Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ty si len konstatoval fakt, ze ti neodpisali a hodil si tam dalsiu negativitu. Nikde si sa na riesenie nedopytoval. Co si vlastne cakal? Lutost?
Zobraziť komentár 21.10.2016 - 12:21:36
00
Klidek po 5dnoch mi odpisali
Zobraziť komentár 21.10.2016 - 12:28:10
00
arrow_leftFEDERER napísal:
Človek je vlastne kkt ked sa opyta na riesenie problemu obchodu. Kde to kupoval....bravo

mozno je skor cudak, ked tam chce nakupovat. alebo potom naco bolo toto "bike-discount vs federer" dobre, ved si od nakupu tam neodradil ani len seba
Zobraziť komentár 21.10.2016 - 15:26:45
00
no kde sa da vytlacit na ich stranke reklamacny formular ? zmenili stranku a neviem postup
Zobraziť komentár 22.10.2016 - 23:36:48
00
hladaj polozku "return item" v menu, ktore sa ti rozbali ked kliknes na ikonu uctu, alebo vlavo na stranke
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 10:14:33
00
Ja som si dole na stranke vytlacil tlacivo na vratenie tovaru a pod tým bol postovy stitok...dúfam, ze im to stačí
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 17:05:14
00
kedysi sa dalo vytlacit prazdne tlacivo, alebo tlacivo vyplnene.
neviem ake mas ty :)
na tlacive musis mat napisane co vracias a preco. pripadne ci chces nazad peniaze, alebo inu velkost.
zaroven vytlacis stitok s podacim listkom ...
mam pocit, ze chcu, aby si s tovarom poslal aj origo fakturu (tak si urob kopiu)...
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 13:48:33
00
Ahojte, poradili by ste mi ako vybaviť reklamáciu, poslanie tovaru späť a výmenu za nový? Našiel som nejaké formuláre na ich stránke, len si nie som celkom istý. robil to už niekto?

Ďakujem.
Zobraziť komentár 02.11.2016 - 16:05:27
00
Spytaj sa FEDERERa - ten s tym ma skusenosti az moc. :-)
Zobraziť komentár 02.11.2016 - 16:06:00
00
darko
robili - a fedo asi najviac :)
ak budes mat problem s niecim konkretnym, tak napis do SS
musis si vsak uvedomit, ze reklamacia nie je vymena tovaru (a naopak)
Zobraziť komentár 02.11.2016 - 16:16:54
00
Ahojte,
Minulý týždeň som objednával oblečenie z bike-discount. Jeden dres mi ale nesedí a chcem ho vrátiť, Neviete ako je to teraz s odosielaním tovaru, lebo keď idem cez môj účet a danú objednávku tak mi vytvorí len lístok na vrátenie tovaru, ktorý by som mal spolu s faktúrou vložiť do balíka, ale nikde sa neviem dopracovať k tomu lístku na poštu aby som to mohol zadarmo poslať naspäť. Robili ste to niekto v poslednej dobe? Dá sa to ešte posielať zadarmo naspäť, lebo mi príde ako keby túto službu pre Slovensko už zrušili..:(
Zobraziť komentár 14.11.2016 - 12:46:47
00
andrej25 :y:
Super koment. Tak dobre som sa už dávno nezasmial. Musel som síce čistiť obrazovku, ale aj tak ďakujem.
Zobraziť komentár 16.11.2016 - 14:15:26
00
Neplanujete objednavat nieco vacsie z BD?
Zobraziť komentár 28.11.2016 - 09:18:36
00
po novom to nemci "kusok" zosekali takze vsetok tovar k nim na vlastne naklady :
http://www.bike-discount.de/en/info/faq-frequently-asked-questions-51

Generell process for goods that can be sent back by post (e.g. as a parcel): For sending back the goods you may use the free of charge DHL return pre-paid postage stamps, if you are sending back your product from one of the following countries:
-Germany
-Belgium
-Denmark
-Finland
-France
-Great Britain
-Italy
-Luxembourg
-Netherlands
-Austria

+ aj co ta tyka pripadnej reklamacie :
"If you want it to return it for a refund you have to send it on your own costs. If it is an warranty case, please choose the cheapest way, and we will refund you the money later back."
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 13:14:39
00
Warranty case pripad mas odkial? V linku nie je.
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 14:24:19
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up