Lokalizácia
Formulár sa odosiela
:-D
Tesak to je kolo pre frajerku teraz, takze na hradzu to su akurat plaste
Zobraziť komentár 25.04.2018 - 22:34:47
01
dajme radsej nejaky ftip :-)
Zobraziť komentár 25.04.2018 - 22:36:49
00
sak toto bolo celkom vtipne :)

ale tu je vtip teda

"Mami, zejtra máme zkoušku ze zeměpisu.
Můžeš mě vyzkoušet?"
"To víš že jo.
"Jaký je hlavní město Německa?"
"Berlín."
"A jaký je hlavní město Francie?"
"Berlín."
"A jaký je hlavní město Velký Británie?"
"Berlín."
"Moc hezky ses to naučil, Adolfku."
Zobraziť komentár 25.04.2018 - 22:38:46
014
Psychiater odchádza zo svojej služby v psychiatrickej liečebni, keď si všimne, že mu ktosi vymontoval z jedného kolesa na aute všetky 4 matice. Nahnevaný chodí okolo auta a nevie si rady. Z okna sa na to díva jeden z pacientov a po chvíli mu to nedá, tak kričí:
"Čo sa vám stalo?"
"Ále, niekto mi ukradol všetky štyri matice z kolesa a ja teraz neviem, ako sa dostanem domov."
"Ako ďaleko to je?"
"Asi 20 km." odpovedá doktor.
"Hm. Ja by som vymontoval z každého kolesa jednu maticu a namontoval ich na to jedno koleso. Na tých troch maticiach tých 20 km spravíte v pohode."
"To je výborný nápad," hovorí doktor. "A vy ste kto, vy ste pacient? Veď vy vôbec nevyzeráte ako blázon. Prečo ste tu?"
"Ja som blázon," odpovedá pacient "len nie som *****."



Tip pro personalisty, který šetří čas – vemte životopisy uchazečů, oddělte z nich hromádku a tu rovnou hoďte do koše — kdo by chtěl pracovat se smolaři, že…
Zobraziť komentár 25.04.2018 - 22:43:08
027
Magnus Lewis-Olsson, šéf marketingu firmy Saab pre Európu v rozhovore pre Denník N:
"Gripen je obratnejšie lietadlo. Dokáže sa rýchlejšie otočiť, preto je vhodnejší pre krajiny s menšou rozlohou."
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 00:26:10
09
Presne tak, aby sa nestávalo že pilot začne točiť nad Dunajskou Stredou a manéver dokonci pri Zakopanom.
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 05:53:24
00
Mam aj dokaz, ze na vychode nic nie je. (kruhac moldavska KE)

Prílohy:

WP_20180420_17_59_54_Pro.jpg
WP_20180420_17_59_54_Pro.jpg 939.81 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.04.2018 - 08:17:31
024
arrow_leftlukas6s8p napísal:
Magnus Lewis-Olsson, šéf marketingu firmy Saab pre Európu v rozhovore pre Denník N:
"Gripen je obratnejšie lietadlo. Dokáže sa rýchlejšie otočiť, preto je vhodnejší pre krajiny s menšou rozlohou."


...a ma urcite aj mensiu spotrebu, je preto vhodnejsi pre krajiny, ktore nemaju ropu.. je to take prakticke "rodinne" lietadlo, v prípade potreby vieme namontovať aj ťažné zariadenie..... dyk more..
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 08:21:08
01
arrow_leftlukas6s8p napísal:
Magnus Lewis-Olsson, šéf marketingu firmy Saab pre Európu v rozhovore pre Denník N:
"Gripen je obratnejšie lietadlo. Dokáže sa rýchlejšie otočiť, preto je vhodnejší pre krajiny s menšou rozlohou."

No ja by som to ako az taky vtip nebral... u nas naozaj nie je vzdusny priestor na nacvik manevrov vo vysokej rychlosti. A to ked este boli Mig 21 tak tak to bolo este horsie. Po vzlete z Pardubic to mali tak pri vyssej rychlosti tak jednu otocku okolo Ciech...
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 10:45:21
00
ty si tuším podobný ekspert ako Magnus :lol:
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 11:42:26
02
arrow_leftddemo napísal:
No ja by som to ako az taky vtip nebral... u nas naozaj nie je vzdusny priestor na nacvik manevrov vo vysokej rychlosti. A to ked este boli Mig 21 tak tak to bolo este horsie. Po vzlete z Pardubic to mali tak pri vyssej rychlosti tak jednu otocku okolo Ciech...

Vysokorýchlostné manévre nie su limitované lietadlom, ale pilotom, lebo tam budeš mať v 1mach pri preťažení 10g polomer otáčania 1km či už sedíš v čom chceš, môžeš aj v plechovej krabici...
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 13:19:04
00
10g...??
a z clanku na nete
Na Slovensku je jedna letová trasa, na ktorej má pilot stíhačky povolené absolvovať jej časť nadzvukovým letom: Sliač – Liptovský Mikuláš – Javorina – Kysak – Tisovec – Sliač.
„Je stanovená tak, aby ten rozhon umožnila, pilot potrebuje čo najdlhší priestor." Lieta sa az 1,8 Mach.
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 16:06:27
00
Toľko prachov a pritom taková blbost
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 16:16:21
06
arrow_leftddemo napísal:
10g...??
a z clanku na nete

áno 10g: 10g je asi 100m/s^2, 1 mach asi 320m/s. Dostredivé zrýchlenie je a=v^2/R, kde R je polomer otáčania. Teda R=v^2/a=320[m/s]*320[m/s]/100[m/s^2]=1024m. Čiže pri otáčke s polomerom otáčania cca 1km zažijem preťaženie 10g. Cituj si čo chceš, manévrovateľnosť lietadla je dôležitá len pri pomalých rýchlostiach, pri vysokých rýchlostiach nedokážeš využiť efektívne plochu klapiek a nemôžeš klapky príliš vychýliť, lebo ich tlak vzduchu urve, čiže si limitovaný fyzikálnymi vlastnosťami(odolnosťou) konštrukcie lietadla a aerodynamikou(v nadzvukovej rýchlosti ani nedokážeš poriadne zatáčať kvôli kuželu rázových vĺ vzduchu, ktoré sa tvoria pred lietadlom, veľmi rýchlo pri vychýlení klapiek dôjde k strhávaniu prúdenia[flow separation]), a si limitovaný preťažením, ktoré dokáže lietadlo a pilot zniesť. Je jedno, že Gripen je krpatý, keď letí v tom mach 1.8, tak bude rovnako manévrovateľný ako čokoľvek iné, čo dokáže lietať mach 1.8. Pri nízkych rýchlostiach zas nie je dôležitá veľkosť lietadla, ale pomer ťahu k hmotnosti lietadla a nestabilita lietadla, prípadne tie najväčšie krávy, ako je Su-35 a F-22 kompenzujú vyššiu stabilitu vektorovaním ťahu. Že to lietadlo je krpaté a teda sa otočí na menšom území je demagógia, aj súčasné MiG-29 sa otočia v podstate na päťkorune, ale nie v rýchlosti. Že máme jeden koridor, kade lietajú nadzvukovo je jedno, to je rovnaký problém pre MiG aj Gripen.
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 17:14:16
014
:muscle:
Zobraziť komentár 26.04.2018 - 19:39:31
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up