Myslim, ze tie tisicky karbonovych ramov, vyhodenych v domovom odpade, su velky problem .. obzvlast, ked ich prezentovana vyhoda je, ze sa daju opravovat.
Pre tých, čo testujú bike na karbóne a porovnávajú s hlinou. Väčšina testovacích bikov na karbóne nie je vo vyšších verziách. Spravidla každý výrobca ponúka karbónové rámy v rôznych kvalitách. Napr. Meria má rámy v karbóne: SuperLite CF5 , Lite CF4, Lite CFA ...
Teda testovačky sú poväčšinou na menej kvalitnom karbóne a ich porovnávanie s hliníkom nemusí byť preto vždy objektívne.
Myslim, ze tie tisicky karbonovych ramov, vyhodenych v domovom odpade, su velky problem .. obzvlast, ked ich prezentovana vyhoda je, ze sa daju opravovat.
Citam forum a bol som nedávno na maratone tak si myslím ,že hliník umrel alebo sa odstahoval do Humpolce:). Ked tak Minimalne v lesoch pri Bratislave to tak je:) Cize situacia sa môže v nasledujucich rokoch zmenit ale to sa môže zmenit aj recyklácia.
ta meta je neuveritelny bike, slapavy, zjazdovy, obratny, rychly, pohodlny... na vahu sa vyserte.. dajte si du batohu o 2 kolecka salamy menej a vyhodte z baglu zbytocnosti a mate to....ja mam prvu verziu tejto METY V4 a max spokojnost... vyhral sutaz trail bike roku 2015 a porazil aj karbonove ramy od santa cruzu a podobnych znaciek.... nejde o vahu ale o geometriu a ovladatelnost... sak vieme o com hovorime.... ale kazdemu vyhovuje nieco ine... predsa meta s tym zdvihom nie je bike pre kazdeho...
mal som kriklavo zeleny Kellys Viper 30 a uz sa mi za nim cnie, tak to by bol nostalgicky navrat
Rumakk Mety su iste fajn bajky (inak by ani neboli take popularne medzi pokrocilejsimi bikermi), ale tie trapne bike "sutaze" je dobre brat s velmi velkou rezervou.
Ako pozeram, ten Commencal Meta ma cca 3kg bez tlmica, co je imho na hlinik a AM/EN ram velmi dobra hodnota. A asi to nebude ziadna papierova plechovka ala canyon. A Commencal sedlo sa mi celkom pozdava. Asi sa po nom niekde poobzeram. Inak ram, ktory sa aj mne paci
Rumakk: zmeraj pls. potom ake je dlhe a posli mi SS /preferujem trosku dlhsie sedla/, mozme sa niekedy stretnut, ale prave taketo dosky mi vyhovuju .. makke sedla mi strasne vadia, ale aj tie tvrde nie vzdy vyhovuju. Z DNV nie som, ale nie je to problem /je to ale to 200g sedlo, Ride Alpha ?/
tak jasne ze ked padne priamo na skalu tak sa to (zlahka ) preliaci. karbon by som ale niesol na dve casti a to uz by nikto ani neopravoval, plechovke to na funkcnosti neuberie
Nejde mi do hlavy to tvrdenie Maxa Commencala, uvedene na predoslej stranke: ,,...many riders who rode the two will tell you that if they have the choice between a very good aluminium frame and a top carbon frame, they will choose aluminium. It’s more comfortable, livelier and generally more pleasant to ride." - Takze hlinikove ramy su lepsie? Povedal by som, ze zanieteni bikeri, ktori si to mozu dovolit, volia prave karbonove ramy... preco teda chceme jazdit na karbonovych ramoch? Karbonove biky, na ktorych som jazdil mi prisli lepsie teda len kvoli tomu, ze mali lepsie komponenty/geo ako tie hlinikove, alebo to bolo placebo? Ja mam zatial hlinikovy. Nuz, to je doba - jedno protichodne tvrdenie za druhym - vysnivany bike uz nemam ziadny mam vysnivane aby som sa cez vikend dostal aspon na ten moj
Ja to mam myslim dobre vymyslene...moj momentalny a urcite aj nasledujuci bajk je/bude ovela lepsi ako som ja...takze si nemusim lamat hlavu ci kraton alebo hlina
....Karbonove biky, na ktorych som jazdil mi prisli lepsie teda len kvoli tomu, ze mali lepsie komponenty/geo ako tie hlinikove, alebo to bolo placebo? ......
