mam namontovany novy kotol. potrebujem ho spustit resp. urobit na neho reviziu alebo neviem ako sa to povie. kontaktoval som uz troch technikou ktory sa so mnou dohodli na presnom case a dni. samozrejme nikto nedosiel a potom ani obraz ani zvuk. uz ani tych 100eur im nestoji za hodinu roboty alebo kolko. zatial najmenej doverihodny ludia pri prerabke fakt des.
inak dakujem Petergeist aj andrej25 za odporucanie. piatok okolo obeda objednane v nemeckom eshope cez mailbox som to mal dnes doobeda doma (bratislava ine casti slovenska by asi trvali dlhsie)..
„Chci ho,“ řekla jsem prodavači a ukázala za sebe palcem. Shovívavě se na mě podíval a začal mi vysvětlovat, že je potřeba vyzkoušet, zda je pro mě vhodné. Pane bože, proč by nebylo, je přece červené, prolétlo mi hlavou
...
To co uz je ked mi zmazu prispevok v ktorom pisem aby sa zastrelil jeden vylosovany cyklista z nebezpecnych predbiehacov na cyklookruhu v Castej a napisem to na odlahcenie temy ktora sa uz mota zbytocne v zacarovanom kruhu. Niekto je tu prilis aktivny bez stipky humoru a ironie. A este k tomu nasa Katka opusti rady moderatorov. Cely svet ide do sraciek.
vsimol som si ze tu miznu posty, no je mi to u prdele ako pise Ramon, dolezitejsie su ine veci...ale z principu by mohli napisat ze nejaku notifikaciu, to mazanie je na urovni nula z 10
Cely svet môžeš mat na 🍌 ... podstatná je rodina a tých tvojich zopar verných .
presne toto som si hovoril posledne na dovolenke, keďže mladší má práve nejaké grcavé obdobie na zákrutách, keď som šiel cez šturec celý čas pomalinky na dvojke alebo keď som šiel z oščadnice do terchovej 50 aj mimo obcí ...