Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftTomas286 napísal:
dik chalani za vsetky rady. mohol som detailnejsie popisat svoje poziadavky, priznavam. budem vediet do buducna :) chystam sa tento tyzden obehat dalsie predajne v BA a vyskusat si toho viac. kazdopadne do toho brna sa velmi nechystam, takze to vynecham a to rakusko este zvazim. ked budem mat nejake dalsie navrhy na konkretne typy bicyklov, urcite ich sem pridam, nakolko by som si rad vypocul vas nazor na nich.

ak sa teda chystas do BA, tak urcite chod k Bajkulovi, das obciansky a mozes sa povozit na okoli sam bez dozoru par stoviek metrov, neviem o nikom inom co by toto umoznil. ak chces ist do kaktus bike tak snad radsej do koncept store kaktus bike v troch veziach, no a este potom asi sportservis ale ten je lepsie vybaveny az v podunajskych biskupiciach nez v petrzalke, no a green bike maju slusny vyber a predavaci sa ako tak vyznaju v cestakoch.
Zobraziť komentár 13.09.2016 - 19:23:14
00
arrow_leftedy34 napísal:
ak sa teda chystas do BA, tak urcite chod k Bajkulovi, das obciansky a mozes sa povozit na okoli sam bez dozoru par stoviek metrov, neviem o nikom inom co by toto umoznil. ak chces ist do kaktus bike tak snad radsej do koncept store kaktus bike v troch veziach, no a este potom asi sportservis ale ten je lepsie vybaveny az v podunajskych biskupiciach nez v petrzalke, no a green bike maju slusny vyber a predavaci sa ako tak vyznaju v cestakoch.


Obehal som dnes vsetky predajne. Mam viacero bicyklov, ktore si chcem este lepsie popozerat. Tu je zoznam:
http://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/cube-attain-gtc/
http://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/specialized-tarmac-sport/
http://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/specialized-tarmac-sport 39983/

Z tohto keby este vedeli spustit tak mozno by som tiez uvazoval, ale zevraj ma dost tvrdy ram, ktory pri beznom treningu mi nemusi velmi vyhovovat:
http://www.eshop.sportservis.sk/giant-propel-advanced-2-east-m16-l-cierno-biely-2016

a zatial asi naozaj najlepsie sa mi pozdava ten, ktory som uz sem daval:
http://www.eshop.sportservis.sk/giant-tcr-advanced-2-m16-l-cierno-cerveny-2016

Co vy na to? Aky je vas nazor?

Pocul som, ze specialized je zbytocne predrazeny. Este by ma zaujimal vas nazor na znacky Felt a Ghost, ktore maju v green bike.
Dik moc.
Zobraziť komentár 17.09.2016 - 15:20:22
00
arrow_leftTomas286 napísal:
Obehal som dnes vsetky predajne. Mam viacero bicyklov, ktore si chcem este lepsie popozerat. Tu je zoznam:
http://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/cube-attain-gtc/
http://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/specialized-tarmac-sport/
http://www.kaktusbike.sk/cestne-bicykle/specialized-tarmac-sport 39983/

Z tohto keby este vedeli spustit tak mozno by som tiez uvazoval, ale zevraj ma dost tvrdy ram, ktory pri beznom treningu mi nemusi velmi vyhovovat:
http://www.eshop.sportservis.sk/giant-propel-advanced-2-east-m16-l-cierno-biely-2016

a zatial asi naozaj najlepsie sa mi pozdava ten, ktory som uz sem daval:
http://www.eshop.sportservis.sk/giant-tcr-advanced-2-m16-l-cierno-cerveny-2016

Co vy na to? Aky je vas nazor?

Pocul som, ze specialized je zbytocne predrazeny. Este by ma zaujimal vas nazor na znacky Felt a Ghost, ktore maju v green bike.
Dik moc.


