Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak toto sa mi paci. Prerabka Pike na pruzinu.

http://www.tftuned.com/pike-coil-conversion-kit/p3314
Zobraziť komentár 26.05.2017 - 23:45:29
00
a aky je na to dovod ? pruzinu som nikdy nejazdil ale vzduchovu Pike mam testnutu. v com to ma výhody ?
Zobraziť komentár 26.05.2017 - 23:56:24
00
Maslovy chod.
Zobraziť komentár 26.05.2017 - 23:56:55
00
jedna vec je maslový chod,a druhá večšia linearita pruženia, preto musí byť tlmenie na vyšej urovni, aby to nelietalo do zdvihu....
ale ten chod je výrborný, žiadne trenie vzuchoveho piestu atd
Zobraziť komentár 27.05.2017 - 05:49:11
00
arrow_leftFilip80 napísal:
2 tyzdne je mala doba na to aby tesnenie sadlo. Keby si trochu viac pojazdil najskor by bolo vsetko ok. Na druhej strane je otazne, ci by naozaj boli o tolko lepsie ako povodne.


Takže ak to nebude taký značný nárast citlivosti ako u Fox,tak vymením za orig. RS, pôvodne sú tam čierne, v servis. sade vidím sivé tak aspoň uvidím aký je medzi nimi rozdiel.
Zobraziť komentár 29.05.2017 - 08:51:54
00
Neviete mi z krystalovej gule vyvestit v com je problem ked mi vidlica recon gold 335 na zaciatku zdvihu bucha ?
Servisoval som ju a asi som tam nieco dokafral alebo nieco nespravil, neviem, isiel som presne podla navodu a nieje to moja prva oprava a vidlica.
Na zaciatku chodu ked mam plne zdvihnutu vidlu a pokladam ju na zem tak je tam cca 5mm taky cudny chod bez odporu a na konci toho chodu to buchne(klepne) a potom sa uz nohy vnaraju ako maju.
Zobraziť komentár 29.05.2017 - 11:19:43
00
Ahojte, na mojom crossovom bicykli mám vidlicu SR Suntour NVX-HLO a mám s ňou problém že je strašne tvrdá. Keď sa pokúsim na ňu zatlačiť tak treba vyvinúť príliš veľkú silu a aj tak nejak hlboko neklesne. Pri sadnutí na bicykel sa taktiež ani trochu nestlačí.

Skúšal som dať zo zaujímavosti preload na maximum a vtedy sa vidlica takmer zablokuje. A keď ho dám na minimum tak sa správa tak ako som napísal vyššie. Lock-out mám maximálne otvorený. Viem nieje to nijaká super vidlica, no otec na svojom crossovom má horšiu a pruží značne lepšie.

Rád by som aby na stlačenie bola potrebná menšia sila, nakoľko citím každú nerovnosť, keďže pružiť začne až pri naozaj značných nárazoch, kedy je samozrejme príliš tvrdá tvrdá, takže moc to nepomáha v absorbovaní vybrácií... Dá sa s tým niečo urobiť prosím?

Ďakujem za odpovede.
Zobraziť komentár 03.06.2017 - 17:42:35
00
maximálne koľko tokenov môžem dať do vidlice? je nejaký limit? :D
dal som 4 tak uvidím ako sa bude správať... vidlica pike rc 140mm
Zobraziť komentár 03.06.2017 - 19:02:00
00
Je na to tabulka
Zobraziť komentár 03.06.2017 - 19:45:27
00
aky fukas tlak?
Zobraziť komentár 03.06.2017 - 19:46:34
00
Ani som nevedel ze je taka tabuľka...vďaka :)
4 tokeny 85psi, 2 tokeny 100psi

Prílohy:

C8F6F4D5-82F1-4E95-905F-93D984495C6B-1599-0000045FDF37571F.jpeg
C8F6F4D5-82F1-4E95-905F-93D984495C6B-1599-0000045FDF37571F.jpeg 47.97 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 03.06.2017 - 20:12:10
00
Zdravím kolegovia, má tu niekto skúsenosť s touto vidlicou ? Je to VAN 36 R performance series s otvorenou resp. open bath patronou. Prednedávnom som sa rozhodol spraviť preventívnu výmenu oleja. Postupoval som podľa týchto tabuliek ---> http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/oil_volumes.htm

