Koľko že to ma Watt/h? Inak zadarmo to je strašný omyl. Tie baterky ti vydržia cca 20 000km a je po nich a ich cena bola cca 1000€ + nabíjanie, to vychádza na cca 1€ za 15-20km.
Koľko že to ma Watt/h? Inak zadarmo to je strašný omyl. Tie baterky ti vydržia cca 20 000km a je po nich a ich cena bola cca 1000€ + nabíjanie, to vychádza na cca 1€ za 15-20km.
No veď si zrátaj nominal 46v x 40Ah, ale ja rátam keď je aku nabitý nejakých 56V. Tak jasne že to nie je zadarmo ale je to podstatne lacnejšie ako fosílie. Aj fotovolticke články išli cenou hodné dole. Tak tých 20k už mám dávno za sebou. Vieš ono lifepo4 nemajú pamäťový efekt cyklus sa počíta do vybitia na nominálne napätie a to sa mi stalo pár krát, veď vravím už jazdím 6 rok
Na presun do prace namiesto auta je to fajn. Ziadne kolony, ziadne emisie. Z tohto pohladu sa mi to paci. Ale su tam velke ustupky ergonomii a bezpecnosti kvoli velkosti a hmotnosti akumulatora - ta dlzka ramu a predstavec otoceny dozadu, aby si dociahol. To mi pride trosku nestastne. A tie rafikove brzdy jednoducho nemaju dostatocny vykon na taku hmotnost sustavy ak by bolo treba brzdit z vysokej rychlosti. Cize urcite je co vylepsovat do buducna. Btw. co to vazi? A co je vzadu v tom ciernom kufri ked aj don vedu chranicky kablov? Riadiaca elektronika? Alebo tiez baterie? Lebo skor by som ocakaval nejaky ulozny priestor na oblecenie, notebook, nakup a pod.
ekowatt : babeta stale podlieha spz aj poistke, pokial viem. Co sa tyka nakladov, 50cc skuter tazko mozes prekonat .. s priamymi nakladmi okolo 2.50e na 100km .. a pamatovy efekt nie je to, co popisujes. A baterie uz davno toto nemaju, ani NiCd, natoz akekolvek litiovky.
no aby to neskoncilo kolonou ked s touto rachotinou lahne v prvej ostrejsej zakrute a prejde po nom auto... tie normy a certifikacie asi kvoli niecomu vznikli
Ked na tom jazdi uz siesty rok, tak to asi take horuce nebude. Ja takymto kutilom co sa neboja nieco vymysliet a zostrojit podla vlastnych predstav fandim. Samozrejme, ze to nie je oficialne sposobile na premavku, ale to nie su ani auta, ktorych majitelia kaslu na technicky stav brzd, alebo vykuchaju casticovy filer - ti ohrozuju ostatnych zasadne viac ako nejaky cyklista. Nehovoriac o tych, co ignoruju rychlostne limity a zakazy predbiehania.
problem nastane az na tom zostrelis niekoho ineho alebo kludne aj ked niekto iny zostreli teba. Stale budes vinnik a bude suma fuk, ze ti nedal prednost atd....
Staci, ze by si sa mi suchol o auto. Minule to stalo borca (resp. jeho poistovnu) 700 eur. Chcel to za stovecku vyrovnat mimo poistovnu, lebo to je vraj len par skrabancov..
"kludne aj ked niekto iny zostreli teba. Stale budes vinnik "
Takato definicia defaultnej vinny je uvedena v ktorom zakone?
IMHO realny problem ma, ze ak sposobi nehodu on, tak si to zacvaka z vlastneho, lebo je nepoistitelny.
Poistka (hmotna zodpovednost) pokryvajuca bicykle sa ho netyka a PZP predpokladam mu nikto neda, lebo nie je schvaleny (resp. poistovne ho aj poistia, len potom sa radi vyvlecu z plnenia).
Kutilom fandim tiez, nemam v zasade nejaky problem s nicim v tomto a ekowatt sa potreboval pochvalit Ja myslim, ze je to fajn robota, akurat teda tie brzdy asi, neviem .. trosku ocesat prilisne sebavedomie.
Kutilom fandim tiez, nemam v zasade nejaky problem s nicim v tomto a ekowatt sa potreboval pochvalit Ja myslim, ze je to fajn robota, akurat teda tie brzdy asi, neviem .. trosku ocesat prilisne sebavedomie.
