Gusto0 Mam GPS datalogger na predaj. Konkretne Canmore myslim 750. Povodne stal 50 Eur, za 20 by som Ti ho predal, zbytocne zabera miesto v policke. Podla papierov vydrzi fungovat 13 hod., ale vydrzal aj dlhsie. Ak by si mal zaujem, do SS by som Ti zajtra dal podrobnejsie info.
mal som to, vydrz baterky deklaruju az 16hodin, nikdy som tak dlho nezaznamenaval. Je k tomu software v ktorom si z loggeru vytiahnes tracklogy, daju sa vyexportovat do viacerych formatov. Je to jednoducha sikovna lahka vecicka, na zaznam trasy doporucujem. Len treba ju nosit v ruksaku navrchu, alebo vonku koli citlivosti.
Gusto0 : ten logger, co ma Walec, pouzivam uz asi 4 roky , baterka z Nokie, vydrzi asi 16hodin (zatial max. cas co som logoval bol cca 15hod), mozes eventualne dobijat powerbankou /mini usb konektor/. Ma to cca 4MB pamat, co staci na logovanie asi polroka kazdy den .. jedina vec mi na nom vadi, zapinacie tlacitko. Strasne debilne .. neustale sa mi vypinalo , stacilo sa opriet, dotknut, ale poriesil som to Cez BT mozes tahat signal do locusu. Fungovalo mi to myslim aj v batohu, ma to tusim aj glonas, nabieha rychlo.
Walec: vidis, obcas som si na ten logger spomenul, ale dako sa nam nepodarilo stretnut .. ale mne funguje, tak moze posluzit Gusto0ovi.
iron.hide a co je take zle na optike 300/30 Mbit (real 355/45) od telecomu: este to nam vysvetli,lebo nieco asi nechapeme Kidak ty tiez nechapes rozdiel asi medzi salavym teplom a infra teplom 2 rozne veci: skus si dat infrasaunu ako prvu 60C na 60minut a potom sem napis svoju skusenost ....
tak potom netreba nadavat na nieco,co nevedia ovplyvnit,ked je tam uz konkurencia: ja zase mozem takto nadavat na Orange,preco neda optiku do nasho okolia: ale je tam iba optika telecomu: chapeme sa,ze-----
tak sa s nami podel o ne: aspon budu dalsi ludia mat tvoje expy: ja mam dillemu ci dat 8mbit od TELECOMu alebo ORANGEu k svokrovcom: aj toto moze pomoct napr. mne.. dikes
nebol som osloveny, ale pridam svoju trosku do mlyna
ked som bol v telekome (niekolko rokov dozadu), tak som musel kontrolovat kazdu fakturu, lebo sa mi pravidelne stavalo, ze nauctovali viac ako mali (pripadne aj za to, co som nechcel / neobjednal) ...
mal som pocit, ze klamanie je ich firemna politika
odisiel som k orange a o2 a odvtedy mam pokoj ...
no a ja zase mam s telekomom opacnu skusenost. som u nich (mobilne sluzby) uz viac ako 17 rokov a ani raz som nemal na fakture nic co by tam nemalo byt..
ja telecom od 1998 tusim vtedy Eurotel a ziadny problem takisto ... zato Orange v tej dobe internet od nich este cez USB a tie faktury boli hotova sodoma-gomora
iron.hide potom sem napis tie zle skusenosti,sme zvedavi
ja si tiez myslim,ze TELECOM su takisto banda idiotov, ale dtto aj ORANGE a O2
KinDo to oni pravidelne fakturovali rozne veci, samozrejme vsetko bolo pravne a "fakturacne" spravne podla ich podmienok a z teba spravili kkta ze si si to nevsimol, raz som platil preddavky na mesiac, potom zase dva mesiace, raz vobec nic dopredu a to este nehovorim o dotahovackach ked som si chcel zvysit rychlost, tie ich terminy na vybavenie, a potom preverenie, premeranie, zavedenie, odstranenie....zmenit rychlost na servery im trva dva az tri tyzdne ale navysit cenu sluzby vo fakture vedeli do 10 minut. Vsetko sa to natiahne a hned zaplatis mesiac dva navyse za nic, vymozitelnost toho ze si mal na fakture jednu rychlot a realne druhu bola nulova. Ale zasa pripojenie DSL bolo u mna kvalitne, ani si nepamatam ze by niekedy vypadlo.
