Vynimocne musim dat GZA za pravdu. V hi-fine doba pokrocila. Klasici nedaju dopustit na "stare dobre zelezo" ktore si tocia medzi sebou, takze tam sa vela prachov neotoci. Novych ludi az tak moz nepribuda a ked ano, trend je skoro ako v autach - hlavne aby to bolo pekne a moc nestalo, na kvalitu sa pozera az v druhom rade. A ta naozaj vysoka liga je naozaj vysoka. Moderne veci uz idu casto na multimedia, stream, cloud a komplexne systemy, ktore naozaj vyzaduju rozmyslat "pocitacovo".
A v auto hi-fi to citim este silnejsie. Integrovane systemy v autach podla mna zabili ambiciu tak 90% byvalych zakaznikov montaznych dielni. Opat zostava uz iba tvrde jadro a mozno je to aj tym, ze ti ludia uz vyrastli, cast ma ine problemy a druha cast si moze dovolit tie naozaj kvalitne priplatkove sustavy v autach, s ktorymi sa viac-menej uspokoji. Co ty na to ddemo ?
Tak zas pri hifi tie it veci niesu tak komplikovane aby sa to neslo naucit. A holt sledovat nejake trendy to je zaklad kazdeho povolania. Robit si iluzie ze teraz sa nieco naucim a bude mi to stacit do konca zivota je dost naivne.
Vynimocne musim dat GZA za pravdu. V hi-fine doba pokrocila. Klasici nedaju dopustit na "stare dobre zelezo" ktore si tocia medzi sebou, takze tam sa vela prachov neotoci. Novych ludi az tak moz nepribuda a ked ano, trend je skoro ako v autach - hlavne aby to bolo pekne a moc nestalo, na kvalitu sa pozera az v druhom rade. A ta naozaj vysoka liga je naozaj vysoka. Moderne veci uz idu casto na multimedia, stream, cloud a komplexne systemy, ktore naozaj vyzaduju rozmyslat "pocitacovo".
A v auto hi-fi to citim este silnejsie. Integrovane systemy v autach podla mna zabili ambiciu tak 90% byvalych zakaznikov montaznych dielni. Opat zostava uz iba tvrde jadro a mozno je to aj tym, ze ti ludia uz vyrastli, cast ma ine problemy a druha cast si moze dovolit tie naozaj kvalitne priplatkove sustavy v autach, s ktorymi sa viac-menej uspokoji. Co ty na to ddemo ?
fokel, neviem co sa ja mam k tomu vyjadrovat, kedze som tu bol odbornikmi na psychologiu a vseobecne zdravotnictvo v inej teme oznaceny za amatera....
Ale ano, suhlasim s tebou, momentalne trendy idu uplne inym smerom ako ku klasickej a rokmi overenej kvalite. Naprikald v tych autach staci dat do cennika priplatkovu sustavu s peknym menom za x tisic euro a osadit v podstate shit a zakaznik ja spokojny... aj ked v podstate podvedeny (len o tom nevie, lebo sa v tom nevyzna). Potom sa stava to, ze niekto zlozi calunenie a nestaci sa divit co su schopne dodat automobilky ako znackovu kvalitu.
ja neviem co je pri autach znackova kvalita ale pamatam sa na Clarion. neviem ani preco by som si do auta mal davat hi-fi car audio system, ked sice muziku mam rad....coraz viac klasiku nez ten rock ak viem, ze ta moja benzinova hrča ma po 50k km zvuk a klepot jak diesel a furt vo vnutri nieco rezonuje, turbo po jednej vymene opat "hvízda" a zimne gumy pocut vo vnutri ako keby islo BVP po D1. otazne ako hlasno by som tu muziku musel pocuvat
hi-fi audio do auta je asi len pre auta za 100tis evri a viac.....co neprenika ziadny pazvuk dovnutra (hybridy ?)....ale ja som v takom aute este nesedel.
ale s tym "peknym menom" suhlasim....a netyka sa to len audio sustavy v autach.
a ak by som mohol mat komentar aj k domacemu kinu.
ja mam doma jakesi onkyo a reprosustavu tannoy, zainvestujes a potom prides nato, ze nemas co pozerat. bluray pučovňa je na druhom konci mesta, kamarati tomuto neholduju....co s tym...torrenty ? dajme tomu. stiahnes 2 filmy 10Giga v prdeli a nulove ratio. kym to naseeduješ na ratio 1 - deti pojdu na vysoku. lebo ako to ratio funguje, dole ti zapocitaju kazdy bajt ale pri seede kazde 5te mega.....to aby si si kupil premium account.
