vikino1 sa na vás môže akurát tak viete čo. Je to tu samí poctivec,milovník prírody a planéty. Teda až na nás podvodníkov. Stavím sa že o pár rôčkov budete tiež elektrifikovany
Toto tu je ako diskusia manual vs automat na aute alebo maly vykon vs velky vykon, ci lacnejsie gumy vs drahe gumy...uz ste sa velmi rozvasnili a tocite sa okolo toho isteho hov.na. Ked mam problem s nejakym clovekom, tak je to jedno ci ide na ebiku, na normalnom bicykli, na aute, na kolobezke ci na barsakej inej marii a vyjadrim mu svoj nazor, ked to stihnem a chcem. Kazdy sa snazi byt trochu vonku a ked je raz dement, tak sa dementom neodstane, aj keby mal obycajny bicykel, ktory by hoci tlacil hore kopcom.
jedno e-cko mame v rodine. preco? lebo partia. len dochodci machruju kam sa na tom vytrepu. teraz trpnem kedy sa niekde zrakvi. lebo - mne sa na tom dobre ide, len tie zjazdy, to sa bojim (musim jej pozriet platnicky po 300km ci tam nejake este ma). e-cko ako mestsky bike a na dochadzanie do prace - super. vsetko ostatne mali zakazat. vsetko ostatne su len trapne vyhovorky. trapne su aj tie dristy elektrickarov - ja som siel len na 10% podpory. vzdy mi nervy cuka ked to pocujem. na co ti je potom ku_va e-cko ked sa predbiehas v tom kto si da nizsiu podporu? tiez nechapem na co su dobre e-skutre v Gaderskej - co z toho ludia maju? naco stym zavadzaju ludom co sa tam prisli poprechadzat po vlastnych nohach. a ktory kkt zacal vyrabat e-kolobezky so sedatkom? to uz co je za pi_nu?
ako napisala fixska " Proste ľudstvo ide do kytek a z toho mi je nanič " - ja by som napisal - ludstvo hnije z vnutra a zaziva.
a velmi ma zaujima ako dopadnu tieto e-vyrobky ked im skonci zivotnost. miliony ton zbytocneho odpadu len aby si prehnita civilizacia vozila rite tam kde ich nikto nepotrebuje a kde so svojim vztahom k prirode akurat tak zavadzaju. amen.
veru všetko je to o ľuďoch,o ich správaní...moje reálne skúsenosti: e-biker ktorý sa pri mne zastaví keď v lese rozmýšľam kam by som ešte išiel a pýta sa kade sa ide tam a tam,pokecáme,zaželáme šťastnú cestu a ideme si po svojom, baby na e-bikoch ktoré ma V STÚPANÍ púšťajú pred seba lebo si idú len tak "na pohodu", potom e-biker ktorý je zrejme naštvaný že ho v stúpaní obieham, normálny "biker" ktorý preletí okolo mňa a malého decka ktoré sa motá na spoločnom chodníku pre chodcov a cyklistov pri mame-ja som kvôli decku spomalil on preletí tesne okolo neho...idem si hore na Jahodnú po červenej a zrazu letí dole "biker" tak že LTT sa mu uhnem,je celý v čiernom a bez prilby...potom e-biker najskôr s odblokovaným lebo išiel snáď 50km/h po hrádzi plnej ľudí a keď som videl ako medzi nimi kľučkuje mal som dosť...
Podľa mňa e-bajk má zmysel len ako cargobike alebo len na dochádzanie do práce v meste, aby sa človek veľmi nespotil, ak nemá možnosť sprchy vo firme.
Ostatné využite e-bajku je hovadina.
To, že sa na tom nespotíš nie je pravda, a pri jazde po meste, sa to tiež nedá zovšeobecniť, že to je prínosné. Do roboty by som na tom fakt nechcela dochádzať, teda za predpokladu, že žijem na relatívnej rovine, pretože bežne to pomáha len do 25 km/h a po rovine ideš rýchlejšie. Skúsenosť - mala som požičaný ebike v BA, bývam pri Figare a stretko s kamošom bolo na konci Rače takže som si celú tú rovinu asi 10 km dala za svoje "na ťažkom biku" a bola som spotená úplne rovnako ako na klasike. Jediný prínos bol v tom, že na semaforoch sa to rozbehlo ľahšie Oproti tomu, keď už sme boli v lese tak tam to malo konečne význam v stúpaniach...
ÁNo na prevoz nákladu super, kolega fotograf má ebike keď fotí v teréne, ďalší, čo upravuje traily má lebo s náradím sa mu lepšie ide na trail, keď ťaháš decko vo vozíku, super,...
Podľa mňa e-bajk má zmysel len ako cargobike alebo len na dochádzanie do práce v meste, aby sa človek veľmi nespotil, ak nemá možnosť sprchy vo firme.