Pripajam sa k nazoru na specialized. z vecneho hladiska sa mi nepacia brzdy AXIS. nepocul som na tieto brzdy nic dobre, skratka toto budes chciet/musiet vysokopravdepodobne upgradovat velmi rychlo. aj tie brzdy v Cube nie su na urovni 105 ci ultegra ako zvysok vybavy od shimana. Z tohto pohladu maju najpoctivejsiu vybavu Gianty, ziadne taketo skryte uspory pre predajcu/vyrobcu a potencialne upgrady/vydavky pre kupujuceho. dalsi takyto prvok su kluky, cube tam ma kluky dokonca z ultegry, ostatni FSA alebo 105.
dalej by si si mal premysliet, ake pily a kazetu chces, alebo ci to budes eventualne upgradovat hned ci v kratkom case. ono, Cube ma kazetu az 11-32 a zaroven kompaktne pily 50/34, ak aj nemas najlepsiu kondicku tak by si mohol hned dat aj velku javorinu a ine kopce. na tych tarmacoch s 52/36 pilami to zrovna bez dobrej kondicky nepojde. ale ak kondicku mas a chces jazdit rychle roviny ci pretekat a malo velkych a ostrych kopcov, tak pohlad moze byt opacny, kazdopadne kompakt 50/34 je momentalne trend a pre zaciatocnika aj lepsie.
na to, ze Cube vyzera byt takmer full ultegra okrem brzd tak je ten cube aj celkom tazky na vyse osem kil ale nemame to porovnane s tymi ostatnymi bajkami. mozno prave s ultegrackymi brzdami sa dostanes pod osem kil.
Pri Giante ma propel nejake ich vlastne brzdy, no netusim ako to funguje ale podla mna horsie ako tie giant TCR na brzdach 105.
Dalej ram/ergonometria, ak chces pretekat tak asi je idealny ten propel.
mohol by som si ist vyskusat do kaktusu tie biky, ale su to na mna velke ramy a ich skusanie predstavuje 20metrov po parkovisku co cloveku nepovie skoro nic. cuby som moc neriesil, ich cestaky moc nepoznam, ma najzaujimavejsiu vybavu ale, to je ich firemna politika az na zopar skrytych veci ako brzdy nizsej vybavy, toto som mal aj ja na MTB od Cubu co mam, pri tarmacoch si musis pripocitat upgrady inak s tym pretekat mozes. Gianty su podla mna ale lepsia volba cena/kvalita nez specialized. tazko sa mi porovnava Cube vs. Giant. no a pri Giante Propel vs. TCR to uz je vyslovene tvoje individualne posudenie co vlastne by si chcel, resp. co tvoje telo a chrbat znesu, snad nemusim pripominat, ze na propeli bude ten predklon vacsi ale tusim si chcel jazdit triathlon takze by si bol aerodynamickejsi. TCR ma lepsie brzdy podla mna. na druhej strane propel je trosku iny bike. rozdiel je tam aj v kolesach, nie som taky odbornik na Giant aby som ich domace produkty vedel porovnat, zaujimave bude vediet hmotnost tych kolies navzajom, kvalitu nabojov a sirku rafku, teda ake siroke plaste sa na to hodia od coho zavysi hmotnost, aero a pohodlie. v zasade, ak chces pohodlie a univerzalny bike tak to podla mna bude ram TCR, ak to myslis vazne s pretekanim a rychlostami tak Propel.
minuly tyzden som sa zoznamil s chlapikom, co robi triathlon a u bajkulu kupil tento bike za 1800e
http://www.bikepeak.sk/emonda-sl-6
ten by bol v porovnani s ostatnymi lepsi, skus este tie oslany/bajkulu :) a hlavne tie biky skusat aj jazdecky, hoci ten sportservis a kaktus v tomto zrovna ustretovi nie su.
cenove hladisko je vzdy dolezite, len som chcel povedat, ze pri tarmacoch to asi ani nebude konecna cena a tazko povedat ci vlastne chces zostat pri 105tke alebo by si chcel full ultegru a kde mas cenovy strop a ci ti ponukli predajcovia nejake zlavy okrem toho co je na stranke, kaktus asi ani nie. ono, tie vydavky este budu uz len do pedalov a tretier, kosikov, pocitaca, mozno ti nesadne sedlo, plaste tiez nema ani jeden nejake top, resp. sa to ani nepise v popise a neviem ci uz vies aspon sirku, ale najpouzivanejsie su snad 25mm continental gran prix 4000 II S sada stoji 72 euro bez postovneho, tak si to treba vsetko znova spocitat...
Zobraziť komentár 17.09.2016 - 18:07:34
01
arrow_leftTomas286 napísal:
Z tohto keby este vedeli spustit tak mozno by som tiez uvazoval, ale zevraj ma dost tvrdy ram, ktory pri beznom treningu mi nemusi velmi vyhovovat:
http://www.eshop.sportservis.sk/giant-propel-advanced-2-east-m16-l-cierno-biely-2016

