Lokalizácia
Formulár sa odosiela
12speed spojka nezapadne do úzkeho zubu nekompatibilneho podvodníka. Spojka je vo vnútri užšia lebo nemá vybranie ako ostatné články reťaze.
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 09:46:35
00
Dlho som nevedel najst nahradne vypchavky do prilby za rozumnu cenu. Z Gira mi odpisali moznosti kde cena isla k 30e, z USA a Amazon :facepalm: Nakoniec velka vdaka Spoke, napisal som im ci ich nevedia zohnat, nakolko mali vela inych Giro modelov, a obratom mi odpisali ze ich pridali do ponuky. Tak som zobral este rukavice k tomu, stare uz drzali pokope len silou vole :)

Prílohy:

20190715_103100.jpg
20190715_103100.jpg 707.74 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

20190715_102854.jpg
20190715_102854.jpg 473 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 15.07.2019 - 10:36:56
02
a máš aj fotku nových rukavíc ? :)
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 10:52:55
03
Ved je, ci nevidis? Ja ju vidim :)
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 10:59:33
00
arrow_leftKristina napísala:
Rozšírenie zadnej stavby na 148mm umožňuje dizajnérom rámov skrátenie zadnej stavby rámov a teda zlepšenie jazdných vlastností a obratnosti bajkov.

Tomuto dako nerozumiem, ako skratit, ved uz davno su tie zadne trojuholniky tak, ze koleso je natlacene na sedlovu trubku (a tak je kvoli tomu zatocena .. u 29er) :^) :^)
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 11:08:56
00
@darebak fotka zrejme zkresluje, vyzeraju ako keby ich niekto pouzival pri rylovani, ze su opotrebene, tak to myslel:D
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 11:29:19
05
lto No vidisto, a pri boost je to este viac :-) Tym ze sa prevodnik posunie o 3mm dalej od stredu tak tam vznika este vacsie miesto pre skratenie zadnej stavby tym ze moze byt pri napojeni na sedlovu ruru sirsia retazova vzpera, resp. dalej od osi..
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 11:51:55
00
arrow_leftKristina napísala:
Zase, aby ste ma nechápali nesprávne. Z funkčného hľadiska samotného radiaceho systému je samozrejme jedno či sa 12 speed namontuje na OLD 135mm alebo na 148mm Boost. Často sa však stretávam s nepochopením čo vlastne rozšírenie na Boost zadnú stavbu umožňuje. A mám taký dojem, že aj teraz je to tak. Mnohí majú zafixovaný iba fakt, že 148mm je širšie a teda pevnejšie zadné koleso. Ale to je iba jedna z výhod a vlastne ani nie tá najdôležitejšia. Rozšírenie zadnej stavby na 148mm umožňuje dizajnérom rámov skrátenie zadnej stavby rámov a teda zlepšenie jazdných vlastností a obratnosti bajkov. A to nie len na XC/XCM bajkoch, ale aj na AM/Enduro kde sa montujú 2,8" široké plášte. Málo kto si totiž uvedomuje že širšie OLD znamená aj väčšiu reťazovú linku a teda posunutie prevodníka a kazety o 3mm von. Tým sa dosiahlo, že reťaz pri zaradenom najľahšom pastorku nie je blízko zadného širokého plášťa a nehrozí tak riziko zachytenia reťaze hrubým dezénom a poškodeniu prehadzovačky.


Len maly detail. Super kratka zadna stavba je sama o sebe uplna hlupost, opat to bol len marketingovy nezmysel a dnes zadne stavby rastu do dlzky... :)
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 12:17:26
01
arrow_leftJaiub napísal:
lto No vidisto, a pri boost je to este viac :-) Tym ze sa prevodnik posunie o 3mm dalej od stredu tak tam vznika este vacsie miesto pre skratenie zadnej stavby tym ze moze byt pri napojeni na sedlovu ruru sirsia retazova vzpera, resp. dalej od osi..

nechapem (hlavne aky suvis to ma s boostom), nevadi, nemam kazdy den pondelok :D .. mal som skor na mysli HTcka, kde pneumatiky uz skoro skrtali o spodnu misku .. ale v kazdom pripade posun prevodnika von v kombinacii s 1x je uplna hovadina, rozsireny qr faktor este viac, potom riesite nekompatability aj tam, kde to doteraz ani neslo *****, rozne pokazene zuby na pastorkoch a kadeco ine .. ale tak je taka doba, viem :) .. zacali zlate casy pre vyrobcov :)
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 12:27:05
00
Suvis to ma taky, ze vdaka boostu sa ten prevodnik posunul dalej od stredu, aby bola dobra retazova linka. A tym padom vznikol priestor pre skratenie retazovej vzpery. Na Q-faktor je tiez riesenie, pedale s kratsou oskou ala xtr ;-)
Takze v konecnom dosledku sa zadne stavby skracuju vdaka oddialenemu prevodniku, ktory je oddialeny vdaka sirsiemu naboju... Nie vdaka naboju ako takemu, kapisto?? A ano, vyrobcovia si uvedomili ze idelana dlzka je okolo 425-430mm a preto ty co to "prepiskli" sa vracaju cca k tejto hodnote.
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 12:43:27
00
a potom to zabijete tlstými gumami :D j
ja mám v zadu ešte QR takže som asi 2 generácie pozadu.....ale mám 12sp , všetko na starom ráme pasuje.. aj s 60mm gumov je dosť miesta so standartnou dlžkou stavby ako sa dávaju teraz na nových 2019 rámoch.
všetko sa opakuje.... :P
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 12:53:47
01
A uplna krasa su osuchane zadne stavby od topanok, kedze akosi niektori ludia maju aj vacsie nohy a CS rovnaka hodnota pri XS kovom rame a XLkovom - ten bike priemysel je uz zial uplne zamoreny marketingovym bullshitom.
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 12:57:43
00
ošúchané stavby majú len šmatláci na flatoch...aj s malými nohami :) zihadlo 5 Ikon 2,2 nemá 60 mm ani náhodou :D
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 13:18:12
01
Tak ono sa tým zadným stavbám dá pomôcť kúskom neoprénu, alebo nejakou ochrannou fóliou. Tiež tam mám kúsok neoprénu, som to trochu šúchal :) a to mám nášlapy.
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 13:33:30
01
ked som jazdil na Lapierry (Zesty 2009, Spicy 2015) tak som mal tiez vysuchanu zadnu stavbu od noh (velkost 46) a to som jazdil vzdy SPD, ale gravity ramy od Lapierru boli tymto zname
Zobraziť komentár 15.07.2019 - 13:38:40
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up