Lokalizácia
Formulár sa odosiela
mna aj celkom zaujalo ze ma radenie gripshift na lavej strane.. dobre vidim ?
Zobraziť komentár 17.07.2019 - 21:01:10
00
Niekde písali že to je lock out toho zadného tlmiča
Zobraziť komentár 17.07.2019 - 21:03:50
00
https://www.specialized.com/us/en/turbo-creo

Prílohy:

1.PNG
1.PNG 1.41 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

12.PNG
12.PNG 765.31 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 17.07.2019 - 22:03:20
03
arrow_leftmarecej napísal:
to si nemyslim, procaliber ma 1200



SL-kova verzia vo velkosti 17,5" by mal mat 1012g.
Zobraziť komentár 18.07.2019 - 07:45:02
00
Z mnou dostupnych info ma sl 1,1-1,2kg, zakladny karbon cca 1,5kg a al verzia az 1,8-2kg.
Zobraziť komentár 18.07.2019 - 07:56:11
00
arrow_leftoliver99 napísal:


To je uz co za mackopsiu kravovinu? Este mohli dat teleskopku a 130mm vidlu.
Zobraziť komentár 18.07.2019 - 09:05:21
00
však oni ju tam aj dali... :D SL expert EVO - gravel
tak tá teleskopka na tom graveli je fakt na dve veci... ale keďže má "odpružený" predok, ja by som tam dal aj "odpruženú" sedlovku a to by mohlo celkom fungovať... ako taký komfortnejší gravelík...

aj tak je to celé kravina za 10 000 € si kúpim rovno elektromotorku

a ako sa na to pozerá náš zákon keď píšu že asistencia do 28 mph čo je cca 45 kmh... to už asi nie je bicyglo

neviem prečo ale tá modrá founders edition sa mi nenormálne páči... dizajnovo... ale spravili to celkom pekne... necvičené oko ani nespozná, že je to elektro-bike, ale kúpiť si bicyglo za 15 000 € hmmm s týmto svetom nie je všetko v poriadku...
Zobraziť komentár 18.07.2019 - 10:14:43
00
Pre EU je asistencia do 25km/h
Zobraziť komentár 18.07.2019 - 14:33:36
00
To nie je celkom pravda. Neviem ako presne to je na SVK (myslim, ze nase zakony to zatial nepoznaju), ale v EU je (uz) celkom bezna kategoria S-PEDELEC s limiterom nastavenym na 45 km/h.
Zobraziť komentár 18.07.2019 - 14:54:45
00
Tak tak, a europske smernice su/budu tiez nastavene tymto smerom cize postupom casu by sa to malo zjednotit v ramci celej EU.
K cene biku - ono sa zda 5 a viac tisic za elektro vela, na druhu stranu, pre cloveka co najazdi jednosmerne do 20-30km sa uz dnes moze jednat o velmi zaujimavu alternativu k autu - financne,aj casovo (akorat "drobnost" na svk ***** ciest a dostupnost cyklochodnikov). O ten bike sa treba starat minimalne oproti autu, poistka je bud ziadna alebo omnoho lacnejsia (s-pedelec), cena za elektrinu zanedbatelna.
Zobraziť komentár 18.07.2019 - 15:10:42
01
arrow_leftclxno1 napísal:
... ale v EU je (uz) celkom bezna kategoria S-PEDELEC s limiterom nastavenym na 45 km/h.

Ale tiež to má svoje pravidlá, rozumej mínusy.
Napr.:
nad 25km/h už potrebuješ vodicsky
papiere na vozidlo (značky, poistka..)
nesmieš s tým na cesticku pre cyklistov

https://www.dekra-solutions.com/2018/02/s-pedelec-getting-to-work-at-45-kmh/?lang=en
Zobraziť komentár 18.07.2019 - 15:40:32
00
nový oný...

scontent.fbts2-1.fna.fbcdn.net

https://www.mtb-news.de/news/2019/07/19/liteville-301-mk15/
Zobraziť komentár 19.07.2019 - 09:36:52
011
2x11 ^_^
Zobraziť komentár 19.07.2019 - 10:49:07
00
stanos4 5 a viac tisic za e-bike na dochadzanie je blbost. Nemozes ho nechat pred obchodom a pod. Radsej novy skuter, ci uz elektro alebo spalovak... odvezie viac, niesi brzda premavky a pod.
Zobraziť komentár 19.07.2019 - 11:07:01
03
Uz tam mohli dat to nove 12s XT, resp. vedia to naladit tak, aby sa im to nehupalo?
Zobraziť komentár 19.07.2019 - 11:19:43
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up