GaliPet : jeden kamos to mal (mozno este ma, ak ma toho lapiera), ale tusim to bol tiez Fox, tak neviem co presne je za novinku toto. Vraj to fungovalo dobre, ale len do cca 40km/h, potom nestihalo.
Naozaj chcete také cocociny na biku? Ja som za čo najjednoduchšiu mechaniku/hydrauliku. Už eradenie je divné, aj keď je celkom fajn. Hádam to neskončí ako u autách, kedy nekúpiš auto bez totálnych zbytočností ktoré využiješ len raz keď ich po kúpe na parkovisku vyskúšaš. Elektronika v autách je často zbytočná, obmedzuje, rozptyľuje, niekedy je až životu nebezpečná. Všade kamery, senzory, nastavenia každej blbosti na 1000 spôsobov (samozrejme na veľkom tablete, hoci sú mobily v autách zakázané a defakto menej nebezpečné). Ja chcem ovládať auto a nie aby auto ovládalo mňa, napriek všetkým supermoderným autám nemám pocit že je na cestách bezpečnejšie... mnohé veci sú užitočné, ale väčšina je len na porovnávanie kto má väčšieho Koniec výlevu mastodonta
Nechceme .. ale vyrobcova musia z niecoho zit .. inak verim, ze DH sialencom, s reflexami jazdcov z rallye to moze nieco priniest. Mne nie, tak mozu posunut dnes TOP tlmice/vidlice z kategorie profi do semi a znizit cenu na polovicu .. najdrahsie nech si nechaju za ceny 1000+
Tak na druhej strane, taky vytlaceny report na 4 stranach A4 o tom, ako tlmic tlmicoval na BK traile a porovnavat spolu s vysledkami elektronickeho zaznamu tlaku nielen tlmica ale aj pneumatik .. no neber to
Za ANT+ modul k tlmicu si zaplatis dalsich 50e a appka dalsich 150e aspon.
GaliPet : jeden kamos to mal (mozno este ma, ak ma toho lapiera), ale tusim to bol tiez Fox, tak, neviem co presne je za novinku toto. Vraj to fungovalo dobre, ale len do cca 40km/h, potom nestihalo.
Bolo to od RS, na samostatne ramy davali Fox, a aj kvoli tomu som kupoval v tej dobe iba samostatny ram.
V podstate to fungovalo tak ze v klukach a vidlici bol senzor a podla toho ako sa pedalovalo a vidla sla do zdvihu tak tlmic uzamikalo alebo otvaralo (tusim to vedel urobit okolo 200x za 1 sekundu)
Hmm, asi to skusim zistit, zacalo ma to zaujimat, jedine co si z toho pamatam, ze to nefungovalo pri vacsej rychlosti .. ale to znamena, ze to nemalo mat vplyv od kluk.
Tu je k tomu viac info, znelo to na zaciatku zaujimavo ale cim viac o tom citam tym vacsia somarina mi to pride. Prirazka 2000 usd pri novom biku a de facto to riesi jedine efektivitu pedalovania zamykanim kompresie. Dokonca ak som to spravne pochopil ani nesleduje ako su zanorene vidla/tlmic, len na nich je akcelerometer co sleduje narazy.
milos21 V kazdej dobe sa vyskytli jednotlivci s nazorom podobnym tomu tvojmu. A boli ich nazory smerodajnymi ? Pozri sa ako vyzeraju sucasne auta, bicykle, telefony, ziarovky, a pod. a ako sa lisia od ich vynajdenia. Odpoved uz asi poznas.
Bud rad za vsetky vynalezy a inovacie, pretoze aj ked sa mozno nie vsetky uplatnia, mozu inspirovat dalsich a posunut tak technologicky vyvoj vpred .
milos21 V kazdej dobe sa vyskytli jednotlivci s nazorom podobnym tomu tvojmu. A boli ich nazory smerodajnymi ? Pozri sa ako vyzeraju sucasne auta, bicykle, telefony, ziarovky, a pod. a ako sa lisia od ich vynajdenia. Odpoved uz asi poznas.
Bud rad za vsetky vynalezy a inovacie, pretoze aj ked sa mozno nie vsetky uplatnia, mozu inspirovat dalsich a posunut tak technologicky vyvoj vpred .
Čo sa týka áut, oproti Fordu T majú kolesá, motor, prevodovku, volant, podvozok a to všetko zabalené do karosérie - samozrejme všetko materiálovo a technicky vylepšené, nijakú revolúciu nevidím, furt tam dáš dinosaurov ktorých spaľuješ. Pokiaľ bude auto ovládať človek, tak viac ani netreba Načo mi je mod do kopca, mod dolu kopcom, mod po rovine, mod eco, normal, sport, super sport, ultra sport, zdvíhací podvozok, 5 stupňov tvrdosti, start-stop, denné svietenie ktoré je zbytočné pokiaľ nie sú zapnuté stretávačky, kamery a senzory kde sa pozriem, regulácie, obmedzenia, načo? A ak chceš nastaviť nejakú dôležitú vec, tak sa preklikavaj nezmyselným menu... Hlavne, že bez servisu nevymeníš ani žiarovku.
Čo sa týka bicykla, tak to je v podstate o tom istom. Pokiaľ bude bicykel poháňať človek a nie elektromotor, tak viac ako základné komponenty netreba, tiež žiadna revolúcia (okrem ebikov). V poslednej dobe skôr devolúcia a nezmyselné inovácie pre inovácie a tvorba štandardov pre štandardy
Dnešné mobilné telefóny sú všetko len nie mobilné a človek ich radšej nechá doma, ak nemá so sebou ruksak alebo inú tašku (ešteže mám 4" a ten sa ako tak vopchá do vrecka ) Tu bola revolúcia, ale k horšiemu, nie som proti smartfónom, ale nech ich kruci neprestávajú vyrábať v 4" veľkosti, skončil už aj iPhone SE.