a zatial asi naozaj najlepsie sa mi pozdava ten, ktory som uz sem daval:
http://www.eshop.sportservis.sk/giant-tcr-advanced-2-m16-l-cierno-cerveny-2016

Co vy na to? Aky je vas nazor?


Vyjádřím se k těm Giantům. Ty brzdy u Propelu jsou skutečně slabé. Rám zase tak tvrdý není a na poměry aero biků je to kolo kupodivu docela pohodlné. Stejně tak geometrie je velmi podobná té u TCR. Pokud to bude kolo převážně na roviny a kritéria, šel bych do Propelu. Přínosy aero biku pocítíš až ve vyšších rychlostech (40+). TCR je univerzálnější bike a má lepší brzdy. Komfort je ve výsledku podobný jako u Propelu (má větší sloping a víc vytaženou sedlovku, což pomůže), ale třeba rám mi subjektivně přišel tužší než u Propelu.

Mrkni i na modely 2017. Giant šel s cenami dolů (TCR ADV 2 = 1600 EUR, Propel ADV 2 = 1800 EUR). Takže buď jdi rovnou do nich nebo toho využij a zkus ukecat větší slevu na 2016 modely.

Jo a ještě poslední poznámka: TCR ADV 2 2017 má 25mm pláště oproti 23mm u 2016. Za mě je to malé plus.
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 17:33:01
01
edy34
Chlebovnik
dik chalani za pekne zhrnutie. ostavam teda urcite pri Giante. Vyber zuzim na dva typy:
TCR ADV 2 a PROPEL ADV 2.
Ak Propel naozaj nema az tak tvrdy ram a silne aerodynamicky posed a dokazal by som cenu znizit pod 1700, tak by som nad tym zacal uvazovat.
V opacnom priapade mi pride zatial pre mna, moje potreby a hlavne vyuzitie (trening, priprava na triatlon a bezne vozenie) a tiez pomer cena/vykon, model TCR ADV 2.

co sa tyka 2017 modelov, tie som zatial velmi nikde nenasiel. hlavne predajcovia v BA ich este vobec nemaju a budu az na buduci rok. Ja by som na nom este co to chcel pojazdit aj na jesen, preto by som si rad nieco vybral este teraz. Pojdem teda cez vikend si na dlhsie urcite vyskusat TCR ADV 2 (k nemu sa zatial viac priklanam) a uvidim ako. Verim, ze mi sadne :)
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 18:12:12
00
arrow_leftTomas286 napísal:
edy34
Chlebovnik
dik chalani za pekne zhrnutie. ostavam teda urcite pri Giante. Vyber zuzim na dva typy:
TCR ADV 2 a PROPEL ADV 2.
Ak Propel naozaj nema az tak tvrdy ram a silne aerodynamicky posed a dokazal by som cenu znizit pod 1700, tak by som nad tym zacal uvazovat.
V opacnom priapade mi pride zatial pre mna, moje potreby a hlavne vyuzitie (trening, priprava na triatlon a bezne vozenie) a tiez pomer cena/vykon, model TCR ADV 2.

co sa tyka 2017 modelov, tie som zatial velmi nikde nenasiel. hlavne predajcovia v BA ich este vobec nemaju a budu az na buduci rok. Ja by som na nom este co to chcel pojazdit aj na jesen, preto by som si rad nieco vybral este teraz. Pojdem teda cez vikend si na dlhsie urcite vyskusat TCR ADV 2 (k nemu sa zatial viac priklanam) a uvidim ako. Verim, ze mi sadne :)