dagger... ono dobra hifi do auta sa da namontovat takmer vsade..len to chce okrem ineho aj kompletne vytlmit auto. Poznam Favorit, ktory vyhral uz davnejsie cenu za ozvucenie (kvalita prednesu, nie dbDrag... , len bol komplet vytlmeny vratane strechy dvieri ci podlahy a poriesene rezonujuce plasty... + bola tam velmi precizne nainstalovana pomerne jednoducha zostava spickovych komponentov. Ono uz ked vymenis v dverach menice za nieco lepsie, naistalujes lepsi externy zosilnovac aj s kondikom v napajani, uz vtedy znacne citis rozdiel. A to nehovoriac o nejakom decentnom subwoofri v kufri ktory ti pekne rozsiri frekevencne pasmo...
ved isteze...ale ja som bezny uzivatel rodinneho auta. ja tam obcas vozim 7 ludi, plno batohov, lyziarok, kajakarsku a kazdu sobotu hokejovu vystroj....obcas sa pocita s jednorazovym prechrápnutim ked som v tvojom prispevku dosiel na subwoofer, tam ma mierne natiahlo...
ty hovoris asi o 59ersákoch, co maju auto ako formu svojej osobnej prezentacie.
miesto vystriekania interieru pur penou, radsej by som si nechal kdesi vyladit motor lebo vyrobca to evidentne nevie....
....ta predstava...ze v takom fare ako opisujes ty - no ako tam pocuvam čajkovskeho....uplne to vidím
to co som myslel ja je este niekde inde - bezna Octavia I mala (ako výrobcovia s oblubou písali) 8 reporuktorov v celkovej hodnote asi 7,55€ namontovane v plastovych drziakoch s popretim zakladnych principov akustiky. K tomu radio so zvukovou kvalitou a vykonom vystupu na urovni horsieho mobilu.
Ak si do dveri toho auta investoval dajme tomu 100€ na pevne ulozenie reprakov, jednoduche vytlmenie vonkajsieho plechu a uzvretie dier okolo repraku (akusticky skrat) zacali aj tie srackove repraky zrazu mat "nieco ako bas". Ak si investoval dalsich dajme tomu 70€ (hornu hranicu neriesim ) do zakladnych reprakov slusnej znacky bol si celkom blizko nirvane pre 30% obcanov. Vyhodenie povodneho radia, instalacia niecoho bezneho, s aspon trochu slusnym tunerom, A/D prevodnikom a koncovym stupnom z aspon dvoch integracov (v tej dobe dajme tomu od 200(300)€ ta odpalila do nedohladna od povodneho zvuku. Najlacnejsie dvere co som takto robil vysli tusim na 3.500 SKK (material, repraky, Pajonýr tam už bol) a majitel si potom sadol na zadok z toho co zrazu mal...
Samozrejme, zosik moze byt opat velky posun, SW je opcia. Pri dobre urobenom predku ho vacsina beznych posluchacov ani nepotrebuje.
Ak hudbe co len trochu rozumies, rozdiel spoznas hned a nemusis pocuvat Cajkovskeho
V suacasnosti si kupis priplatokovu audio vybavu renomovanej znacky, mas tam rovnake papierovo/plastove repraky namonotvane v tapacire a nie na plechu, dvere uz nastastie vacsinou nie su derave jak reseto (hlavne koncern), casto s tym suvisi aj nejaky multimedia srak, takze si vies rucne alebo procesorom upravit ten zvuk trochu. Ale hra to takmer ako ten povodny, aj ked urcite o tych x-sto ( a niekedy aj tisíc) euro lepsie . Takze, povies si OK, urobim tie dvere, vymenim repraky a radio. Lenze - hovno. Vo chvili, ked chces vymenit radio prides na to, ze ti potom nebude fungovat ovladanie z volantu zrazu (lepsi pripad, existuju mudre krabicky), ale nenastavis si ani teplotu na klimatizacii, lebo vsetko pouziva spolocny displej... A este zopar podobnych podrazov. Samozrejeme povodne radio ma iba reprakove (vykonove) vystupy, nejaky signal pre zosik nehrozi. Takze bud kupujes zase krabicku, ktora ten signal vyrobi, alebo rezignujes.
