby sa mi prezident Fuji Heavy Industries ospravedlnil za takyto zavadzajuci udaj!
V pripade, ze mi ktokolvek preukaze, ze chyba je vo mne, ja sa tiez ospravedlnim! ;) :D
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 13:48:00
03
A keď mám o 12% nižšiu priemernú spotrebu?
Zobraziť komentár 24.09.2015 - 13:52:37
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up