Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ak by mal niekto záujem...
https://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty-plaste/331230/notubes-race-sealant-1l.html
Zobraziť komentár 14.04.2018 - 07:53:20
00
Nakoľko som tu nenašiel rovnakú kombináciu, chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosti s kombináciou DT Swiss M Spline 1900 (vnútorná šírka 19 mm) a Maxxis High Roller II Exo Protection TR plášť kevlar 29x2.30".
Prípadne aj akú šírku pásky použiť do tohoto ráfku.
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 08:50:01
00
Tip na fakt dobry digitalny tlakomer?
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 14:00:12
00
Teraz mi dosiel Schwalbe Airmax Pro. Manipulacia bez problemu. No a hned som zistil, ze fukam odost vyssie tlaky ako som si doteraz myslel. Servisna pumpa force ma odchylku ale nic necakane.
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 14:02:25
00
Ja mam tento: https://www.topeak.com/global/en/products/gauges/351-smartgauge-d2
Na autoventil super, na galuskovy treba cvik. Navyse som zistil, ze moja SKS pumpa meria presne, takze ho pouzivam vacsinou na aute.
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 14:11:37
00
jachmel
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/digitalny-tlakomer-schwalbe-airmax-pro-digital/769
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/servisne-pumpy/bbb-bmp-90-digitalny-tlakomer.html

to iste len s inym logom
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 14:19:00
00
arrow_leftelanius napísal:
Nakoľko som tu nenašiel rovnakú kombináciu, chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosti s kombináciou DT Swiss M Spline 1900 (vnútorná šírka 19 mm) a Maxxis High Roller II Exo Protection TR plášť kevlar 29x2.30".
Prípadne aj akú šírku pásky použiť do tohoto ráfku.


Ja mám túto kombináciu akurát rozmer 27,5x2.30 ale pásku som nechal pôvodnú ktorá tam bola a sadlo to na prvýkrát. Nasucho trošku fučalo okolo niplov ale mlieko to vyriešilo.
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 16:56:23
02
Ten BBB tlakomer pouzivam aj ja.
Spokojnost
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 17:12:31
00
Mate niekto skusenosti s plastami Michelin?Lebo nech robim co chcem,tak nechce drzat tlak a fuci po celom obvode,patky nechcu skocit(minuly rok Ardent isiel bez problemov).Natlakoval som flasu na 4 bar a neskocili,jadro som mal vybrate samozrejme.Skusal som viac-x.Namydlene aj Jarou a aj tekutym mydlom.Od soboty sa s tym seriem ked mam cas.Oproti Ardentu maju na pohlad aj na ohmat slabsiu,mensiu patku.

Prílohy:

20180416_181620.jpg
20180416_181620.jpg 382.07 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

20180416_181111.jpg
20180416_181111.jpg 605.6 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 16.04.2018 - 18:27:02
00
Nepomohlo by ho chvilu nechat nafukany s dusou? Tusim sa to tu niekde spominalo
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 18:45:22
00
Skús dotlačiť pneu na 4 atm. Niekedy pätka zaskočí až pri vysokom tlaku.
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 18:45:59
00
S dusou som to mal minimalne den.Jedine viem natlakovat flasu a tak tam pustit vzduch.Uz som dal aj 5 bar a nic.Pri klasickom fukani to nema absolutne ziadny efekt.Co fuknem,to hned vyfuci.
Este doplnim.Ony v podstate aj vyzeraju,ze su zaskocene,ale proste po celom obvode to fuci ako vidiet na fotke.Dal som aj mlieko,ze snad to utesni,no s panom bohom.Vsetko je zasrate :-D
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 19:28:30
00
Ked si sfukol dusu, pätky vyskocili?
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 19:47:05
00
Hm,nie.Iba 1 strana ked som dusu vyberal.Ako pisem, su mierne zaskocene,ale nejde to nafukat.
Doplnim.Vsetko som spravil ako sa ma,Ocistil rafik,nalepil pasku,dal dusu na 1 den,vybral dusu,vlozil ventil,namydlit,natlakoval flasu a....trt,nic.Nerobim to prvy-x.


Naposledy upravil RANDAL dňa 16.04.2018 - 19:59:38, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 16.04.2018 - 19:56:48
00
Tak tu pomoze len velky kompresor.
Zobraziť komentár 16.04.2018 - 19:59:33
00
keyboard_arrow_up