Mne zase po 23 mesiacoch používania prestal telefón fungovať ako má. Uznali mi reklamáciu, opraviť sa však nedá, tak mi priznali vrátiť peniaze. Vraj k tomu potrebujem faktúru z toho telefónu (ktorú neviem nájsť), inak to vraj nevedia vyplatiť.
Nakoniec sa podarilo túto záležitosť doriešiť, faktúru som nijakým spôsobom nedokázal zohnať. Oni ju vraj v systéme evidujú len 15 mesiacov a keď som argumentoval tým, že ju určite majú, lebo ju potrebujú do účtovníctva, tak ma odbili tým, že mi ju predsa zaslali...Tak som to nechal vyhniť. Po nejakom čase na to, mi volali, že musí sa to nejako doriešiť, že nech prídem. Opäť som sa dostavil a faktúru už zrazu nebolo treba, ale nebola po ruke (rozumej v pokladni) príslušná hotovosť. Či neskúsim prísť inokedy, tak som ešte raz skúsil (ako keď Dunčo skúša zasunúť) a po štvrtýkrát som sa dostavil (zakaždým cca 20-30 min čakania v rade). Žiaľ hotovosť sa nedostavila. Trochu ma to rozladilo, tak som odišiel bez rozlúčky, že kašlem na to. Opäť som to nechal vyhniť a po ďalšom čase znova telefonát, že musíme to už naozaj uzavrieť. Návrh bol taký, že sa to papierovo pripraví, a zavolajú mi, keď sa v pokladni nazbiera daná hotovosť, odloží sa to a keď prídem tak sa to len dotiahne podpismi a tak sa aj nakoniec stalo minulý týždeň.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
alebo vymenit telefon
Walec: vidis, obcas som si na ten logger spomenul, ale dako sa nam nepodarilo stretnut
Kidak ty tiez nechapes rozdiel asi medzi salavym teplom a infra teplom
ked som bol v telekome (niekolko rokov dozadu), tak som musel kontrolovat kazdu fakturu, lebo sa mi pravidelne stavalo, ze nauctovali viac ako mali (pripadne aj za to, co som nechcel / neobjednal) ...
mal som pocit, ze klamanie je ich firemna politika
odisiel som k orange a o2 a odvtedy mam pokoj ...
iron.hide potom sem napis tie zle skusenosti,sme zvedavi
ja si tiez myslim,ze TELECOM su takisto banda idiotov, ale dtto aj ORANGE a O2
Nakoniec sa podarilo túto záležitosť doriešiť, faktúru som nijakým spôsobom nedokázal zohnať. Oni ju vraj v systéme evidujú len 15 mesiacov a keď som argumentoval tým, že ju určite majú, lebo ju potrebujú do účtovníctva, tak ma odbili tým, že mi ju predsa zaslali...Tak som to nechal vyhniť. Po nejakom čase na to, mi volali, že musí sa to nejako doriešiť, že nech prídem. Opäť som sa dostavil a faktúru už zrazu nebolo treba, ale nebola po ruke (rozumej v pokladni) príslušná hotovosť. Či neskúsim prísť inokedy, tak som ešte raz skúsil (ako keď Dunčo skúša zasunúť) a po štvrtýkrát som sa dostavil (zakaždým cca 20-30 min čakania v rade). Žiaľ hotovosť sa nedostavila. Trochu ma to rozladilo, tak som odišiel bez rozlúčky, že kašlem na to. Opäť som to nechal vyhniť a po ďalšom čase znova telefonát, že musíme to už naozaj uzavrieť. Návrh bol taký, že sa to papierovo pripraví, a zavolajú mi, keď sa v pokladni nazbiera daná hotovosť, odloží sa to a keď prídem tak sa to len dotiahne podpismi a tak sa aj nakoniec stalo minulý týždeň.