Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Tak som sa do toho pustil. Nasiel jednotku denneho svietenia, nasiel chrobaka, co je zodpovedny za prepinanie svetiel a "vysvetlil" mu, ze ma svietit v kuse. Darebactvo sa podarilo a svietim automaticky hlavnymi svetlami
no vidíš to je informácia... (to vypalovanie bolo na forde focus... teraz mám mitsu lancer a 6 rokov a drží tá istá žiarovka...), tak keď sa jedna vypáli tak vyskúšam tie GE - dík za typ...
Mne ani GE až tak super nedržali. Cca 10 tis. km, čiže rok. Na Forde C-max.
Len by som poopravil, že bežne pri výmene žiarovky nie je nutné nastavovať svetlomet. Kašlať na žiarovky, väčší problém pri dennom svietení žiarovkami je poškodzovanie plastového krytu svetlometu. Niektoré autá na to trpia.
Neexistuje nejaký hack, kedy by auto pri dennom svietení žiarovkami znížilo príkon? Myslím, že Superb 2 mal takto vyriešené denné, ale ten mal xenony.
Ak sa nemýlim tak Focus mal H7 žiarovky a tie sú citlivé na kolísavé napätie. S najväčšou pravdepodobnosťou bol problém tam.
Xenony nemáš ako “zoslabiť”. Výbojka ti to nedovolí.
To čo opisuješ, teda zoslabenie, má sériovo Honda CR-V z 2015, ale kanadská verzia. Má štandardný halogén. Takže urobiť sa to určite dá.
Dano5 Skusim to len takto popisat, bo v mobile sa mi to neda presne vyklikat... Idem klasicky po dialnici smer Rajka, potom M15, M1, ale uz pri Mosoni leziem dole na 86-tku a idem krizom na rychlostnu M86, po ktorej idem az dole po Szombathely, kde pokracujem po 86 az na hranicu so Slovinskom, kde ale hned za hranicou treba zliest do Lendavi, aby sa vyhlo dialnici na par km, za Lendavou je uz vlastne hranica s chorvatskom a cez Cakovec sa pripajam na dialnicu smer Zahreb...
V tom madarsku sa da valit takmer vsade, len treba spomalit na branach, kde sa meria, jedna je na M86 a dve na 86-tke... Vyklikam, ked budem pri PC, ale asi az v utorok, to by som pridal aj spominane brany, kde meraju rychlost...
také dačo som čítal cca 3 roky späť. Tu je prehľad pár výrobcov: https://thetenthub.com/automotive/car-umbrella/. Chlapci vymysleli koleso.
História sa opakuje: je to situácia podobná ako voľakedy so PSION-om.
Je tu nejaky navratilec z Chorvatska? Vo stvrtok v noci odchadzam a vaham kade ist, som rozhodnuty cez Madarsko, ale ci je vyhodnejsie ist cez Szombathely, alebo pred odbocit a ist po 74 na Veľká Kaniža. Vraj dole na M70 su velke opravy (aj ked je to len 17km) a oplati sa ju obist subeznou cestou cez Dobri do Letenye, alebo rovno ist tou 74 na Kanižu...
Takisto sa vraj kvoli opravam neolati ist po E60 az na Gyor, ale zist uz pri Mosoni na Scornu. Je tak? Ci je to za jedno..
Dik
Ja osobne by som sa Goričanu vyhol a šiel cez Lendavu po okrske a napojil sa na diaľnicu až vo Varaždine.
Možno stojí aj za mienku podumať, či radšej nezísť dole už pro Mošoni a neťahať do až do Ďóru. V noci tam po dialnici chodia kamionisti jak ... takže sa ide plyn - brzda - plyn (jak česká diaľnica z Prahy do Brna)
Dano5 Skusim to len takto popisat, bo v mobile sa mi to neda presne vyklikat... Idem klasicky po dialnici smer Rajka, potom M15, M1, ale uz pri Mosoni leziem dole na 86-tku a idem krizom na rychlostnu M86, po ktorej idem az dole po Szombathely, kde pokracujem po 86 az na hranicu so Slovinskom, kde ale hned za hranicou treba zliest do Lendavi, aby sa vyhlo dialnici na par km, za Lendavou je uz vlastne hranica s chorvatskom a cez Cakovec sa pripajam na dialnicu smer Zahreb...
