Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Nikde sa tam nepíše že je to hlavný dôvod, ale že aj to je dôvod...
Zobraziť komentár 04.11.2019 - 16:49:13
00
Viacere, nazvem ich 'garazove' firmy, sa rozhoduju rovnako. Sustredia sa na vyvoj pred masovou vyrobou. Liteville tiez...
Zobraziť komentár 04.11.2019 - 17:15:58
00
dobi235: ono to funguje tak, dojdes do tovarne, kde ti to maju robit. Pozeras, cinske deti , papierove masky. Pride ti z toho zle .. rozmyslas co s tym ? Kupit im lepsie masky ? Kto to zaplati a ci vobec to budu pouzivat. Tak ina tovaren ? 2x drahsia .. sakra. Tak to nebude az take lacne. Ups .. ten hlinik asi vypada lepsie. Kasleme na karbon, nikto to nekupi, drahe by to bolo jak slak /Unno/. Ale dobre je to tak, ako to je. Su to dobre ramy, ta vaha nie je az taky problem. Ked si vezmes .. ze niekto, kto ma AM/EN bajk v karbone /nebudem menovat Santa Cruz/, si tam nadrbu litrovu deboyoo flasku, co cele vazi potom +1.5kg, tak si este v pluse s vahou :D :D :D
Zobraziť komentár 04.11.2019 - 17:49:00
00
Dopredu sa priznám že článok na pinbike som nečítal. :-) Ale čítal som už viaceré články a rozhovory z Maxom Commencalom. K hliníku sa pár krát vyjadril že z jeho najdôležitejšou výhodou je že si jednoducho vedia vyrobiť viaceré prototypy jednoducho čokoľvek upraviť skrátiť/predlžiť.... U karbónu by to bolo komplikovanejšie vždy na všetko riešiť novú formu, uloženie váken... :-) A tiež v každom rozhovore sponenul že váha biku pre neho nieje extra podstatný parameter. Zakaždým tvrdil niečo v tom zmysle že dôležitjšia je geometria, tuhosť rámu, a podobne.

Prílohy:

IMG_7533.JPG
IMG_7533.JPG 900.07 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 04.11.2019 - 17:53:16
00
A s tym suvisi aj tema velkosti ramov. Pri masovej vyrobe (hlavne z karbonu) rastu ramy z S az po XL neproporcne, napr zadna stavba ostava nezmenena pri naraste hlavneho trojuholniku atd cim sa v podstate meni cela geometria rovnakeho typu pre nizkeho ci vysokeho jazdca. Maloktore ramy 'rastu proporcne'. Lebo cenotvorba a flexibilita...
Zobraziť komentár 04.11.2019 - 18:06:53
00
Da sa to robit aj s karbonom, len je to o dost drahsie. To je cele. Inak argumenty o tom, ze najrychlejsi bajk atd. nie su pre normalnych ludi pouzitelne. Najrychlejsie auto na WRC rally je pre beznych ludi nepouzitelne. Nedokazali by sa na nom ani rozbehnut na krizovatke :) /nerobim si srandu :)/
V kazdom pripade hlinik mrtvy nie je :) .. aj ked double nebude suhlasit :lol:
Zobraziť komentár 04.11.2019 - 18:08:39
01
Samozrejme že najrýchlejší ten bike robia hlavne schopnosti jazdca. Som presvedčený že Pierron by tam zajazdil lepší čas na starej Ukrajine než ja na tom jeho Commencale ???
Zobraziť komentár 04.11.2019 - 18:18:53
00
ja som nepovedal že hlinník je mrtvy, ved som ten commencal obhajoval, len ak si kupujem 12kg hlinníkového fulla s tensenými trubkami tak by som spozornel. Nevážim 70kg a bicykel používam aj viac ako 4 roky niekedy nevyberaným spôsobom. A nechcem aby mi nejaký škrabanček nedal spávat kedže neviem či je to zlomene alebo len poškriabané.
Zobraziť komentár 05.11.2019 - 09:09:37
01
[quote="@1534424"] Najrychlejsie auto na WRC rally je pre beznych ludi nepouzitelne. Nedokazali by sa na nom ani rozbehnut na krizovatke :) /nerobim si srandu :)/
Praveze je to jednoduchsie ako hocico ine, zatiahnes rucku, motor do obmedzovaca a pustis to 😃 BTW ma to i prejazdovy rezim, na ktorom zda byt krotke ako baranok.
Zobraziť komentár 05.11.2019 - 09:11:28
00
kajto: tak ak to ma prejazdovy rezim, tak asi hej .. ale palit spojku, fuj,fuj :) .. da sa s citom v nohe.

double: stensovane trubky su zlo a tie ich konzervy, si dobre pamatam, ako zrazu vaha Reign ramu spadla z tych 3.4 na asi 2.7kg :D
Zobraziť komentár 05.11.2019 - 09:35:22
00
O pálenie spojky sa báť nemusíš, je tam keramika a používa sa len pri rozbehu na jednotke ostatné už riadi sekvencia. Cit v nohe ti veľmi nepomôže, prešmykovanie minimálne, skôr sa chová on/off. Ale dosť OT :D
Zobraziť komentár 05.11.2019 - 09:50:07
00
Ahojte, co si myslite o tomto biku? Paci sa mi stavba ramu, uchytenie tlmica aj ta blaznva farba. Alebo sa da najst aj lepsi trail bike sa tu cenu?
https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/horske-bicykle/celoodpruzene/cannondale-habit-5-2018-vlt-horsky-bicykel.html

    Zobraziť komentár 06.11.2019 - 10:44:13
    00
    Supafly666: este jeden .. ako odpoved. Keramicku spojku som uz raz spalil. Pretoze mi zle nastavili pritlak. A spalis ju lahsie ako klasicku. Dalo sa ale aj bez toho on-off, len ako pisem, chcelo to cit. Najazdil som na tom celkom dost, tak viem /aj ked to nebolo wrc, ani nic extremne vykonne/.
    Zobraziť komentár 06.11.2019 - 10:52:37
    00
    Habita vlastním aj keď verzie SE ale som spokojný. Ide veľmi pekne do kopca a dolu sa dá aj odviazať :) za tú cenu si myslím že môže byť.
    Zobraziť komentár 06.11.2019 - 22:13:19
    00
    Orbea OIZ

    Prílohy:

    OIZ_29_MTEAM.jpg
    OIZ_29_MTEAM.jpg 342.92 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up6thumb_down

    Zobraziť komentár 14.11.2019 - 09:31:34
    024

    MTBIKER odporúča

    keyboard_arrow_up