Moja demolácia, ktorej riešenie sa naťahuje už od 25. júla 2016 ... píšem až teraz, lebo mám všetky stanoviská aby som nikoho neočierňoval.
Začalo to zlým prejazdom cez dva za sebou ležiace stromy na známom traile z MF - krvavá. Po preskoku prvého stromu bunnyhopom som to cez druhý za ním už nestihol potiahnúť a zachytil som ho, prejazd bol dosť nečistý. Kolesu ani vidlici sa však nič nestalo, ja som z 
biku nespadol a ani defekt som nechytil. Avšak pri prejazde sa ozvala silná rana a po skúmaní príčiny som našiel vtlačenú misku hlavového zloženia vnútri v ráme + poškodený lak. 
Príloha:
            
			
            
                1.jpg
                354.6 KiB
                
                Otvoriť v novom okne
                
            
            
                             thumb_up0thumb_down                
                                    
            
		
		
	 Po príjazde domov a "nadšenom" rozoberaní mi bolo jasné, kde je problém = ušmyklo sa lôžko pre misku hlavového zloženia.
Príloha:
            
			
            
                2.jpg
                422.61 KiB
                
                Otvoriť v novom okne
                
            
            
                             thumb_up0thumb_down                
                                    
            
		
		
	 Po tomto všetkom som kontaktoval dovozcu značky a predbežne mi bolo povedané, že reklamácia nie je prijatá, nakoľko ide o mechanické poškodenie ale môžem 
rám poslať na analýzu do Francúzska. Pre upresnenie rám už má síce niečo cez 2 roky, avšak Lp dáva záruku na rám 5r.  Tak som im poslal sprievodný list s vysvetlením ako sa to stalo + nejaká moja predtucha, kde je problém. Po dlhom naťahovaní (zavinené aj mnou = rám som poslal v polovici augusta) sa mi dostalo vyjadrenie, že reklamáciu nemôžu uznať, avšak na základe dobrých vzťahov som dostal ponuku na nový hliníkový rám alebo karbónový za príplatok. Keďže by sa mi môj pôvodný rám v ktorom som mal peniaze nazad nevrátil požiadal som o spätné zaslanie rámu a odmietol som ich ponuku. 
Následne som ho zaniesol do 
CARBONFACTORY na opravu. Po odstránení pôvodného lôžka sa ukázalo, že hrúbka uloženia lôžka v mieste napojenia na spodnú rámovú trubku je LEN 1,3mm.
Záver teda je, že v Lapierre zrejme nevedia čo robia, resp. túto konštrukciu nemohol navrhnúť odborník, ak vôbec niekto na toto u nich myslel. U mňa rozhodne posledný rám z ich dielne.
Poškodené lôžko pre misku
Príloha:
            
			
            
                3.jpg
                42.5 KiB
                
                Otvoriť v novom okne
                
            
            
                             thumb_up0thumb_down                
                                    
            
		
		
	 Rám a hrúbka stien po odstránení lôžka
Príloha:
            
			
            
                4.jpg
                77.22 KiB
                
                Otvoriť v novom okne
                
            
            
                             thumb_up0thumb_down                
                                    
            
		
		
	 Pre porovnanie, takto k návrhu hlavy pristupuje Santa Cruz a to nielen pri Nomadovi ale aj XC modeloch.
Príloha:
            
			
            
                5.jpg
                106.53 KiB
                2
                Otvoriť v novom okne
                
            
            
                             thumb_up0thumb_down