Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Caute, co s tymto? Palcom mi to dotlacit nejde :)

Prílohy:

20190122_113558.jpg
20190122_113558.jpg 982.9 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 22.01.2019 - 18:27:50
00
Nejaký plastový medzi kus po ktorom následne vieš udrieť kladivom a doklepať. Potom to treba sledovať či sa vysúva. Udierať na tú rovnejšiu časť pod pružinou. Aby sa nepoškodil vrch gufera.
Zobraziť komentár 22.01.2019 - 18:43:26
00
Da sa pouzit aj velky gola orech.
Zobraziť komentár 22.01.2019 - 19:16:31
00
Unior robí origo nadstavce http://www.uniortools.com/cgi-bin/cms.cgi?doc=21323&prod=303751
Zobraziť komentár 22.01.2019 - 19:33:03
00
Zrejme by to rad dotlacil bez rozoberania. Takze hlavne nieco tupe, idealne plast alebo drevo. Napriklad tou odrazkou :)
Zobraziť komentár 22.01.2019 - 19:49:17
00
Otázka je, či to nespôsobuje pomaly prenikajúci vzduch z negatívnej komory do vonkajších nôh.
Ale aj keby nie, bolo by lepšie rozobrať, odmastniť a nalisovať pomocou toolu. Potom by sa tento jav nemal opakovať.
Zobraziť komentár 22.01.2019 - 20:24:21
07
Lapierre: podla mna to bude tym tlakom .. inak to nevylezie, nie je to stara RSTcka
Zobraziť komentár 22.01.2019 - 21:12:28
00
ak je to na bajku v zaruke treba reklamovat. Pri RS vidliciach pomerne casty problem s poskodenym tesnenim a nasledne "vystrelenim" stieraku
Zobraziť komentár 22.01.2019 - 21:58:51
01
arrow_leftlto napísal:
Lapierre: podla mna to bude tym tlakom .. inak to nevylezie, nie je to stara RSTcka

unikajuci vzduch do noh a nenamazané guferá a žiadny olej na spongiach bežný jav u nových RS...
ked som to otváral, vždy to bolo všetko suche....už sa šetrí aj 20ml oleja, rokšrot
Zobraziť komentár 22.01.2019 - 22:39:50
00
Bike som kupil vcera z ruky a predajca sa o tom zabudol zmienit. Vsimol som si to az doma pri blizsej obhliadke...Dam to radsej do servisu nech mi to nestreli niekde v terene. Dakujem za nazory :)
Zobraziť komentár 23.01.2019 - 09:05:20
00
Ahojte, robil som prvýkrát domáci servis zadného tlmiča Rockshox Monarch R (Giant Trance 2015). Vymenil som všetko zo servis kit-u, vyčistil, odmeral som IFP komoru, olej som nalial podľa tabuliek pre daný typ tlmiča 3wt, uzavrel som IFP (kolečko citlivosti tlmiča bola v strede), dofúkal IFP (tuto vždy unikol nejaký vzduch pri odpájaní adaptéra), premazal, dofúkal vrchnú komoru, postupoval som podľa návodov na youtube (úspešne som tak servisoval aj prednú vidlu). Tlmič sa tváril, že je v poriadku má hladší chod, sag som nastavil na 30% (netestoval som zatiaľ v teréne), problém nastal, že pri zamknutí tlmiča resp. nastavení tlmiča na "korytnačku", sa tlmič ponorí skoro tak isto hlboko ako pri otvorenom tlmiči na "zajacovi" s tým rozdielom, že jeho chod sa výrazne spomalí (predtým výrazne stuhol od začiatku, ponáral sa podstatne menej). Rozmýšľam, že chyba mohla byť pri uzatváraní IFP komory, kde som nemal úplne otvorené nastavenie odskoku alebo malý tlak v IFP komore? Neviem, hádam. Stretol sa s týmto niekto? ďakujem
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 08:32:58
01
korytnacka / zajac je odskok - a podla popisu sa chova OK (pri korytnacka sa vracia pomaly)
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 08:52:11
09
Je to tak, ako pise KinDo. Inak tento tlmic nema vobec zamykanie ani propedal.
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 11:11:54
00
deathcat Vlastne ti ten tlmič správne nefungoval a ty si ho opravil
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 11:40:24
04
Díky chalani, pôjdem to otestovať do terénu, že ako sa to bude správať. Nejde mi do hlavy, prečo sa to predtým správalo inak.
Zobraziť komentár 24.01.2019 - 18:43:50
00
keyboard_arrow_up