Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Zdravim... Mám problém s natlakovaním tohto tlmica... Keď ho nafukam a idem odšrovbovať všetko vyfúkne neviem ci to je na chybe ventil alebo potrebujem inu nasadu na pumpu.... dik :?
Zobraziť komentár 29.02.2008 - 10:58:39
00
toto je on

Prílohy:

3way.jpg
3way.jpg 10.94 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 29.02.2008 - 10:59:16
00
Akú pumpu na to používaš?
Zobraziť komentár 29.02.2008 - 11:51:04
00
od kellysu KP-203
Zobraziť komentár 29.02.2008 - 12:44:14
00
ak ti to vyfukne cez ventil, tak je bud zly ventil, alebo nie je dotiahnuty. ak nejako okolo piestu tak moze byt zle tesnenie
Zobraziť komentár 29.02.2008 - 13:13:49
00
Bohuzial, chyba je v pumpe. Potrebujes taku, ktoru zasrobujes na ventil a az potom nejakou packou alebo niecim, zatlacis ventilok. Nafukas, povolis packu, vysrobujes. Konkretny typ sa mi teraz hladat nechce, ale je ich dost. Ja mam pumpu DNM, ktora ma taky system, sice nie cez packu, ale v podstate to iste.
Zobraziť komentár 29.02.2008 - 16:31:31
00
No ja mam tu istu pumpu aj tlmic a fukam to normalne. Co presne myslis tym, ze vsetko vyfukne von. Nieje to nahodou len zostatok vzduchu v hadicke. Ked pumpu opatovne nasrobujes aky je rozdiel v tlaku od predchadzajuceho nahustenia.
Zobraziť komentár 29.02.2008 - 16:45:47
00
pumpa by mala byť v pohode. Chyba bude niekde inde.
Zobraziť komentár 29.02.2008 - 17:01:31
00
Podľa mňa je problém aj v pumpe aj vo ventile. Jednoducho si nesadli. Autoventil má taký piestik, ktorý keď zatlačíš, tak sa ventil uvoľní a vzduch vyfučí. Koniec hadičky má vo vnútri výstupok, ktorý zatláča ten piestik vo ventile. Začneš zašróbovávať koniec hadičky a v určitom momente ten výstupok začne tlačiť na ten piestik a ventil sa otvára. Vzduch začína fučať. Keď však do úplného zašróbovania musíš urobiť ešte niekoľko závitov, vzduch zatiaľ vyfučí. To isté sa deje aj pri odšróbovávaní. V prenesenom význame slova sa dá povedať, že ten piestik má v tomto prípade veľký zdvih. Ten zdvih treba zmenšiť. Buď uberieš z piestika ventilu, alebo z výstupku konca hadičky, alebo oboje. Alebo nájdeš takú kombináciu ventilu a konca hadičky, ktoré si akurát vhodne sadnú, čiže piestik otvorí ventil tesne pred došróbovaním konca hadičky a vzduch nestihne ujsť. Podobne aj pri odšróbovávaní. Alebo trénovať rýchlosť svojich prstov v torzii.

... ale to vlastne všetci vieme. Však aj tak je všetko ináč.
Zobraziť komentár 29.02.2008 - 17:44:54
00
kokos :D to sa proste neda... pocitam s tym ze si ten ventil tlmicu a hadicka pumpy nesadli musim pravdepodobne kupit novu pumpu s inym systemom.....
Zobraziť komentár 08.03.2008 - 19:07:11
00
nie je na tom tlmici autoventil?
ak je, tak na nom jemne obrus tu spicku (neviem ako sa to spravne vola)
mne tiez vidla sfukla, kym som dotiahol pumpu na ventil. tak som ho jemne obrusil pilnikom a je to OK.
Zobraziť komentár 08.03.2008 - 19:17:37
00
ano je to autoventil skusim si to najprv na dusi nechcel by som dosrat tlmic....
Zobraziť komentár 09.03.2008 - 15:43:32
00
nemas preco dosrat tlmic. jednoducho ventil vyskrutkujes a zlahka pilnikom prebrusis. ak to pokasles, tak tam das ventil z duse :-) mali by byt zamenitelne.
Zobraziť komentár 09.03.2008 - 18:20:19
00
ventil z duse je dlhsi a ma strunku a ten tam nepasuje
Zobraziť komentár 09.03.2008 - 20:24:38
00
hmm. tak som ticho :wink:
Zobraziť komentár 09.03.2008 - 20:45:16
00
keyboard_arrow_up