Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Marinada :lol:
arrow_leftBoo_boo napísal:
Miranda - tie knoty sme hľadali kade tade, dokonca ani z Nemecka ich nevieme objednať lebo sú vypredané... Nateraz teda do ponuky nezaradzujeme, ak by sa objavili dáme vedieť.
Zobraziť komentár 11.04.2016 - 09:42:47
02
Miranda ten tu uz davno nebol ;-)
Zobraziť komentár 11.04.2016 - 10:05:37
01
kde sa zastavila moja objednávka č. 8637? tovar bol pri objednaní skladom, tak som očakával že to zo dňa na deň budete schopní prichystať na osobný odber v Hrádku, resp. je to vec, ktorú by ste tam mohli mať bežne aj na predajni :) ale tak chápem, že ste ešte v bojovom režime, keď sa to celé rozbieha
Zobraziť komentár 12.04.2016 - 11:33:09
00
Objednané, zaplatené, vďaka Imroman za komunikáciu.
Otázka: neuvažujete nad pridaním čiarového, príp. QR alebo aj/aj kódu na faktúru? Aby sme to mali pri platbe z účtu mobilom jednoduchšie.
Zobraziť komentár 12.04.2016 - 11:37:43
01
Bikejoring je to na ceste k nam z centralneho skladu, do 48 hodin je to tu. Zaciname naskladnovat veci, takze coskoro budu v shope aj veci oznacene ako "v predajni", ktore su na okamzity odber.

astro dobra poznamka, nove FA by to uz mali mat odteraz.
Zobraziť komentár 12.04.2016 - 12:34:58
03
keď mám stav objednávky "Objednávka bola odoslaná" a mám to na osobné vyzdvihnutie v Hrádku, tak to znamená že už to tam je? predpokladám, že hej, tak by to chcelo aby to nejak zrozumiteľnejšejšie indikovalo napr.: "objednávka nachystaná na osobný odber"
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 08:55:50
00
Ahoj, nie je, je odoslaná zo skladu k nám. Tebe pride email o možnosti prevzatia ked to budeme mat fyzicky u nas - preto ani info o odoslaní neposielame, ale v zákazníckej sekcii je uvedené.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 10:32:26
00
práveže som dostal mail: Ahoj Eduard, stav Tvojej objednávky sa zmenil na: 'Objednávka bola odoslaná'. tak ma to pomiatlo + to že si tu písal, že to do 48 už bude u vás. to sú potom mätúce info, mne stačí vedieť kedy to bude fyzicky u vás na prevzatie :)
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 11:00:09
00
Aha, to pozrieme, to by nemalo chodit aby to nemiatlo.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 15:01:57
00
Tiež mám osobné vyzdvihnutie u vás a už 3. deň je stav objednávky odoslaná.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 15:53:05
00
Ahoj Peto, Tvoja objednavka je uz tu (od vcera, zabudli sme ju odkliknut ako pripravenu :-/), prave by Ti mal prist email.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 16:34:33
01
Ahoj,
Potvrdzujem. Zajtra sa u Vás ukážem.
Vďaka,
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 16:35:37
00
Tak mi napadlo, ze by sa celkom zisla funkcionalita "wishlist". Nie vsetko zaujimave na co clovek natrafi chce hned kupovat, takze do kosika si to nahadzat nemoze, ale bolo by fajn moct to hodit do wishlistu, aby to tam pockalo.
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 22:16:25
09
To je dobrý nápad. Ja to to riešim momentálne tak že všetko hádžem do košíku a potom triedim.

Prípadne riešenie je aj viac virtuálnych košíkov. Veci čo chcem kupovať teraz mám v jednom, ostatné v druhom košíku...
Zobraziť komentár 15.04.2016 - 22:21:22
00
Ano, dorby napad, mame uz zapisane a chceme realizovat.
Zobraziť komentár 16.04.2016 - 09:38:40
03
keyboard_arrow_up