Toto som myslel tymi 90% zakaznikov. Aj ludia, ktori kedysi dali 500-1000€ do dielne, ich uz nedaju, lebo ten zasah je prilis velky alebo az (skoro) nemozny. Takze bezny montaznik lepi folie a montuje cuvacie senzory, obcas cuvaciu kameru, alebo sa na to vysral a chodi do prace
P.S. najkrajsia montaz je taka, ktoru nevidis iba pocujes
V suacasnosti si kupis priplatokovu audio vybavu renomovanej znacky, mas tam rovnake papierovo/plastove repraky namonotvane v tapacire a nie na plechu, dvere uz nastastie vacsinou nie su derave jak reseto (hlavne koncern), casto s tym suvisi aj nejaky multimedia srak, takze si vies rucne alebo procesorom upravit ten zvuk trochu. Ale hra to takmer ako ten povodny, aj ked urcite o tych x-sto ( a niekedy aj tisíc) euro lepsie . Takze, povies si OK, urobim tie dvere, vymenim repraky a radio. Lenze - hovno. Vo chvili, ked chces vymenit radio prides na to, ze ti potom nebude fungovat ovladanie z volantu zrazu (lepsi pripad, existuju mudre krabicky), ale nenastavis si ani teplotu na klimatizacii, lebo vsetko pouziva spolocny displej... A este zopar podobnych podrazov. Samozrejeme povodne radio ma iba reprakove (vykonove) vystupy, nejaky signal pre zosik nehrozi. Takze bud kupujes zase krabicku, ktora ten signal vyrobi, alebo rezignujes.
Ja neviem ale riesit kvalitu zvuku v aute je podla mna pre vacsinu ludi uz uplne zbytocne. Nikto nie je v aute aktivnym posluchacom hudby, vzdy to je len doplnok co hra na pozadi a len obcas treba preladit stanicu ked pustia nieco nepocuvatelne.
Ludia su uz "prejedeni" z hudby v telefonoch, na pocitacoch, v praci, tak hudbu v aute uz vobec neriesia. Aj keby som do auta dostal 10TB svojej oblubenej hudby, nebavilo by ma vyberat co chcem pocuvat, zapnem radio a len pridavam/uberam hlasitost podla toho co hraju.
Riesit tunovanie audiosystemu v aute je pre mna absolutna zbytocnost, a to tam mam uplne zakladnych 6 ci kolko reprakov...
To talianske video je fakt na zamyslenie. Z materiálneho a technologického hľadiska tam nebolo nič, čo by nezvládla ktorákoľvek fabrika kdekoľvek na svete. Samozrejme, veľká výhoda tradičného výrobcu spočíva v tom, že má za sebou dlhé roky pokusov a omylov, cez ktoré by nový hráč ešte musel prejsť. Toto je presne to, čo neberie do úvahy “nedouk”, ktorý použije stupídnu vetu typu - “Tam platíš len za značku.” Ak si totiž značková firma postráži kvalitu a oprie sa o skúsenosti, tak je to práve tá istota, ktorá dáva zákazníkovi garanciu, že nekupuje neoverenú hlúposť.
Zároveň však dodávam, že výroba tých sediel obnáša veľa ručnej práce, do ktorej sa chce európskym robotníkom stále menej angažovať a vďačne ju v Číne vykoná niekto za zlomok ceny. A nástrahy v technologických postupoch, či ovládnutie funkčného dizajnu sa dajú prekonať.
Prežitie takýchto firiem závisí aj od toho, či sa nájdu robotníci ochotní robiť to za platových podmienok, ktoré uvedomelý a verný zákazník dokáže oceniť eurami.
Európskych robotníkom vy sa aj chcelo, ale číňan zarobí za hodinu 1€ a talian 10-15€ tým pádom pri rovnakej cene sedla vyrobca viac zarobí... Celá veda
Do toho ešte vstupujú ďalšie náklady. U nás napr. vláda tlačí na zvyšovanie rôznych príplatkov, ale napokon sa ukázalo, že do Richterovej bezodnej studne padne viac peňazí, ako pribudne robotníkovi na výplatnej páske.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
A v auto hi-fi to citim este silnejsie. Integrovane systemy v autach podla mna zabili ambiciu tak 90% byvalych zakaznikov montaznych dielni. Opat zostava uz iba tvrde jadro
A v auto hi-fi to citim este silnejsie. Integrovane systemy v autach podla mna zabili ambiciu tak 90% byvalych zakaznikov montaznych dielni. Opat zostava uz iba tvrde jadro
fokel, neviem co sa ja mam k tomu vyjadrovat, kedze som tu bol odbornikmi na psychologiu a vseobecne zdravotnictvo v inej teme oznaceny za amatera....