V tom madarsku sa da valit takmer vsade, len treba spomalit na branach, kde sa meria, jedna je na M86 a dve na 86-tke... Vyklikam, ked budem pri PC, ale asi az v utorok, to by som pridal aj spominane brany, kde meraju rychlost...
Prepac, prehliadol som to, ano, je to ona, ta Tvoja alternativa je casovo este kratsia, ale nesiel som ju este, mozno skusim buduci tyzden... Furt ma to nejak taha priamo dole, aj ked som uz rozmyslal, ze to stocim takto nejak podobne... 🙂
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Len by som poopravil, že bežne pri výmene žiarovky nie je nutné nastavovať svetlomet. Kašlať na žiarovky, väčší problém pri dennom svietení žiarovkami je poškodzovanie plastového krytu svetlometu. Niektoré autá na to trpia.
Neexistuje nejaký hack, kedy by auto pri dennom svietení žiarovkami znížilo príkon? Myslím, že Superb 2 mal takto vyriešené denné, ale ten mal xenony.
Xenony nemáš ako “zoslabiť”. Výbojka ti to nedovolí.
To čo opisuješ, teda zoslabenie, má sériovo Honda CR-V z 2015, ale kanadská verzia. Má štandardný halogén. Takže urobiť sa to určite dá.
V tom madarsku sa da valit takmer vsade, len treba spomalit na branach, kde sa meria, jedna je na M86 a dve na 86-tke... Vyklikam, ked budem pri PC, ale asi az v utorok, to by som pridal aj spominane brany, kde meraju rychlost...
Nevidel som tu uz odpoved k tomuto, takto myslis?? 715km miesto 760km cez Rakusko a Slovinsko.
https://sk.mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&x=16.4656963&y=47.0551958&z=7&rc=9pfTLxSUQ99nrLKxM71V9loJJxGyKIaozxFrx-9h9b1wzhOS&rs=stre&rs=osm&rs=osm&rs=osm&rs=osm&ri=196827&ri=45002&ri=25996693&ri=1018297981&ri=94976551&mrp=%7B%22c%22%3A111%7D&rt=&rt=&rt=&rt=&rt=&xc=%5B%5D
Alebo este som nasiel ze takto sa da, uplne obist Slovinsko
https://sk.mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&x=16.7975632&y=47.1425318&z=10&rc=9pf8qxSURH9nrLKxM71V9nL3oxGUWU9h9b1wzhOS&rs=stre&rs=osm&rs=osm&rs=osm&ri=196827&ri=45002&ri=95479&ri=94976551&mrp=%7B%22c%22%3A111%7D&rt=&rt=&rt=&rt=&xc=%5B%5D
História sa opakuje: je to situácia podobná ako voľakedy so PSION-om.
Takisto sa vraj kvoli opravam neolati ist po E60 az na Gyor, ale zist uz pri Mosoni na Scornu. Je tak? Ci je to za jedno..
Dik
Možno stojí aj za mienku podumať, či radšej nezísť dole už pro Mošoni a neťahať do až do Ďóru. V noci tam po dialnici chodia kamionisti jak ... takže sa ide plyn - brzda - plyn (jak česká diaľnica z Prahy do Brna)
V tom madarsku sa da valit takmer vsade, len treba spomalit na branach, kde sa meria, jedna je na M86 a dve na 86-tke... Vyklikam, ked budem pri PC, ale asi az v utorok, to by som pridal aj spominane brany, kde meraju rychlost...