Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ahoj, otazka na majitelov gen 4, nestalo sa vam ze vam vyskocilo chybove hlasenie error 510? Mne dnes v polke vyjazdu zrazu prestal fungovat moto,
Zobraziť komentár 09.05.2020 - 16:16:26
00
marmocko Mozes popisat presnejsie miesto, kde si to zaregistroval ? Napr. vedenie VN, ine rozvody v zemi, prip. magneticke anomalie atd.

Preklad z googlu:

Čo sa stane, je to, že systém zobrazí „Error 510“ a kým je možné displej ovládať, motor nevysiela žiadne napájanie, kým sa nereštartuje systém. Niekedy bolo potrebné viacnásobné resetovanie, aby sa to znova spustilo, pretože motor pracuje niekoľko sekúnd a znova sa zobrazí chyba. Zaznamenal som každú inštanciu chyby.

Predajná služba nedokázala nájsť žiadne chyby v systéme, ale aktualizovala firmvér a povedala mi, aby som monitorovala správanie systému, aby sa pokúsila nájsť vzorec, keď sa chyba spustí.

Chyby pokračovali a ja som našiel vzor pri pohľade na informácie o nahrávaní: bol vždy na rovnakom ~ 500 m úseku cesty.
Na všetkých ostatných trasách, v jazdných podmienkach alebo intenzite sa bicykel chová dokonale.

Tiež som urobil test tým, že som sa vyhnul tomuto úseku cesty, nezískal som žiadne chyby, zakrúžil sa späť a nevyužil ten úsek, ktorý podľa môjho názoru spôsobuje chybu - a chyba sa objavila podľa očakávania.

Predajca mi tiež požičal staršiu verziu Gen2 Performance CX MTB na testovanie a na tomto mieste sa nevyskytli žiadne chyby.


Následne to predajca vyskúšal sám na ďalších 2 motocykloch Bosch 2020 a všetci na tom mieste urobili rovnakú chybu. Medzitým sme v meste našli ďalšie dve miesta, kde sa chyba vyskytla. Zdá sa, že tento problém je systematický a týka sa všetkých 2020 kolies spoločnosti Bosch, alebo aspoň tých, ktoré vyrobila spoločnosť Cube. Zrejme medzi generáciami niečo zmenili.

Tento problém som vyniesol aj s firmou Bosch a požiadali ma, aby som okrem iného použil kompas alebo aplikáciu magnetometra, aby som zistil, ako sa správa, či je kľuka magnetizovateľná a či existujú nejaké viditeľné elektrické vedenia. okolo.
Urobil som tak a je to záznam na normálnom úseku cesty , zatiaľ čo toto je záznam, kde sa chyba vyvolá . Jasne vidíte rozdiel. Môže to byť podzemné elektrické vedenie, blízka nemocnica so zariadením MRI, indukčné slučky na detekciu vozidla alebo niečo iné. Pokiaľ ide o ďalšie dve miesta, netuším.

V súčasnosti spoločnosť Bosch skúma tento problém a povedal mi, aby som sa tejto ceste vyhýbal alebo vypol motor. Bicykel sedí v servisnom stredisku predajcu, pretože nechcem pridať ďalšie opotrebenie, ak ho plánujem vrátiť.

Zaznam z magnetometra z bezneho neruseneho miesta >

res.cloudinary.com

Zaznam zo zaruseneho mieste, kde dojde ku chybe 510>

res.cloudinary.com
Zobraziť komentár 10.05.2020 - 15:05:19
01
No toto som cital aj ja, presne miesto bolo v brezovej pod bradlom na mohyle stefanika, skusal som aj system restartovat, vybrat bateriu , dokonca aj konektory z motora a nepomohlo nic
Zobraziť komentár 10.05.2020 - 16:41:42
00
arrow_leftjanik3 napísal:
Caute bajkeri, ak by to nadejnych kupcov zaujimalo, dnes som zvolil extremne podmienky a testoval som vydrz baterie bosch 630 s motorom gen4. K podmienkam: priemerne -2 stupne, trasa v 1/4 sneh - navrchu sypky, pod tym tvrda zmrznuta skrupina (do kopca som presmykoval, na rovine ma to sakra brzdilo) a cela jazda s max. podporou v rezime turbo. Vsetko faktory, ktore znizuju dojazd pomerne vyrazne. Vysledky jazdy mam: 42 km trasa, 1.100 vyskovych metrov a zbytok baterie na konci jazdy 15%. Myslim, ze pekny udaj. Keby bolo teplejsie, da sa ratat s priblizne 50km na vylucne najvyssom stupni podpory. A to je uz slusny dojazd. Najma ak beriem do uvahy aj vyskove metre. V rezime eco v kombinacii s obcasnym sport-om to bude krasna porcia na jednu baterku.


