Problém. Pred pár dňami som náhodou objavil bočný vakel v zadnej stavbe, netuším, či tam bol od začiatku, alebo vznikol časom. Ide o Nerve AL 7 2014, kúpený 3/2014, do 11/2014 odjazdených cca 1800 km.
Problémové miesto je spojenie vahadla s horným ramenom zadnej stavby, viď výkres: http://goo.gl/v5h0Cu
Ukázalo sa, že išlo o nedostatočné zalisovanie/uvoľnenie ložiska v telese vahadla. Ložisko samotné je v poriadku. Problém je rovnaký na oboch stranách. Prejavuje sa to takto: http://goo.gl/DPjgyL. Skrutky boli samozrejme zatiahnuté na správny moment.
Takto opísaný problém aj s videom som poslal na adresu [email protected]
Odpoveď bola, že bicykel musia vidieť, tak som ho dnes 18/11/2014 poslal. Kuriéra vybavujú a platia oni. Na otázku, či poputuje do Nemecka, bola odpoveď, že len do ČR.
To je zatiaľ všetko, budem aktualizovať. Ešte dodám, že komunikácia bola zatiaľ promptná, bezproblémová.
Aktualizácia 25/11/2014: poslal som mail, že ako je s tým ďaleko a odpovedal, že včera to videl a súhlasil s mojou diagnózou a tým, že to vahadlo treba vymeniť a objednal ho z Nemecka. Kladiem si otázku, ako by to bolo prebiehalo, keby som to bol skomunikoval priamo s Nemcami, možno by to uznali a poslali a ušetril by som čas. Ale to sa už nedozviem. Predpokladám, že ani nikto z tohto fóra to neskúšal napriamo, alebo?
Aktualizácia 4/12/2014: dostal som mail, že vahadlo dnes dorazilo a je už aj nahodené, zajtra vyráža bicykel na cestu späť.
Aktualizácia 9/12/2014: bajk je doma, vahadlo vyzerá v poriadku (btw. zdá sa mi, že má trošku inú povrchovú úpravu, asi je to z 2015 modelu, ale to je nepodstatné).
Takže celkový čas vybavenia 3 týždne, komunikácia bezproblémová.
EDIT: nasiel som v mailovej komunikacii, ze to trvalo cca 3 tyzdne. Kurier vyzdvihol vidlicu a odniesol do CR, z CR do Slovkolexu a odtial uz priamo mne..
Ja som ju bol zaniesť osobne v Slovkolexe,za týžden bola hotová
Inak vidlica OK, rozobrali, rozhybali, nakydali kilo medenej pasty a zlozili
Prvýkrát zaslané koleso poslali do servisu, s tým, že mi môžu dať nový ráfik (t.j taký ako sa predáva bežne, s červenými nápismi), ktorý však nebol v dizajne Canyon (t.j. zlatý dizajn). Túto možnosť som zásadne odmietal. Trvali 2 mesiace, kedy mi navrhli, že pošlú nové koleso. Nové koleso prišlo za ďalší mesiac. Skúšam teda, že či už v tom bode koleso nepuká a predstavte si pukalo. Tak píšem do Canyonu, že či mi náhodou neposlali pôvodné koleso, oni že nie. Tak som im navrhol aby mi poslali nové a ja im na oplátku pošlem staré.
Tak za mesiac prišlo 2. nové koleso a skúsil som, že či nepuká a predstavte si pukalo..v tomto momente ma začalo porážať. Tak im píšem, že čo s tým. Predstavte si, že ma začali zavádzať, že v obchodných podmienkach je napísané, že môžu nahradiť komponent za inú farbu (nič také tam samozrejme nemajú, len farby týkajúce sa rámov a vidlíc), tak som samozrejme nesúhlasil a po istej dobe mi napísali, že mi teda pošlú 3. nové koleso. A predstavte si, ale to si nerobím srandu, aj na tom treťom kolese bol ten istý problém pukania v tom istom bode.
Píšem im teda, že aj to tretie koleso je pokazené a predstavte si oni mi napíšu, že DTswiss zistil, v čom je problém, proste výrobná vada. Mal som im poslať to koleso aby ho oni poslali do servisu (oni mali návod čo bolo treba vymeniť), čo sa aj stalo a po ďalšom mesiaci mi prišlo domov opravené 3. koleso, avšak s ohnutým kotúčom, ale to už je detail. Ešte som žiaľ neskúšal, či je ok.
Celá táto procedúra mi zabrala vyše 5 mesiacov (mrzí ma hlavne leto), kedy som bol bez kolesa a nemohol sa bicyklovať.
Požadoval som od nich nejakú formu kompenzácie, navrhol som im zľavu na ďalší bicykel, čo zásadne odmietli a napísali mi "Dobrý den,
slevu na bicykel vám určitě dát nemohu, jak jsem psal již dříve kompenzaci za opakované reklamace dostanete zároveň s opraveným kolesem."
A hádajte čo bolo v krabici s tým 3. opraveným kolesom ...... nič......
Zo strany českého zastúpenia Canyon som zažil klamstvá, sľuby a zbytočné naťahovanie času, ktoré v mojom prípade narástlo na skoro pol roka života
Radsej napis sem komponenty/upozornenia-na-vyrobne-vady-komponentov-doplnkov-t18618.html, ze v com je problem a s akymi kolesami konkretne. To bude pre vsetkych podstatne uzitocnejsie.
Moja sťažnosť smerovala hlavne k času, ktorý som musel pretrpieť, skoro polroka... takže tak