ked nechces trieskat kladovin do ramu, tak mikrobruskou narezat hlavu srobu a plochym srobovakom vyskrutkovat....maju aj male kotuce aby si sa dostal na nedostupne miesta...
ked nechces trieskat kladovin do ramu, tak mikrobruskou narezat hlavu srobu a plochym srobovakom vyskrutkovat....maju aj male kotuce aby si sa dostal na nedostupne miesta...
ano baterkovú dremelku používam v praxi už niekolko rokov, velmi uspešne som s ňou otvoril dvierka , panty, šroby čapy a ine zapekliny
zihadlo 5 pokial neotvaras ludom byty kym nie su doma tak je vsetko okej ..
inak raz mi prasklo lozisko pri vytahovani z vahadla, vytiahol som iba vnutorny kruzok a gulicky, vonkajsiu kruzok som musel odbrusit s tou bruskou....
ked nechces trieskat kladovin do ramu, tak mikrobruskou narezat hlavu srobu a plochym srobovakom vyskrutkovat....maju aj male kotuce aby si sa dostal na nedostupne miesta...
otazka bez nejakych praktickycj skusenosti a hlbsieho zamyslenia sa :
neslo by take brusne kotuciky pripevnit k aku vrtacke (dostatocne malej, aby sa s nou lahko manipulovalo) ?
redukcie pre tie male kotuce na uchytenie do vacsich celusti viem ze existuju ...
Včera večer som tu surfoval koli jednej veci. Niečo som sice našiel, nejaku debatu o problemoch s reklamaciou mobilu, či tabletu (asi 3 roky dozadu). Dnes som si lepšie pozrel mail a prílohy, čo mi poslal servis. Takže po lopate: Reklamujem v Nay mobil, kupeny 6.7.2018, ešte teda v zaruke. Z nejakeho dovodu mi zrazu nešiel zasunut kolik od sluchadiel do otvoru tak, aby to bolo zaaretovane. Nedrží to dobre. No na na liste zo servisu je vyhodnotenie, že neuznana reklamacia, že tovar je po zaruke. A uviedli tam uplne chybny udaj - Datum kupy tovaru: 27.10.2017. A je tam oznam, že oprava sa nevykona a mam uhradiť 13,20 EUR diagnosticky poplatok. Som presvedčený, že servis vyviedol dost velky prešlap a s tymto vyrukujem na SOI. Alebo ako konať dalej? Poradte?
Ja by som najprv skusil oznamit samotnemu obchodu ze spravili chybu- to fakt mi neznie ako umyselny omyl a SOI by som do toho netahal. Tebe by to tiez nic nepomohlo, akurat by dali NAYku pokutu a ty by si riesil reklamaciu dalej bezozmeny. Resp. mozno by ti z pomsty, ze si im spravil pre taku blbost problem, tu reklamaciu umyselne natahovali na maximalny mozny cas.
S tym som sa stretol z opacnej strany.
Servis by to vyslo draho a tak skusili zamlzit, dufajuc ze to prejde a zakaznik to necha tak.
V dalsom pripade mi pomohla az soika.
Hned mi dali novsi model, kedze stary sa nedal opravit a uz ho nepredavali.
Predtym chceli dat ovela horsi, ktoremu umelo zvysili cenu kvoli mojej reklamacii.
Včera večer som tu surfoval koli jednej veci. Niečo som sice našiel, nejaku debatu o problemoch s reklamaciou mobilu, či tabletu (asi 3 roky dozadu). Dnes som si lepšie pozrel mail a prílohy, čo mi poslal servis. Takže po lopate: Reklamujem v Nay mobil, kupeny 6.7.2018, ešte teda v zaruke. Z nejakeho dovodu mi zrazu nešiel zasunut kolik od sluchadiel do otvoru tak, aby to bolo zaaretovane. Nedrží to dobre. No na na liste zo servisu je vyhodnotenie, že neuznana reklamacia, že tovar je po zaruke. A uviedli tam uplne chybny udaj - Datum kupy tovaru: 27.10.2017. A je tam oznam, že oprava sa nevykona a mam uhradiť 13,20 EUR diagnosticky poplatok. Som presvedčený, že servis vyviedol dost velky prešlap a s tymto vyrukujem na SOI. Alebo ako konať dalej? Poradte?
Skus ich kontaktovať, že to dáš na SOI, ak nebudú pruzni, tak daj na SOI
Z nejakeho dovodu mi zrazu nešiel zasunut kolik od sluchadiel do otvoru tak, aby to bolo zaaretovane
Dost casto sa takto prejavovala taka banalita ako prach alebo zmolky z textilu v dierke. Ihlou sa to dalo jednoduch vybrat. (Netvrdim, ze je to tvoj pripad, mne sa to stalo 3 krat)
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
do takej maslovej skrutky to pojde aj nozikom na stejky
ano baterkovú dremelku používam v praxi už niekolko rokov, velmi uspešne som s ňou otvoril dvierka , panty, šroby čapy a ine zapekliny
inak raz mi prasklo lozisko pri vytahovani z vahadla, vytiahol som iba vnutorny kruzok a gulicky, vonkajsiu kruzok som musel odbrusit s tou bruskou....
otazka bez nejakych praktickycj skusenosti a hlbsieho zamyslenia sa :
neslo by take brusne kotuciky pripevnit k aku vrtacke (dostatocne malej, aby sa s nou lahko manipulovalo) ?
redukcie pre tie male kotuce na uchytenie do vacsich celusti viem ze existuju ...
// test editacie 2020-04-22
Servis by to vyslo draho a tak skusili zamlzit, dufajuc ze to prejde a zakaznik to necha tak.
V dalsom pripade mi pomohla az soika.
Hned mi dali novsi model, kedze stary sa nedal opravit a uz ho nepredavali.
Predtym chceli dat ovela horsi, ktoremu umelo zvysili cenu kvoli mojej reklamacii.
Skus ich kontaktovať, že to dáš na SOI, ak nebudú pruzni, tak daj na SOI
Dost casto sa takto prejavovala taka banalita ako prach alebo zmolky z textilu v dierke. Ihlou sa to dalo jednoduch vybrat. (Netvrdim, ze je to tvoj pripad, mne sa to stalo 3 krat)