Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak neviem ta moja foxka zase taka citliva nebola ani nieje ked to nebude fungovat pojde do srotu.ale velky dik za vycerpavajuce info vam.
Zobraziť komentár 21.02.2018 - 17:50:28
00
Tak do srotu snat nie, ak budes mat v negativke o 50% menej vzduchu tak bude menej citliva na malicke nerovnosti, dat olej do vzduchovej komory nieje podla mna zle, (ja osobne davam vzdy vazelinu lebo mi to vyrobca odporuca, a to mam dualair system kde nieje transfer port, cize len tak olej do negativky nepretecie) no ked uz tak odporucam fakt len malicke mnozstvo co je tych 0,2-0,3ml . Niekedy je proste menej viac.
Zobraziť komentár 21.02.2018 - 17:55:54
01
Mozno som mal tu vazelinu zdola rozotriet po stenach sa mi zda ze tie tokeny su tam natesno
Zobraziť komentár 21.02.2018 - 18:02:43
00
S olejom v negatívke je to ako píšeš (mireq1). Žiaľ pre toto nie je vhodné na mazanie vzduchovej komory používať olej - ideálna je teda jemná vazelína, ak olej, tak len veľmi tenký film.
Zobraziť komentár 21.02.2018 - 18:25:54
02
V sr suntour je od výroby olej vo vzduchovej časti
Zobraziť komentár 21.02.2018 - 19:10:44
00
Preto, lebo nemá vzduchovú ale pružinovú negatívku.
Zobraziť komentár 21.02.2018 - 19:12:19
01
u sr suntour sa da velkost vzduchovej komory upravyt bud olejom alebo vazelinou. Ma niekto skusenosti akym objemom zacat?
Zobraziť komentár 22.02.2018 - 08:28:10
00
S týmto som nemal dobré skúsenosti. Keď som dal viac oleja, tak mi ho pri väčšom prepružení alebo doraze pretlačilo pod piest. Bola to SR Epicon 2012.
Zobraziť komentár 22.02.2018 - 08:42:03
00
https://www.srsuntour.com/products/air-top-cap-2?variant=27528788995 toto je lepšia varianta, než decka oleja liať nad piest, kvôli zmenšeniu objemu
Zobraziť komentár 22.02.2018 - 08:57:12
04
Olej na pieste spoľahlivo vydržal jedine u Fox s negatívnou pružinou a tesnením na to stavaným. U ostatných vidlíc či RS alebo Suntour ten olej skôr či neskôr stečie dole (do mazania alebo negatívky) a v lepšom prípade sa len objem opäť zväčší, v horšom sa zaleje negatívka olejom a vidlica začne mať tuhý začiatok zdvihu.
Takže objemové vložky sú určite lepšie riešenie - akurát treba dávať pozor aby nezasahovali do zdvihu piestu v komore.
Zobraziť komentár 22.02.2018 - 21:26:39
01
je tu niekto ochotny poradit ohladne rs pike dual air vidly? riesim nejaky zaklad, vycistenie, premazanie mozno par nastaveni a tak, hlavne ak by mi to nejako vedel vysvetlit polopate, budem za to veeelmi vdacny :)
Zobraziť komentár 22.02.2018 - 21:44:41
00
arrow_leftMartinelli napísal:
je tu niekto ochotny poradit ohladne rs pike dual air vidly?

nic v zlom kamo ale ako pozeram tvoj bike a v profile mas napisane ze mas dual air, no podla mna ani nevies aku mas vidlu, si to skontroluj lebo ja som este piku dual air nevidel.
Zobraziť komentár 24.02.2018 - 14:27:08
00
Ale akoze nie.

http://www.chainreactioncycles.com/sk/en/rockshox-pike-rct3-dual-position-forks-2018/rp-prod136303
Zobraziť komentár 24.02.2018 - 14:28:59
00
arrow_leftMarinada napísal:

precitaj si to poriadne, pike s dual air boli posledne asi v roku 2007 a podla fotky nevizera aby mal taku staru vidlu.
Zobraziť komentár 24.02.2018 - 14:30:18
00
Nemá niekto navyše tú gumičku na priest na nastevenie sagu? Mám fox dhx 5 air. Ak niekto má tak nech napíše nejako sa dohodneme :)
Zobraziť komentár 24.02.2018 - 22:30:38
00
keyboard_arrow_up