Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftRamon1 napísal:
...sranda , ja mám doma 4-5 káblikov a všetky fungujú . dokonca aj tie čo boli k značkovým lampičkám . Asi štígro


tak mne nefungoval uplne ziaden, som si aj kupil jeden nvyse a s tym to prestalo fungovat po asi troch pripojeniach.. takze som s5 na originalnom kabli a nemam problem :)
Zobraziť komentár 05.10.2017 - 09:23:06
00
sk_wizard prosimta, mas orientacne odsledovane kolko ti vydrzi baterka BEZ gps, len so snimacmi (kolkymi/akymi). Dakujem.
Zobraziť komentár 06.10.2017 - 09:09:15
00
Gps som mal vždy zapnuté. Nevypínal som ho kvôli záznamu trás
Zobraziť komentár 08.10.2017 - 12:00:58
00
aha, nic potom, dikes
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 20:15:25
00
Nema nahodou niekto na predaj snimac rychlosti pre Rox 10?
Zobraziť komentár 15.10.2017 - 00:24:40
00
Ako dosiahnem to aby mi kreslilo trasu, ako ja chcem a nie aby si to kreslilo ako sa mu chce?
Zobraziť komentár 03.11.2017 - 14:17:31
00
a kde to chces kreslit, v aplikacii? ci nejak som nepochopil
Zobraziť komentár 03.11.2017 - 15:08:28
00
Ano v aplikácii... Body si to dava kde chce.. Všelijaké obkluky to robí...
Zobraziť komentár 03.11.2017 - 15:10:16
00
niekto blizko Trencina, kto ma ROX10? potreboval by som len vyskusat niekoho usb kablik a spojit moj tachometer s programom. budem moc vdacny. ked tak sprava. dakujem
Zobraziť komentár 06.11.2017 - 12:38:01
00
Gza ja kreslim trasy v inej apke a importujem priam .gpx
Divo mne funguje hocijaký microUSB
Zobraziť komentár 06.11.2017 - 15:07:25
00
takze ROX 10 je poskodeny. vsetko funguje az na spojenie s PC. samotny kablik ho nabija z PC ale nepripoji sa. skusal som druhy original kabel, aj tri rozne PC a nic, nepomaha ani reset do tovarneho nastavenia, ani nova instalacia sigma data center. prave som zistil, ze je este v zaruke tak rano posielam na reklamaciu. dakujem sk_wizard za pomoc :handshake:

edit: keby to niekoho zaujimalo ako dopadla reklamacia tak ROX 10 mi vymenili za novy kus. takze spokojnost s reklamaciou. snad mi uz tento vydrzi cely zivot :-)
Zobraziť komentár 06.11.2017 - 21:45:03
00
Mam teraz cerstvu skusenost s reklamaciou Rox 10. Prestal mi po 1,5 roku fungovat hrudny snimac pulzu. Najskor obcas vynechal a potom prestal merat uplne. Poslal som vsetko na reklamaciu a poslali uplne novu Rox 10 aj so snimacmi :-) . Trvalo to cca 2 tyzdne.
Zobraziť komentár 16.12.2017 - 08:25:37
00
Baterku si vymenil? :) ale teraz vážne, kde si to posielal?
Zobraziť komentár 16.12.2017 - 08:28:04
00
Bateriu som skusal vymenit hned ked boli naznaky vypadavania. Kupoval som cez pro-body.sk a im som to aj posielal.
Zobraziť komentár 16.12.2017 - 09:38:35
00
Vie mi niekto poradiť alebo ako to riešte. Ide o to chystám sa na viac dňovú bike dovolenku kde nebudem mať možnosť sťahovať údaje z ROX 10 do Sigma data center. Neberiem PC. Pamäť zariadenia určite nebude kapacitou na uloženie dát stačiť. Ako vyriešiť zálohu prejdených trás tak aby som si ich po návrate vedel následne nahrať do data center.
Zobraziť komentár 10.01.2018 - 20:34:53
00
keyboard_arrow_up