Ale ano, suhlasim s tebou, momentalne trendy idu uplne inym smerom ako ku klasickej a rokmi overenej kvalite. Naprikald v tych autach staci dat do cennika priplatkovu sustavu s peknym menom za x tisic euro a osadit v podstate shit a zakaznik ja spokojny... aj ked v podstate podvedeny (len o tom nevie, lebo sa v tom nevyzna). Potom sa stava to, ze niekto zlozi calunenie a nestaci sa divit co su schopne dodat automobilky ako znackovu kvalitu.
hi-fi audio do auta je asi len pre auta za 100tis evri a viac.....co neprenika ziadny pazvuk dovnutra (hybridy ?)....ale ja som v takom aute este nesedel.
ale s tym "peknym menom" suhlasim....a netyka sa to len audio sustavy v autach.
a ak by som mohol mat komentar aj k domacemu kinu.
ja mam doma jakesi onkyo a reprosustavu tannoy, zainvestujes a potom prides nato, ze nemas co pozerat. bluray pučovňa je na druhom konci mesta, kamarati tomuto neholduju....co s tym...torrenty ? dajme tomu. stiahnes 2 filmy 10Giga v prdeli a nulove ratio. kym to naseeduješ na ratio 1 - deti pojdu na vysoku. lebo ako to ratio funguje, dole ti zapocitaju kazdy bajt ale pri seede kazde 5te mega.....to aby si si kupil premium account.
ty hovoris asi o 59ersákoch, co maju auto ako formu svojej osobnej prezentacie.
miesto vystriekania interieru pur penou, radsej by som si nechal kdesi vyladit motor lebo vyrobca to evidentne nevie....
....ta predstava...ze v takom fare ako opisujes ty - no ako tam pocuvam čajkovskeho....uplne to vidím
http://cestne-bicykle.napredaj.eu/217552_tektro-hdc300.html
Ak si do dveri toho auta investoval dajme tomu 100€ na pevne ulozenie reprakov, jednoduche vytlmenie vonkajsieho plechu a uzvretie dier okolo repraku (akusticky skrat) zacali aj tie srackove repraky zrazu mat "nieco ako bas". Ak si investoval dalsich dajme tomu 70€ (hornu hranicu neriesim
Samozrejme, zosik moze byt opat velky posun, SW je opcia. Pri dobre urobenom predku ho vacsina beznych posluchacov ani nepotrebuje.
Ak hudbe co len trochu rozumies, rozdiel spoznas hned a nemusis pocuvat Cajkovskeho
V suacasnosti si kupis priplatokovu audio vybavu renomovanej znacky, mas tam rovnake papierovo/plastove repraky namonotvane v tapacire a nie na plechu, dvere uz nastastie vacsinou nie su derave jak reseto (hlavne koncern), casto s tym suvisi aj nejaky multimedia srak, takze si vies rucne alebo procesorom upravit ten zvuk trochu. Ale hra to takmer ako ten povodny, aj ked urcite o tych x-sto ( a niekedy aj tisíc) euro lepsie
Toto som myslel tymi 90% zakaznikov. Aj ludia, ktori kedysi dali 500-1000€ do dielne, ich uz nedaju, lebo ten zasah je prilis velky alebo az (skoro) nemozny. Takze bezny montaznik lepi folie a montuje cuvacie senzory, obcas cuvaciu kameru, alebo sa na to vysral a chodi do prace
P.S. najkrajsia montaz je taka, ktoru nevidis iba pocujes
Ach jaj kde sú tie časy, keď sa vyrábala kvalita... Teraz všetko v Číne male deti robia za pár supov
Tričko Adidas 21 ročne, ešte doma nosené!!!!
Neverim. Z mojej skusenosti len na palenu tehlu natiahnu nejaku hovadziu kozu.
Ja neviem ale riesit kvalitu zvuku v aute je podla mna pre vacsinu ludi uz uplne zbytocne. Nikto nie je v aute aktivnym posluchacom hudby, vzdy to je len doplnok co hra na pozadi a len obcas treba preladit stanicu ked pustia nieco nepocuvatelne.
Ludia su uz "prejedeni" z hudby v telefonoch, na pocitacoch, v praci, tak hudbu v aute uz vobec neriesia. Aj keby som do auta dostal 10TB svojej oblubenej hudby, nebavilo by ma vyberat co chcem pocuvat, zapnem radio a len pridavam/uberam hlasitost podla toho co hraju.
Riesit tunovanie audiosystemu v aute je pre mna absolutna zbytocnost, a to tam mam uplne zakladnych 6 ci kolko reprakov...
Zároveň však dodávam, že výroba tých sediel obnáša veľa ručnej práce, do ktorej sa chce európskym robotníkom stále menej angažovať a vďačne ju v Číne vykoná niekto za zlomok ceny. A nástrahy v technologických postupoch, či ovládnutie funkčného dizajnu sa dajú prekonať.
Prežitie takýchto firiem závisí aj od toho, či sa nájdu robotníci ochotní robiť to za platových podmienok, ktoré uvedomelý a verný zákazník dokáže oceniť eurami.