Kategórie
Bike-techrozmýšľam, že by som sa dal na cyklistiku, ale nemam šajnu s akým bicyklom začať. Na začiatok do toho nechcem dať viac ako 500€. Ako som už písal, len chcem začať, takže sa do toho vôbec nevyznám (tým chcem hlavne povedať, že nechcem nič skladať). Prosím Vás o nejaké tipy na kúpu. Meriam 182cm a vážim (neviem, či na tom vôbec záleží) okolo 75 kg. Na záver sa chcem ospravedlniť, že zakladám novú tému, ale podobné témy sú už vačšinou staré a odkazy na bazáre taktiež.
Novinka -15% Giant Propel Advanced 1 bicykel, lcicle white
3 549 €
-15%
MOC 4 399 €
Novinka Giant TCR Advanced Pro 0 Di2 bicykel, ocean twilight/glare chrome
6 299 €
MOC 6 599 €
-35% Bianchi Infinito CV Disc Rival eTap AXS bicykel, sivá, veľ. 57
3 899 €
-35%
MOC 5 999 €
Výpredaj -22% BMC Teammachine SLR SIX bicykel, neónová červená/čierna
2 099 €
-22%
MOC 2 999 €
-18% Pinarello Dogma X Dura Ace Di2 GRT4540DB bicykel, xolar black
od 12 399 €
-18%
MOC 15 100 €
-19% Giant TCR Advanced 2 Disc Pro Compact bicykel, hematite
od 2 199 €
-19%
MOC 2 699 €
Novinka -17% BMC Teammachine R 01 ONE bicykel, carbon/neon red
9 999 €
-17%
MOC 12 999 €
Výpredaj -23% Pirelli Cinturato™ VELO 700x26C plášť, TLR, kevlar
54,99 €
-23%
MOC 78,99 €
-14% Pirelli P ZERO™ Race 700x26C SPEEDCore SmartEVO plášť, TLR, kevlar
63,99 €
-14%
MOC 91,99 €
Continental Grand Prix 5000 S 700x30C Transparent plášť, TR, kevlar
80,99 €
MOC 94,99 €
-15% Schwalbe PRO ONE 650x25C (25-584 mm) V-Guard plášť, TLE, kevlar
70,99 €
-15%
MOC 83,88 €
Výpredaj -22% Pirelli Cinturato Sport 700x26C TechWALL+,Pro (road) plášť, kevlar
28,99 €
-22%
MOC 40,99 €
savings Continental Grand Prix 5000 700x28C plášť, kevlar, cream
50,99 €
savings
MOC 78,99 €
Výpredaj -18% Goodyear EAGLE F1 700x25C plášť, TC, kevlar, tan
52,99 €
-18%
MOC 64,99 €
Akcia -21% Pirelli P ZERO™ Race 700x28C SmartEVO TechBelt plášť, kevlar, celeste nápisy
54,99 €
-21%
MOC 82,99 €
-18% Schwalbe Pro ONE TT 26" x 28C Evolution ADDIX Super Race plášť, kevlar, clear skin
59,90 €
-18%
MOC 72,99 €
-6% Vittoria Corsa Pro Control 700x34C G2.0 plášť, TLR, kevlar, para/black/black
75 €
-6%
MOC 84,95 €
Akcia -19% Pirelli P ZERO™ Race 700x26C SmartEVO TechBelt plášť, kevlar, zlaté nápisy
56,99 €
-19%
MOC 80,99 €
-19% Pirelli Cinturato Sport 700x32C Pro TechWALL+ plášť, kevlar
29,99 €
-19%
MOC 42,99 €
Akcia -15% Pirelli P ZERO Race RS 700x30C plášť, TLR, kevlar, classic
65,99 €
-15%
MOC 98,99 €
Kazdy ti tu budeme davat nejake nase subjektivne pocity ale hlavne ty musis s tym bikom byt spokojny a to zistis skusanim.
restane, ver mi???! Presne tak to je ked ťa to chyti /cyklistika/ tak budeš stale vylepšovať a vylepšovať
OMG: Nic v zlom, ale poziadavky na biek by mali zacinat. Stack .... Reach .... planovane vyuzitie (endurance, TT, triatlon, turistika, kopce...) a potom vsetko ostatne. Material, sada, cena.... Lepsi favorit co ti sedi geo ako S-WORKS za 5000 co bude na stene po n-tej rehabilitacii.
Zacni citat toto vlakno niekde tu: https://www.mtbiker.sk/forum/post1378764.html#p1338483 Hodne sa dozvies
1. Nechat si sparvit bike fitting, v idealnom pripade ta dkonca fitter vezme za ruku do obchodu a vyberie ti geometriu co ti bude uliata, alebo ta aspon zaopatri tabulkou udajov ako, stack, reach, sirka a tvar rajdov, dlzka kluk, dlzka predstavca, Q faktor, poloha kufrov na tretrach, tvar sedla, sirka sedla a ako to cele nastavit az to bude doma. Ale varujem prd tzv. bike fittingom typu body geometry, co je vlastne len dalsi predajny nastroj speslu. Treba nezavysleho fittera nie predavaca s pc.
2. Nastudovat si zaklady geometrii a fittinku a urobit odhad na zaklade toho co zistis. Vzdy je lepsie volit edurance geo ako ti uz radil ennio. Tak je najvecsia sanca, ze na tom dokazes jazdit bez ujmy. A az ti to bude malo race tak sa to este vzdy da trocha zostrit nastavenim. A ak sa objavia prve problemy, bolave nico... utekat fitterovi. Hlavne nedat na rady typu, malo jazdis to si zvyknes. Niektore poranenia su uz s trvalimi nasledkami, to za to nestoji.
3. Poziciavat a skusat a dat na pocit. Ale v takom pripade kupit nieco co pojde bez straty predat, cize bazarovku. A ak sa objavia prve problemy, plati to co v bode 2.
Teraz som to zažil, od augusta som sa na bike nedostal, teraz som ho capol do trenažéru a cítil som sa ako na cudzom. Fitting by bol k hovnu. O pár jázd budem v pôvodnej polohe (nie tak celkom, na trenažéri je iný priebeh zaťaženia, čomu sa prispôsobí aj moja poloha).
Aj ak by išiel na fitting na nejakej generickej polohovo nastaviteľnej koze, aj tak tam ísť bez toho, aby bol, ako hovoria bratia Angláni, familiar with riding position sú vyhodené prachy. O 2-3 mesiace od začiatku jazdenia sa jeho ja bude na bicykli preskladávať inak a môže ísť 150 € nacpať fitterovi do chřtánu zas. Čo je v jeho prípade zhruba 10 % plánovanej ceny.
S bodom 2 sa dá súhlasiť, keď sa pomeria, tak vždy bude v oblasti, kde sa to už dá doladiť. To je dobrý a povedal by som aj správny štart.
Pekny priklad su napr. rozne disbalancie ako jedna noha kratsia ako druha a podobne. Co spravime? Nastavime sedlo podla kratsej nohy? Docasne riesenie ....