TCR je defacto pretekarsky model, preto musi byt tuhy a posluzi ako v priprave na triathlon tak aj na pretekoch. pokial nepojdes oravaman kde sa jazdi casovka, tak sa v baliku aj tak schovas a nemusis mat ani aero. ale ako sa pisalo, propel ma povest pohodlnejsieho aero biku. TCR je ale univerzalnejsi a s trosku lepsou vybavou. ten komfort vies vylepsim vzdy plastami, minimalne jeho hrubkou, 25mm sa nestrati ani na pretekoch, ved to teraz uz jazdia aj profici a pokial nepojdes triatlon s cyklistickou casovkou tak to aero zase az tak nemusis mat. vsak co stratis na biku, dobehnes :)
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 23:10:48
00
arrow_leftedy34 napísal:
TCR je defacto pretekarsky model, preto musi byt tuhy a posluzi ako v priprave na triathlon tak aj na pretekoch. pokial nepojdes oravaman kde sa jazdi casovka, tak sa v baliku aj tak schovas a nemusis mat ani aero. ale ako sa pisalo, propel ma povest pohodlnejsieho aero biku. TCR je ale univerzalnejsi a s trosku lepsou vybavou. ten komfort vies vylepsim vzdy plastami, minimalne jeho hrubkou, 25mm sa nestrati ani na pretekoch, ved to teraz uz jazdia aj profici a pokial nepojdes triatlon s cyklistickou casovkou tak to aero zase az tak nemusis mat. vsak co stratis na biku, dobehnes :)


presne jak hovoris. myslim, ze je uz teda rozhodnute. uz len nech mi sadne pri dlhsom testovani v sobotu a mam o starost menej :)
doladovacky budem riesit neskor, ked budem mat nieco odjazdene. predsa len si budeme potrebovat na seba zvyknut :D
Zobraziť komentár 20.09.2016 - 09:17:21
00
skus este tento, to L by ti mohlo byt ok.

http://sadesport.sk/focus-2016/6501-focus-cayo-ultegra-di2-ltd-2016.html

na nete je kopa recenzii na ten ram a pochvaluju ho dost aj z pohladu "endurance"
Zobraziť komentár 20.09.2016 - 15:37:23
00
bol som vcera si vyskusat giant TCR advanced 2 a myslim, ze mi dobre sadol, takze nakoniec som sa pre nho rozhodol :) dik moc chalani za vsetky rady.
teraz sa mozem pustit to studovania vsetkych doplnkov (boty, prilba, gate atd.) :D
Zobraziť komentár 25.09.2016 - 09:34:02
00
Ahojte, priatelka chce poriesit cestak. Na mtb biku ju to stale ťahá viac na asfalt. Rozhoduje sa medzi: Gigant defy advanced 1 a Trek emonda S5 to su favoriti.. pripadne Giant Tcr advanced 1 alebo Trek Emonda SL5.
Bike by vyuzivala na vyjazdy 50-130km. Rovinky aj vrcharske výjazdy. Rocne nabeha tak okolo 3000-4000km. Jej vyska 173cm.
Zrejme najkomfortnejsi bude Defy, ale chce vedieť nejake pre a proti pri tich ďalších modeloch.
Ďakujeme za rady.
Zobraziť komentár 25.09.2016 - 18:08:57
00
arrow_leftjoziCC napísal:
Ahojte, priatelka chce poriesit cestak. Na mtb biku ju to stale ťahá viac na asfalt. Rozhoduje sa medzi: Gigant defy advanced 1 a Trek emonda S5 to su favoriti.. pripadne Giant Tcr advanced 1 alebo Trek Emonda SL5.
Bike by vyuzivala na vyjazdy 50-130km. Rovinky aj vrcharske výjazdy. Rocne nabeha tak okolo 3000-4000km. Jej vyska 173cm.
Zrejme najkomfortnejsi bude Defy, ale chce vedieť nejake pre a proti pri tich ďalších modeloch.
Ďakujeme za rady.