Tak predokladam ze karbonovy bike ma rovnaku geo ako ten isty model tej istej znacky v hliniku,takze toto je dost mimo tvrdenie double predpoklafam ze porovnas vahu rovnakeho modelu biku v hliniku a v karbone, neviem o ziadnom kde by bol rozdiel 1 kg
A ked sme pri mete,tak enduro ram karbon akykolvek co by mal 2,1 kg,vela ich asi nie je
Tak ja som si vyberala medzi reignom a metou, reign bol cca o 200 gr lahsi. Takze ano da sa vybrat lahsi hlinik
Cena toho meta ramu solo je asi bezkonkurencna. Vyskladane to mam do 14 kg aj s pedalmi v M size. Cele biky od commencalu su dost predrazene podla mna
Pre porovnanie najvyssi model Meta v4.2 World Cup: tabulkova vaha 14.2kg, cena 4300€. Santa Cruz Nomad CC XX1: tabulkova vaha 12.86kg, cena 7000GBP.
Dakujem, neprosim, radsej si kupim dve Mety
YT capra najvyssí karbónový model 4 000EUR. váha 13,2kg:) Ale tym som nechcel povedat, že Váš vyber bicykla je zlý, tá meta má dobru geometriu aj cenu len proste mám lepšiu skúsenost s karbonom.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Teda testovačky sú poväčšinou na menej kvalitnom karbóne a ich porovnávanie s hliníkom nemusí byť preto vždy objektívne.
Citam forum a bol som nedávno na maratone tak si myslím ,že hliník umrel alebo sa odstahoval do Humpolce:). Ked tak Minimalne v lesoch pri Bratislave to tak je:) Cize situacia sa môže v nasledujucich rokoch zmenit ale to sa môže zmenit aj recyklácia.
Vymenit vidliu za MZ 350 NCR Ti a tlmic za EXT Storia Lok a moze byt.
Este si zabudol na to najdolezitejsie - prestriekat alebo aspon zmenit polepy.
Rumakk Mety su iste fajn bajky (inak by ani neboli take popularne medzi pokrocilejsimi bikermi), ale tie trapne bike "sutaze" je dobre brat s velmi velkou rezervou.
anoi tie sutaze treba brat s rezervou, ale aj tak to cloveka potesi ked ho uz ma
Tak predokladam ze karbonovy bike ma rovnaku geo ako ten isty model tej istej znacky v hliniku,takze toto je dost mimo tvrdenie
double predpoklafam ze porovnas vahu rovnakeho modelu biku v hliniku a v karbone, neviem o ziadnom kde by bol rozdiel 1 kg
A ked sme pri mete,tak enduro ram karbon akykolvek co by mal 2,1 kg,vela ich asi nie je
Dakujem, neprosim, radsej si kupim dve Mety
Cena toho meta ramu solo je asi bezkonkurencna. Vyskladane to mam do 14 kg aj s pedalmi v M size. Cele biky od commencalu su dost predrazene podla mna
a ja aj celu krabicu, mnam
Dakujem, neprosim, radsej si kupim dve Mety
YT capra najvyssí karbónový model 4 000EUR. váha 13,2kg:) Ale tym som nechcel povedat, že Váš vyber bicykla je zlý, tá meta má dobru geometriu aj cenu len proste mám lepšiu skúsenost s karbonom.