Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Pozri sa pod vložku a zisti kolko mas zaskrutkovany spic v niple na terajsom setupe. Ak mas spic +- zakruteny zarovno hlavicky nipla tak to nebude problem prepliest na erd 605. Ak je situacia opacna tak bude vhodne pouzit o 2mm dlhsie spice. Dlhymi niplami to neoklames. Dlhy nipel zvycajne neznamena ze ma aj dlhsi zavit. :)
Zobraziť komentár 09.11.2016 - 10:42:57
00
Vďaka za info!
Zobraziť komentár 09.11.2016 - 10:55:33
00
velmi dobra ponuka, http://bikemarkt.mtb-news.de/article/849204-ibis-laufradsatz-741-27-5
Zobraziť komentár 15.11.2016 - 19:30:57
01
Ahoj, čo hovoríte na: http://www.bikestacja.pl/en/bicycle-parts/mtb/wheels-mtb/kola-dt-swiss-350-enduro-533-650b-competition-20-taniej-32114.html ?

Náboje sú v pohode, ale tie ráfiky vzhľadom k cene asi nič extra, no to zas ani nepotrebujem. Má to byť na bežné trailové jazdenie, skôr zvážnice. Hľadám len niečo trochu pevnejšie, na váhe mi veľmi nezáleží, rád by som s vnútornou šírkou 23-25mm. Cena tak do 300€. Samozrejme, ak viete o niečom, rád si nechám poradiť.
ps: je to na rám NS Eccentric Alu, vidla bude najskôr Auron... ešte ho len postupne skladám.
Zobraziť komentár 24.11.2016 - 18:44:52
00
za tu cenu nie je o com
Zobraziť komentár 24.11.2016 - 19:41:03
00
Vďaka za odpoveď, našiel som tam ešte jeden set, ktorý som predtým prehliadol s trochu lepšími ráfikmi, tak vezmem ten.
Zobraziť komentár 25.11.2016 - 11:02:43
00
Keďže je tu toho priveľa nejako sa mi nechce pátrať a ani zakladať nejakú novú tému... :) chcel by som vás poprosít či by ste mi niekto vedeli vysvetliť v čom je výhoda-nevyhoda straightpull náboju oproti klasickému? :)
Zobraziť komentár 29.11.2016 - 22:47:34
00
nevýhoda: cena, výhoda: možnosť viac napnúť dráty
Zobraziť komentár 29.11.2016 - 23:02:56
00
Jedna z výhod: špice ú zvyčajne najslabšie v ohybe. špice s rovnou hlavou teda nemajú toto slabé miesto.
Ďalšia čo ma napadá: špice sa pri straigh-pull krížia tak, že sa nedotýkajú. V mieste dotyku špicov u klasického výpletu môže vznikať otravné vŕzganie. Hlavne pri zadnom kolese v zábere.
Zobraziť komentár 29.11.2016 - 23:41:36
00
Kristina napises aj nevyhody?
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 07:09:38
00
môj predpoklad (bez praktickej skúsenosti): špice sa dajú vymieňať bez zhadzovania kotúča a kazety, takže jednoducho aj v teréne, pokiaľ teda špica nepraskne v nipli (čo sa mi v poslednom čase stáva dosť často)
nevýhoda: priame špice budú asi trochu horšie dostupné, myslím ale, že tam nebude problém dočasne narvať aj klasickú
tento náboj sa mi dosť páči, asi bude na novom kolese, má niekto skúsenosť zo životnosťou voľnobežky a ložísk?
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 08:04:06
00
evo4 su tohtorocna novinka, takze nejake relevantne skusenosti so zivotnostou asi nebudu. Moje evo2 su ale za tie roky co ich mam bez problemov (nie som musia vaha, najazdim celkom dost a udrzbu flakam). Podla marketingoveho blabolu su 4-ky este spolahlivejsie, takze by som sa neobaval.
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 10:12:07
01
arrow_leftlukas6s8p napísal:
môj predpoklad (bez praktickej skúsenosti): špice sa dajú vymieňať bez zhadzovania kotúča a kazety, takže jednoducho aj v teréne, pokiaľ teda špica nepraskne v nipli (čo sa mi v poslednom čase stáva dosť často)
nevýhoda: priame špice budú asi trochu horšie dostupné, myslím ale, že tam nebude problém dočasne narvať aj klasickú
tento náboj sa mi dosť páči, asi bude na novom kolese, má niekto skúsenosť zo životnosťou voľnobežky a ložísk?


ja som o nich cital, ze sa zvyknu povolovat a treba ich nejakym sposobom lepit? Nepamatam si to presne. Kristina vsak o tomto bude urcite vediet. Videl som aj nejake videa, kde sa mechanici vyjadrovali k priamym a ohnutym spicom a vacsina z nich bola za klasicke J Bend.
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 10:30:02
00
arrow_leftHosť napísal:
Kristina napises aj nevyhody?

Osobne zatiaľ žiadne problémy s povoľovaním výpletu u priamych špicov nepozorujem. Jediná nevýhoda, môže byť v tom (ako už bolo spomenuté vyššie), že rovný špic nekúpiš v každom obchode. Nemusí to však byť až taký problém keď ti teraz u kotúčových bŕzd praskne jeden špic (čo sa zase tak často nestáva). Pri ráfkových brzdách to bol problém, pretože koleso začalo hádzať do strany a nastavenie bŕzd bolo v háji.
Ja osobne však vždy pri nových výpletoch kupujem jeden špic z každej dĺžky do rezervy. Zatiaľ som však nevyužila ani jeden :) A firma Yarroline má skladom všetky najpoužívanejšie dĺžky rovných špicov od Sapim CX Ray skladom.
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 10:47:31
00
aj ze DT swiss tvrdi ze v podstate nie rozdiel medzi J a straight pull, co sa vydrze/ tuhosti tyka spice. Viac draty nenapnes lebo ta obmedzuje maximalne napatie rafiku. Jedine co si viem predstavit ako vyhodu je ze na priamych netreba viazat a spajkovat spoje a dosiahnes nepostrehnutelne vyssiu tuhost vypletu:) - ale to uz aj tak vacsina ani nevie co je a nikto to nerobi (vsak kto by s tym s.al).
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 10:57:03
00
keyboard_arrow_up