Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Trochu retra neuskodi ;)
Príloha:
IMG_20170427_202723.jpg
IMG_20170427_202723.jpg 645.31 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

Zobraziť komentár 27.04.2017 - 20:34:58
014
tie stare biky maju dusu :) nostalgia....
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 20:38:23
01
misopetrovic pozeram, ze ked si zacal pri vypletani krizit, na ventil si nepozeral :) To sa aj mne stalo pri prvej sade, neskor som uz na to zacal mysliet. Tie Cresty su uz tak otrepane, ze bez nalepiek to vyzera fakt lepsie :)
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 21:50:07
00
jachmel problém bol v tom že na svojom bajku som kolesá vypletal od pol noci do nejakej štvrtej ráno... (po poslednom centrovaní majú aj tak mierne vajco) takže keď ich bajbližšie hodím na centrovaciu stolicu rovno ich prepletiem o tých pár špíc nech sú ventily správne....

tatkove som vypletal v robote takže som bol vyspatý a mal na to klud a čas tak sú krásne gulaté a ventily na správnych miestach :)
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 21:57:51
00
arrow_leftHosť napísal:
capicky na galuskovom ventile nemajú zmysel...narozdiel od AV sa nemá ako upchať od blata....


Kým mi raz nejaký konár (či čo to bolo) neodfaklil koniec ventilku... Odvtedy už bez čiapočky do terénu nevyrazím.
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 22:00:05
01
a to si myslíš že tá plastová čapička by tomu akože zabránila hej?
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 22:06:42
01
arrow_leftHosť napísal:
A tu su moje krasavice: jedna na pivo, dalsia do prace a jedna do lesa .. 8)
ak na tom uz mas nieco najazdene, daj nejaky postreh o tom inflite. v poslednej dobe nad nim vazne uvazujem. hlavne ma zaujima pohon. odstupnovanie je v pohode? retaz to krizenie zvlada? vopred vdaka za info.
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 22:34:29
00
Bez ciapociek sa ti castejsie stane ze pri fukani odtrhnes koniec ventilku. To miesto mas potom oslabene (zoxidovany/hrdzavy pripadne zohnuty koniec). Bez ciapociek sa ti ventil bude casom horsie povolovat (necistoty, oxidacia) a mozes si ten koniec ovela lahsie odtrhnut -> ked budes na povolenie ci dotiahnutie pouzivat vacsiu silu.
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 23:06:41
04
Michal to nebude "pár špíc". To musíš komplet posunúť všetky špice o dve diery na zadnom ráfku v smere hodinových ručičiek a vpredu o jednu dieru v protismere hodinových ručičiek ;)
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 23:13:13
00
vážne kika? nehovor :D ja že posuniem len pár a ostatné len tak prilepím k iným :lol:

ale teraz vážne.. myslel som to tak že celé koleso posuniem o pár špíc.. ;)

a.ndrejko zase len dohady? :) sranda že som v živote neutrhol ventil (ani jeden jediný)
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 23:25:34
00
Lucky you. Ja už som ich zopár utrhol a vždy v momente keď som nestíhal meniť dušu. Aktuálne je môj ventilček už zase zoxidovaný zvonku, ale pod čapičkou vyzerá v poriadku
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 23:53:43
00
Sorry miso, mam ta bloknuteho takze na teba som priamo nereagoval, len som zachytil nejaku debatu o nevozeni ventilov.

Teraz pozeram ze v paliho prispevku si bol spomenuty ze capicky nemaju zmysel. Ja hovorim z vlastnej skusenosti, ked dusu vozim dlhooo, v blate, suchu, soly, snehu a vsade mozne. Bez ciapicky sa mi stava ze dusu musim zahodit prave kvoli odtrhnutiu konca ventilu. Takze vlastne len dohady, mas pravdu.
Zobraziť komentár 28.04.2017 - 00:46:40
01
"Bez cepicky" :D
Zobraziť komentár 28.04.2017 - 00:49:09
00
já nechcu čepičku, já chcu bez čepičky :D
Zobraziť komentár 28.04.2017 - 01:13:27
00
arrow_leftHosť napísal:
vážne kika? nehovor :D ja že posuniem len pár a ostatné len tak prilepím k iným :lol:

ale teraz vážne.. myslel som to tak že celé koleso posuniem o pár špíc.. ;)
... )

Michal ty si písal, že"keď ich bajbližšie hodím na centrovaciu stolicu rovno ich prepletiem o tých pár špíc nech sú ventily správne....". A pritom musíš prepliesť komplet obe kolesá. A to sa na centrovacej stolici moc dobre nedá. Ale chápem, že teraz už môžeš tvrdiť že si to myslel inak.
Zobraziť komentár 28.04.2017 - 08:33:43
02
keyboard_arrow_up