Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Cafte mtbikeri!
Je tu sice uz par for o tom ale aj tak by som sa chcel spytat na nazor "odbornej verejnosti". Dost sa tu lisia nazory na kotuce - mechanicke a hydraulicke. Chcel by som sa preto opytat uplne na rovinu ci sa vobec oplati kupovat mechaniku, ked podla toho co pisete, vecko vyssej triedy ma lepsi brzdny ucinok. Tiez by ma vcelku zaujimalo ako je to s tym zadnym kolesom - ci tam ozaj netreba davat kotuc lebo ak nie, da sa na tom celkom solidne usetrit. Vcelku sa mi pozdaval jeden navrh co tu padol kdesi na fore len som nenasiel nejake kladne/zaporne vyjadrenie k nemu a sice kupit bike s mechaniko vpredu vzadu, obe sady odpredat/vymenit, dopredu hydrauliku (ked sme pri tom, aku? - aka je najlacnejsia hydraulika?) a dozadu hydraulicke vecko. Pripadne hydraulicke vecka vpredu vzadu? Co vy na to?

A este jedna dost dolezita vec ktora sa tu este neriesila - servis a cena komponentov. Znamy kupil Gianta pred nedavnom a musel menit na nom uz zo dva razy mechaniku kompletnu sadu co bolo okolo 3litrov. Ako je to so spolahlivostou/kazivostou/servisom pri hydraulike (kotuc/V)? Lebo sa mi ozaj nechce vyhodit 5 litrov za hydrauliku ked po mensej nehode budem musiet dat dalsich x tisic za nove komponenty resp. celu sadu.

Tak co vy na to? Bolo by fajn nejako sa dohodnut na tom a mozno to v tejto diskusii cele zhrnut co sa rozoberalo ku kotucom lebo je to tu roztrusene a tazko sa v tom hlada, mohol by sa potom z toho zbuchat nejaky clanok aby v tom ludia (=laici ako ja) mali aspon trocha jasno a nemuselo sa to odznova stokrat riesit.

L.
Zobraziť komentár 06.09.2004 - 19:53:14
00
keyboard_arrow_up