Lokalizácia
Formulár sa odosiela
cyklistika dokaze byt v niektorych okamihoch kruta:)
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 14:23:32
00
ja som menil nedavno v prednom kolese loziska v nabojoch za hybridy, teda gulicky keramicke a telo ocel...no jasne ze citim velky smradlavy prd a nie ze by sa mi slo lahsie :D aj ked nic ine som ani necakal. mozno nejakym meranim by som zistil ze som usetril na 40km 5wattov. ale priznam sa ze ak by som mal kopu prachov tak si kupim keramicke vsetky loziska na bajku ;) pre pocit :)
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 14:33:21
01
jedneho casu som mal keramiky aerozine v strede, tie kluky sa bez retaze točili asi 2 minuty..... nejak zvlašt som to ale pri šlapaní nevnímal.... životnosť bola niečo cez 1000km ako všetko od aerozine :D
ale mať keramiku v nabojoch, strede a kladkach to už ciťiť bude :)
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 14:36:22
00
Nové Continental Grand Prix 5000... 23mm, 25mm a bezdušovy 25mm TL Tubeless

Prílohy:

882D13AE-1CFD-413B-BC3F-A74325DA68B5.jpeg
882D13AE-1CFD-413B-BC3F-A74325DA68B5.jpeg 371.35 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

1B51EBA0-826D-4E5A-84AC-98CAA6F0F95A.jpeg
1B51EBA0-826D-4E5A-84AC-98CAA6F0F95A.jpeg 342.24 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

0876EEB1-3FD5-4B71-BD87-45E858007410.jpeg
0876EEB1-3FD5-4B71-BD87-45E858007410.jpeg 341.79 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 28.11.2018 - 16:44:15
05
Ten bezdušový je fest ťažký v porovnaní napr. s Schwalbe Pro One (cca 255g) - prináša nejakú výhodu?
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 16:48:24
00
Je to bezdusovy plast ako u aut, preto asi ten narast hmotnosti oproti TLR plastom. Aj ked stale doporucuju tmel na zatesnenie voci rafiku...
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 16:50:15
00
arrow_leftmarcels napísal:
Ten bezdušový je fest ťažký v porovnaní napr. s Schwalbe Pro One (cca 255g) - prináša nejakú výhodu?

rozdiel? v tom že šajzle je papier a toto je plašť :)
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 17:11:47
02
a pozeram, ze aj dobra cena... na jar idem do nich :)
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 17:22:13
01
matt náhodou si niekedy nevážil Vlaandereny/Raveny resp. Arenbergy/Roubaixy od Veloflexu?
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 18:09:39
00
Tuleň, strašne si lenivý.
https://www.mtbiker.sk/forum/post1219220.html#p1219220
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 18:12:11
00
Pravda je, že tulene sú plážoví povaľači, skôr to ale tentoraz je tým, že som na debile a zavesením fotky do prinesenej poštárky som vyčerpal prídel neergonomického sebamrskačstva. However thanx.
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 18:26:48
01
Viete kolko by to bolo pív u Ábela?

ten "high tech ultra drahý" materiál - moc to nepomoze a hobikovi už vobec.

čo mám skusenosti tak aj na hobby jazde cítiť lahké kolesá a lahké kvalitné plášte - točivá hmotnosť.

Ale pár desiatok a stoviek gramov na riaditkach , strede, klukach a šaltri..
To už radšej kúpte žene zlatý náhrdelník.

čítak som raz rozhovor s Johnom Degencolbom - a ani vo wolrld Tour stajniach nepožívajú ten top najdrahší materiál.
Napr mali kazety Ultegry namiesto Dura-Ace.
Aj chcel Dura Ace kazety, musel si ich ísť kupiť za vlastné cez eshop ako hocikto iný.

Vysvetloval to tým že v Tíme je asi 250 zadných kolies.
A rozdiel v cene 250 kaziet Ultegra alebo Dura-Ace je už pre tím citelný a tiež sa snažia šetriť kde to ide.
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 18:28:32
01
Hej. Ale my gramárime z hecu, nie kvôli wattom :P
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 18:33:01
03
arrow_leftdesertfremen napísal:
čo mám skusenosti tak aj na hobby jazde cítiť lahké kolesá a lahké kvalitné plášte - točivá hmotnosť.
Ale pár desiatok a stoviek gramov na riaditkach , strede, klukach a šaltri..
To už radšej kúpte žene zlatý náhrdelník.
čítak som raz rozhovor s Johnom Degencolbom - a ani vo wolrld Tour stajniach nepožívajú ten top najdrahší materiál.
Napr mali kazety Ultegry namiesto Dura-Ace.
.

Moje 35mm vysoké cestné diskové TLR clincher kolesá vážia 1.211g. 40mm clincher karbóny o 200g ťažšie.
Jazdci World tour si môžu dovoliť jazdiť aj Ultegra kazety a a iný ťažší materiál pretože aj s nimi sú na hranici povoleného váhového limitu 6,8kg. Inak by aj tak museli dovažovať bicykle. Preto veľa krát vidíme aj vrchárov na vysokých ráfkoch pretože aj s nimi sú na hrane limitu.
A samozrejme súhlas s tulenik :)
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 20:21:01
00
No ja som hlavne pozeral reálne setupy jazdcov WT a okolo 7.5 kg aj viac je bežných... závisí na všeličom.
Nairo musí s jeho metrom dvadsať dovažovať, parobci okolo 190 majú úplne inú základnú hmotnosť.
Zobraziť komentár 28.11.2018 - 20:41:11
01
keyboard_arrow_up