Podľa políčka 81. som zvolil množstvo 160ml a viskozitu oleja 10wt. Použil som olej pre vidlice rock shox.
Po asi týždni jazdenia sa začala vidlica chovať divne.
Pri prudkom zatlačeni vidlice do zdvihu a následnom rýchlom vytiahnutí za riaditka sa vidlica do polovice zdvihu vráti podľa nastavenia reboundu, no v tej polovoci zdvihu ju na pár cm spomalí úplne, akoby som rebound zavrel, a následne posledných pár cm ide znovu ako je rebound nastavený.
Cítiť to taktiež pri odrazoch na skokoch a to najmä v stredných polohách reboundu. (pri úplne otvorenom alebo uplne zavretom sa nič nedeje)
Vidlicu som už niekolko krát rozobral a znovu naplnil olejom + skúsil som aj viskozitu 7.5wt, no nepomohlo.

Stretol sa už niekto s nejakým problémom u týchlo O/B patron resp. vedel by niekto, či môže byť problém v type oleja, viskozite, prípadne niečo s planžetkami v patrone alebo podobne ?

Vopred vám ďakujem za akékoľvek rady a postrehy :)

Prílohy:

DSC_4933.JPG
DSC_4933.JPG 753.82 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 07.06.2017 - 20:29:04
00
arrow_leftGH0ST napísal:
Zdravím kolegovia, má tu niekto skúsenosť s touto vidlicou ? Je to VAN 36 R performance series s otvorenou resp. open bath patronou. Prednedávnom som sa rozhodol spraviť preventívnu výmenu oleja. Postupoval som podľa týchto tabuliek ---> http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/oil_volumes.htm

Podľa políčka 81. som zvolil množstvo 160ml a viskozitu oleja 10wt. Použil som olej pre vidlice rock shox.
Po asi týždni jazdenia sa začala vidlica chovať divne.
Pri prudkom zatlačeni vidlice do zdvihu a následnom rýchlom vytiahnutí za riaditka sa vidlica do polovice zdvihu vráti podľa nastavenia reboundu, no v tej polovoci zdvihu ju na pár cm spomalí úplne, akoby som rebound zavrel, a následne posledných pár cm ide znovu ako je rebound nastavený.
Cítiť to taktiež pri odrazoch na skokoch a to najmä v stredných polohách reboundu. (pri úplne otvorenom alebo uplne zavretom sa nič nedeje)
Vidlicu som už niekolko krát rozobral a znovu naplnil olejom + skúsil som aj viskozitu 7.5wt, no nepomohlo.

Stretol sa už niekto s nejakým problémom u týchlo O/B patron resp. vedel by niekto, či môže byť problém v type oleja, viskozite, prípadne niečo s planžetkami v patrone alebo podobne ?

Vopred vám ďakujem za akékoľvek rady a postrehy :)



ked hybes len patronou pri otvorenom vrchu hore dolu robi to co? citis tam nejaky problem? na tejto patrone som odjazdil 6 rokov, mal som ju 3x a nikdy nerobila problem. raz som zazil ohnuty piest, na vidlici co som servisoval, vtedy to blblo., no sam som nikdy problem nemal.
Zobraziť komentár 07.06.2017 - 22:29:59
00
Podľa všetkého to bude problém v upchatej odvzdušňovacej dierke patróny, nachádza sa na sealheade spodnej komory open bath patróny. Ide o to, že je v nej stále vzduch a nedokáže sa odvzdušniť, takže rozobrať a prečistiť, potom by malo všetko fungovať správne.
Zobraziť komentár 07.06.2017 - 22:45:37
02
Keď mám vrch otvorený necítit tam žiaden problém všetko ide hladko, cítiť to iba keď je všetko zavreté pri prudkom návrate zo zdvihu, vpodstate keď potiahnem za riaditka keď je ešte vidla zatlačena... Apropo, ten spodok patorny som rozobratý nemal, vďaka za radu, pozriem na to snáď to pomôže
Zobraziť komentár 07.06.2017 - 23:27:12
00
keyboard_arrow_up