Klasická žiarovka sa od prvej v podstate nezmenila.
milos21 kolko najazdis km rocne na aute. tiez som si myslel ze elektronika je zbytocna ale cim viacej jazdis tym ti to tak nepripada. Ok nejake sportove mody alebo manualne prehadzovanie ked mas automat su zbytocne ale adaptivny tempomat, nastavitelne led svetla ci automaticka prevodovka su jednoznacne pomahaju k jazdeniu. Ja uz len cakam na autonomne jazdenie:)
no, automaticke vyrovnavanie taziska pri odraze podla terenu nasnimaneho kamerou... to by celkom islo... teda ked sa vyladia uvodne bugy ktore dolamu prve stovky beta testerov
bedo
Zalezi od pohladu jednotlivca. Niekto tam problem videl, tak ponukol riesenie . A to, ze to je v produkcii potvrdzuje, ze viac ludi zdiela rovnaky nazor. Kazdopadne, ked dane riesenie neriesi ziadny z tvojich problemov, tak si to proste nekupis .
milos21
Ty cez svoju optiku nevidis prinos jednotlivych zmien. Ja vidim dlhodoby proces, pozostavajuci z malych krokov. Revolucne inovacie neprichadzaju na svet kazdy den. Na ne si treba nejaky ten cas pockat. Mozno sa este pocas
nasho zivota dockame elektrickych aut, ktore dokazu levitovat nad kazdym povrchom budu mat dlhy "dolet" a budu bezchybne autonomne, smartfonov s ultranizkou spotrebou energie, ktore ani nebude potreba dobijat s nabijackou zo zastrcky, bicykle s vysokoefektivnymi prevodmi bez retaze a smiesne velkych prevodnikov/pastorkov. atd.
milos21ty tu produkujes take somariny , že ma až oči bolia ... bicykle , auta , mobily ... položím ti niekoľko otázok , a hoci poznám odpovede podľa tvojich “ záverov “ len si chcem byť istý . 1. koľko automobilov si za svoj terajší pozemským život vystriedal ? Koľko km a kde si najazdil ? Najdlhšia jazda ? Mal si nové či jazdenky ? Jazdiš celoročne ? Aj obtiaznejsi terén ? Atd ... a to sú len auta ...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Za ANT+ modul k tlmicu si zaplatis dalsich 50e a appka dalsich 150e aspon.
Bolo to od RS, na samostatne ramy davali Fox, a aj kvoli tomu som kupoval v tej dobe iba samostatny ram.
V podstate to fungovalo tak ze v klukach a vidlici bol senzor a podla toho ako sa pedalovalo a vidla sla do zdvihu tak tlmic uzamikalo alebo otvaralo (tusim to vedel urobit okolo 200x za 1 sekundu)
https://www.kolago.cz/lapierre-technologie/e-i-shock-auto--mtb/
Tu je k tomu viac info, znelo to na zaciatku zaujimavo ale cim viac o tom citam tym vacsia somarina mi to pride. Prirazka 2000 usd pri novom biku a de facto to riesi jedine efektivitu pedalovania zamykanim kompresie. Dokonca ak som to spravne pochopil ani nesleduje ako su zanorene vidla/tlmic, len na nich je akcelerometer co sleduje narazy.
Bud rad za vsetky vynalezy a inovacie, pretoze aj ked sa mozno nie vsetky uplatnia, mozu inspirovat dalsich a posunut tak technologicky vyvoj vpred
súhlasím, ale nič to nemení na tom, že konkrétne toto je riešenie neexistujúceho problému...
Bud rad za vsetky vynalezy a inovacie, pretoze aj ked sa mozno nie vsetky uplatnia, mozu inspirovat dalsich a posunut tak technologicky vyvoj vpred
Čo sa týka áut, oproti Fordu T majú kolesá, motor, prevodovku, volant, podvozok a to všetko zabalené do karosérie - samozrejme všetko materiálovo a technicky vylepšené, nijakú revolúciu nevidím, furt tam dáš dinosaurov ktorých spaľuješ. Pokiaľ bude auto ovládať človek, tak viac ani netreba
Čo sa týka bicykla, tak to je v podstate o tom istom. Pokiaľ bude bicykel poháňať človek a nie elektromotor, tak viac ako základné komponenty netreba, tiež žiadna revolúcia (okrem ebikov). V poslednej dobe skôr devolúcia a nezmyselné inovácie pre inovácie a tvorba štandardov pre štandardy
Dnešné mobilné telefóny sú všetko len nie mobilné a človek ich radšej nechá doma, ak nemá so sebou ruksak alebo inú tašku (ešteže mám 4" a ten sa ako tak vopchá do vrecka
Klasická žiarovka sa od prvej v podstate nezmenila.
Zalezi od pohladu jednotlivca. Niekto tam problem videl, tak ponukol riesenie
milos21
Ty cez svoju optiku nevidis prinos jednotlivych zmien. Ja vidim dlhodoby proces, pozostavajuci z malych krokov. Revolucne inovacie neprichadzaju na svet kazdy den. Na ne si treba nejaky ten cas pockat. Mozno sa este pocas
nasho zivota dockame elektrickych aut, ktore dokazu levitovat nad kazdym povrchom budu mat dlhy "dolet" a budu bezchybne autonomne, smartfonov s ultranizkou spotrebou energie, ktore ani nebude potreba dobijat s nabijackou zo zastrcky, bicykle s vysokoefektivnymi prevodmi bez retaze a smiesne velkych prevodnikov/pastorkov. atd.