Trek Domane jednoznacne! maju baby celkom casto. domane je pohodlnejsie nez Defy a samozrejme nez Emonda. Taka Lucia Nicholsonova ho ma tiez. a kedze som baba, tak aj ja :) na Strave sa da pozriet ako dobre jej to islo.
Domane je stale dost tuha, uz len taky stred BB90 tomu dost pomaha, (emonda to ma tiez) ergonomia ramu detto
a stale to este ostatni nemaju alebo sa to vola "press fit", do kopca to ide tiez skvele. uprednostnil by som verziu s 500 OCLV karbonom. cim vyssie cislo, tym vyssia tuhost, nizsia hmotnost. zalezi od rozpoctu, Domane vychadza v porovnatelnej vybave a karbone o 300 euro drahsia nez Emonda ale je tam vacsi komfort, hmotnost o nejakych 300-500gramov viacej oproti emonde a o cosi mensia tuhost co babam ale nevadi.
Primarne na tom mas rovno 25mm plaste oproti 23mm na Emonde. Mne sa s tym dobre jazdi aj mimo asfalt. tento model na Cancellarovi vyhral viacero pretekov typu Pave a Strade bianche (min. 6ks myslim od kedy existuje tento ram). Defy iba raz tusim. Emonda nie je urcena na rozbity asfalt.
Emonda je primarne vrcharsky bike a teda komfort je az na druhom mieste. TCR bude podla mna moc tuha. ale zalezi ci je to zena "sportacka" alebo "kvetinka"....ale ak nechce pretekat tak TCR radsej nie.
alebo ak nechces aby jazdila 130km tak jej radsej Domane nekupuj :) na TCR bude preferovat skor kratsie vylety, o tom som presvedceny.
Pokial je to ale predsa len vrcharska sportokovkyna. thriathlon a podobne, tak Emonda je super volba a opat nech je tam aspon 500 OCLV karbon.
Zobraziť komentár 25.09.2016 - 18:21:45
00
Trek Domane sa jej páči, ale až v inej cenovej hladine. Takže ten bol žiaľ vylúčený. No baba je zaryta športovkyňa takže zvládne toho hodne nabehat, viď minule leto cesta do Chorvátska+Benatky 1100km za 8dni. Pretekať nechce ale tak rada ide tych 30km/h. No najviac ju ten Defy oslovil, ale nepoznam co to je za karbon.
Pri tej Emonda Sl5 je 500karbon, ale tá S5 ma len 300 karbon..ten je v com horší okrem váhy. No tak na slovenske cesty emonda nie? Plaste by isli asi 25mm.
Este od Ghostu Nivolet tour 4 ale tiez nepoznam ten ram.
Zobraziť komentár 25.09.2016 - 18:51:08
00
arrow_leftjoziCC napísal:
Trek Domane sa jej páči, ale až v inej cenovej hladine. Takže ten bol žiaľ vylúčený. No baba je zaryta športovkyňa takže zvládne toho hodne nabehat, viď minule leto cesta do Chorvátska+Benatky 1100km za 8dni. Pretekať nechce ale tak rada ide tych 30km/h. No najviac ju ten Defy oslovil, ale nepoznam co to je za karbon.
Pri tej Emonda Sl5 je 500karbon, ale tá S5 ma len 300 karbon..ten je v com horší okrem váhy. No tak na slovenske cesty emonda nie? Plaste by isli asi 25mm.
Este od Ghostu Nivolet tour 4 ale tiez nepoznam ten ram.