No neviem veď ešte dnes to bolo vo vlákne škaredé bike atď. a už neraz mi niekto vravel že by sa na tom hanbil jazdiť tak preto som to šupol do takého vlákna. Tak vidíš ako sa prekrúcajú fakty
Tak že to za nová malo 2000W/h slušne, dnes takéto niečo nie je problém urobiť, bafang HD jednu baterku nad ram, druhu pod ram 980W/h+980W/h s výzorom bežného elektro bicykla. Alebo motor do zadného kolesa, baterky zamaskovať na zadný nosič. Pri bežnom pohľade by ani nebolo vidno že je to ebike, ale ten tvoj je neprehliadnuteľný zase
Tak že to za nová malo 2000W/h slušne, dnes takéto niečo nie je problém urobiť, bafang HD jednu baterku nad ram, druhu pod ram 980W/h+980W/h s výzorom bežného elektro bicykla. Alebo motor do zadného kolesa, baterky zamaskovať na zadný nosič. Pri bežnom pohľade by ani nebolo vidno že je to ebike, ale ten tvoj je neprehliadnuteľný zase
Motor v zadnom kolese na tomto bike som mal ako prvá verzia cristaline alebo take niečo a nič moc po rovinke ok ale do kopca to nevládalo. Vieš ono ja som preštudoval viacero for ohľadom e-trakcie a dať aku na nosič no nebolo to ono podľa ohlasov nebolo to stabilne. Zase moj aku. je síce ťažký ale v strede je to vyvážené len fakt tie brzdy ako som písal musím
poriesit. No hej aku mal 2kW/h. Motor má od 1,8 do 3kw, napätie 24-72V, 300-900 ot/min.
Na presun do prace namiesto auta je to fajn. Ziadne kolony, ziadne emisie. Z tohto pohladu sa mi to paci. Ale su tam velke ustupky ergonomii a bezpecnosti kvoli velkosti a hmotnosti akumulatora - ta dlzka ramu a predstavec otoceny dozadu, aby si dociahol. To mi pride trosku nestastne. A tie rafikove brzdy jednoducho nemaju dostatocny vykon na taku hmotnost sustavy ak by bolo treba brzdit z vysokej rychlosti. Cize urcite je co vylepsovat do buducna. Btw. co to vazi? A co je vzadu v tom ciernom kufri ked aj don vedu chranicky kablov? Riadiaca elektronika? Alebo tiez baterie? Lebo skor by som ocakaval nejaky ulozny priestor na oblecenie, notebook, nakup a pod.
Ešte nejaké to pivečko tam vojde. Aku. váži cca 24kg + motor neviem koľko. Ale ten hliníkový box a hliníkový rám cca 9kg takze celkovo počítam do 40kg fakt neviem musím tu šupnúť niekde na váhu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Pozor? To ja si musím dávať pozor a či e-bike alebo klasika analóg po cestách jazdia nebezpečný vodiči hlavne EČ NZ
To nie. Len si vybav SPZ, zakonnu poistku a pod. Nie si v kategorii bicykel (ako ebike) ale moped / s-pedelc+.
No veď si zrátaj nominal 46v x 40Ah, ale ja rátam keď je aku nabitý nejakých 56V. Tak jasne že to nie je zadarmo ale je to podstatne lacnejšie ako fosílie. Aj fotovolticke články išli cenou hodné dole. Tak tých 20k už mám dávno za sebou. Vieš ono lifepo4 nemajú pamäťový efekt cyklus sa počíta do vybitia na nominálne napätie a to sa mi stalo pár krát, veď vravím už jazdím 6 rok
Podľa mna som v kategórii babeta
Staci, ze by si sa mi suchol o auto. Minule to stalo borca (resp. jeho poistovnu) 700 eur. Chcel to za stovecku vyrovnat mimo poistovnu, lebo to je vraj len par skrabancov..
"kludne aj ked niekto iny zostreli teba. Stale budes vinnik "
Takato definicia defaultnej vinny je uvedena v ktorom zakone?
IMHO realny problem ma, ze ak sposobi nehodu on, tak si to zacvaka z vlastneho, lebo je nepoistitelny.
Poistka (hmotna zodpovednost) pokryvajuca bicykle sa ho netyka a PZP predpokladam mu nikto neda, lebo nie je schvaleny (resp. poistovne ho aj poistia, len potom sa radi vyvlecu z plnenia).
No neviem veď ešte dnes to bolo vo vlákne škaredé bike atď. a už neraz mi niekto vravel že by sa na tom hanbil jazdiť tak preto som to šupol do takého vlákna. Tak vidíš ako sa prekrúcajú fakty
Motor v zadnom kolese na tomto bike som mal ako prvá verzia cristaline alebo take niečo a nič moc po rovinke ok ale do kopca to nevládalo. Vieš ono ja som preštudoval viacero for ohľadom e-trakcie a dať aku na nosič no nebolo to ono podľa ohlasov nebolo to stabilne. Zase moj aku. je síce ťažký ale v strede je to vyvážené len fakt tie brzdy ako som písal musím
poriesit. No hej aku mal 2kW/h. Motor má od 1,8 do 3kw, napätie 24-72V, 300-900 ot/min.
Ešte nejaké to pivečko tam vojde. Aku. váži cca 24kg + motor neviem koľko. Ale ten hliníkový box a hliníkový rám cca 9kg takze celkovo počítam do 40kg fakt neviem musím tu šupnúť niekde na váhu.