Mam ho tiez. A u teba pekny dojazd.
Ja mam prevod 1x12 a skusal som aj ja dojazd.
U nas v BŠ su same kopce min. roviny. Vacsinou za vlastne 60%, Eco 30%, Tour 10%.
Najazdene 50 - 55 km a zostatok 50% baterky a cca 850 prevysenie.
A to pritom vazim 110kg + 4kg bag.
Takze za mna úplne super.
Zobraziť komentár 12.05.2020 - 20:45:14
01
ak si siel 60% za vlastne tak realne si na bateriu spravil cca 23km s malym prevysenim a velmi malou dopomocou co vychadza na dost slabu vydrz
Zobraziť komentár 12.05.2020 - 21:24:08
01
Brdo, mas pravdu. Dako som si to zle poratal.😮😀
No nic, musim to otestovat znovu a poriadne.
Zobraziť komentár 13.05.2020 - 07:55:21
01
ticha zavist. ja mam starsiu generaciu boshu s malym prevodnikom, par krat som skusil ist bez podpory ale to bolo riadne na prd
Zobraziť komentár 19.05.2020 - 08:28:37
00
Tak prevodník je 32 a prevody ako som písal 1x12. Pre mňa je to úplne super. Dosť tým šetrím baterku.
Ale musím ešte otestovať tú výdrž, len vždy na to pozabudnem.
Zobraziť komentár 20.05.2020 - 16:06:13
00
Ahojte
tak ja pridám tiež dnes 82 km prevýšenie 1006 m , za vlastne 10% , Eco 59% , Tour 31% , 625ka baterka po dojazde ešte 43% a ja mam 38 a 1x12 a mám 106kg + 3kg bag takže zamňa Super
Zobraziť komentár 06.06.2020 - 19:00:56
03
Spotreba je dosť subjektívna vec, dnes som prešiel kolo rieky cyklochodnik 24,8km s prevýšením smiešnych 390m a s baterky mi ubudlo 1%. 99% času rýchlosť môjho ebike bola cez 30km/h priemerná rýchlosť bola 26km/h par zastávok na obzretie krajiny. 100% času zapnutý 3 stupeň, na druhej strane ten sa zapína až pri poklese rýchlosti pod 25km/h, tak že jeho asistenciu som využil len pri rozjazdoch a 2-3 kopčekoch. 99% času som šiel na prevode 38-11 fakt by to chcelo niečo ťažšie taký prevod na prednom koliečku 42-44 by bol super na presunoch po rovine.

Druha vec je pekný hard stupak po rozbitom teréne s priemerom stúpania 25°, kde 1km si vezme 10% batérie :)

Ebike do kopca je fajn, ale na rovine je to zúfalo pomalé, veľké rapavé balóny na 1,8 atmosféry, s prevodom do sily 38-11, nie je nič moc na rovinu. Hocijaký krosačik by si ma dal na raňajky.
Zobraziť komentár 07.06.2020 - 03:44:11
00
Každý bajk je dobrý na to,na čo bol vyrobený. To isté platí napr. Pri autách. Aj Fiat chiquechento je parádne auto na rozvoz pizze,alebo keď bývaš na ostrove
Zobraziť komentár 07.06.2020 - 06:53:14
03
Snajprik zase trošku kecá, alebo mu ten ukazovateľ batérie nefunguje.
A nechcem tu riešiť matematiku, ale podľa tých jeho čísiel, 1% času musel cúvať rýchlosťou okolo 400 km/h :-D
Zobraziť komentár 07.06.2020 - 13:23:50
00
A to ešte len budeme pozerať, keď sa snajprik s tým byciklom ešte lepšie zžije. To sa vráti z výjazdu a baterka bude mať 110% ???.
Zobraziť komentár 07.06.2020 - 16:45:51
03
skor sa bojim co sa stane ked mu dojdu lieky
Zobraziť komentár 07.06.2020 - 16:53:12
02
Milam ešte nemám načipovaný ebike, tak pri rýchlosti nad 23,5km/h už na mňa motor kašle a keď na rovine jazdím cca 30km/h, tak sa mi motor ani nezapne. Ja mam podozrenie že to 1% mi zožrala riadiaca jednotka :D Keby som ju nezapol tak by mi nezmizlo ani to 1% :D
Zobraziť komentár 08.06.2020 - 00:11:44
00
keyboard_arrow_up