Na Emondu plaste 25mm pojdu. vyssie cislo je pevnejsi, tuhsi a lahsi karbon. presn rozdiel sa tazko povie ale pri takych ambiciach je 500OCLV vlastne entry pretekarsky karbon, na hmotnosti to vidiet a tuhosti tiez. tuhost je akoby prenost energie do rychlosti stroja. trek hovori tusim, ze medzi 300 a 700 karbonom je 35 percent rozdiel v tuhosti takze 500 je taky stred. 300 by som osobne nebral, 400 mozno ale podla toho co pises tak radsej 500.
Defy nebude zla volba.
Emonda vs. Domane
- Emonda je lahsia a tuhsia a teda rychlejsia ale menej pohodlna. Bike je to stavany na kopce.
- Domane sa nazyva rolls royce medzi cestnymi bikami, teda super pohodlie i pri rovnakej sirke plastov, hlavne zadneho kolesa, nie je to ako na odpruzenom MTB ale od bezneho cestaka to citit. treba si aj premysliet ake derave cesty tam mate kde jazdis. ja som si Domane vybral prave na slusne rozbity asfalt v bratislavskom lesoparku a skratka mi to pripada pohodlnejsie nez hlinikovy hardtail s double butted aluminium, resp. pri zapnutej vidle priblizne rovnake ci podobne.
- nevyhoda domane je nizsia tuhost, teda na sprint a kratke preteky je to pomalsi bike, vyssia hmotnost o 300-500gramov, vyssia cena malicko. Domany je stavany na rozbity asfalt, resp. macacie hlavy a pave. Velkou vyhodou je, ze i po dlhej jazde 130km i viac nie som nijako zvlast rozbity a naopak dokazem si aj po takejto vzdiacelnosti hoci 180km aj zasprintovat, teda ma nevystriaslo tak aby mi to zobralo energiu. Emonda je teda taky stred, nieco ako specialized tarmac a nieco medzi Defy a TCR. Emonda by mala byt pohodlnejsia nez TCR ale menej pohodlna nez Defy.
Chapem, ze zeny si potrpia aj na farbu a vzhlad ci esteticky dojem :) inak nevidim dovod uprednostit Emondu pred Domane ak ide o dlhe vyjazdy a dievcinu. ale ak jej ide o vykony tak Emonda moze byt dobra volba a dal by som jej prednost pred TCR. Ak sa jej viac paci Defy nez Domane, tak nech kludne ma Defy, plati priblizne to iste co som napisal o Domane, akurat ich karbon nepoznam a Defy bude takmer istotne menej pohodlna ale dostatocne pohodlna. koniec koncov, existuju iste moznosti ten komfort este zvysit, napriklad aj 28mm plastami. Tento rozmer ale pozor nie kazdy bike a rafik umoznuju, ale Defy a Domane by to mali zvladnut (Defy skor tipujem nez viem).
Pri Emonde je tusim dokonca rovnaky rafik ako pre Domane takze by to malo ist. TCR neviem.

Mimochodom, preco nepozeras znacku LIV (zenske Gianty) a Treky urcene pre zeny? teda tak som to pochopil ze nepozeras LIV, toto je trek pre zeny, "WSD". S5 WSD ani v ponuke nevidim.
http://www.bikepeak.sk/emonda-sl-6-wsd
Tie ceny oproti internetu by sa mali dat vyrokovat lepsie nez su na nete. hlavne teda modely 2016 a s pribudajucim casom...
Zobraziť komentár 25.09.2016 - 19:57:03
00
No pozerali sme aj Liv ale nepoznam co su to za brzdy a znova ani farebne ju tie biky nezaujali.
SL5 WSD je tiez pre ňu zaujimava, ale farbu skoro nikde neni mozno vidieť naživo.
Tak zúžila vyber na Defy a Emondu S5/SL5..to pohodlie by sme riesili isto plastami. Zrejme uz vyberie podla vzhladu a hlavne ktory jej lepsie sadne.

Ako zas isto to bude omnoho lepsie vozenie nez ked skúšala moju hlinu Focus Culebro a myslim na take normalne vozenie bez pretekárskych ambicii ani nepostrehne rozdiel v tuhosti.

No cesty sú tu aj dobré ale skor viac rozbité prechod Cicmany Zliechov, alebo cez Kľak do Prievidze :-D, PB_Žilina....
Zobraziť komentár 25.09.2016 - 20:40:12
00
edy34: Ty si po sebe citas prispevky?

Pršo: Pozri si toto video:
https://youtu.be/qI9vPO_iIKo
Zobraziť komentár 25.09.2016 - 21:46:00
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up