Ostatné využite e-bajku je hovadina.
Ebajk ma ovela viac moznosti vyuzitia ako tie o ktorych pises. Napriklad
- pre ludi ktory fyzicky nie su schopny bez pomoci podavat vykony ktore by podavali bez zranenia, v mladosti a podobne (tu radim i rozne specialne ebajky pohanane rukami ale i veci co uz ebajkom uplne nie su, trebars to co ma Martin Ashton)
- policia, kazdy asi videl modry pacifik a i u nas jazdili mestsky policajti na bicykloch - bikepatrol, v amerike vo velkych bikeparkoch ci trailcentrach celkom bezne
- pomoc pri stavani a udrzbe trailov/chodnikov a inej lesnej infrastruktury
- support ci media na roznych pretekoch (kontrola trate, rychla oprava znacenia, fotograf sa rychlejsie v lese prepravi atd)
- samozrejme zabava, aj ked to tu vela ludi nechce pocut
a to su tie co mi teraz z narychlo napadli, urcite toho bude viac a plno specifickych ako napriklad tahanie kamarata do svahu na monoski
To, že sa na tom nespotíš nie je pravda, a pri jazde po meste, sa to tiež nedá zovšeobecniť, že to je prínosné. Do roboty by som na tom fakt nechcela dochádzať, teda za predpokladu, že žijem na relatívnej rovine, pretože bežne to pomáha len do 25 km/h a po rovine ideš rýchlejšie. Skúsenosť - mala som požičaný ebike v BA, bývam pri Figare a stretko s kamošom bolo na konci Rače takže som si celú tú rovinu asi 10 km dala za svoje "na ťažkom biku" a bola som spotená úplne rovnako ako na klasike. Jediný prínos bol v tom, že na semaforoch sa to rozbehlo ľahšie
No dupači sa spotia vždy a na všetkom, aj na dámskom mestkom bicykli holadnského typu
Ebajk ma ovela viac moznosti vyuzitia ako tie o ktorych pises. Napriklad
- pre ludi ktory fyzicky nie su schopny bez pomoci podavat vykony ktore by podavali bez zranenia, v mladosti a podobne (tu radim i rozne specialne ebajky pohanane rukami ale i veci co uz ebajkom uplne nie su, trebars to co ma Martin Ashton)
Ak sa nemýlim, tak Káčer jazdí po Slovensku bez motorčeka, či?
Existujú rôzne trojkolky, rekumbenty, handbiky bez motorčeka ...
A nerob z tých ľudí uplných kriplov, čo bez motorčeka nevýjdu ani na chodník.
Ako som písal, podľa mňa existujú len dve rozumné použitia:
1. cargo a
2. commuter do práce.
Ostatné je hovadina.
Tak nam prosim vysvetli preco by pouzitie ebajku napriklad clovekom s amputovanou jednou nohou nebolo rozumne pouzitie (vlastne by to bola hovadina ako pises) ale dochadzanie do prace zdravym clovekom na ebajku je uz rozumne vyuzitie.
Nie som dupač, normálne som išla, na rovine je to trest ten ebike ALe v Banskej Bystrici si to viem predstaviť, tu je všetko do kopca aj po meste. Inak aj Bekim má e-trojkolku... neviem prečo by si postihnutí nemali uľahčiť trávenie voľného času
Tak nam prosim vysvetli preco by pouzitie ebajku napriklad clovekom s amputovanou jednou nohou nebolo rozumne pouzitie (vlastne by to bola hovadina ako pises) ale dochadzanie do prace zdravym clovekom na ebajku je uz rozumne vyuzitie.
Prezradím Ti, že existuje handbike.
Ja vidím veľký rozdiel. Iné je keď si idem zajazdiť vo voľnom čase - zabaviť sa, športovať, ... Tu je motorček podľa mňa hovadina.
A úplne iné je dochádzanie do práce, keď ebajk v podstate náhrádza auto. A to sa deje aj pri cargobajku. Predžľuje vzdialenosť a skracuje čas - v meste je výhodnejší ako auto.
Ja vidím veľký rozdiel. Iné je keď si idem zajazdiť vo voľnom čase - zabaviť sa, športovať, ... Tu je motorček podľa mňa hovadina.
A úplne iné je dochádzanie do práce, keď ebajk v podstate náhrádza auto. A to sa deje aj pri cargobajku. Predžľuje vzdialenosť a skracuje čas - v meste je výhodnejší ako auto.
Cize ked ti rodicia povedia ze chcu ebajk lebo na bicykli uz nevladzu slapat, chcu si vyslapat na miesta kde sa predtym dostali, tak im povies "kusuj, ziadny ebajk lebo je to hovadina, sedte doma na riti alebo vam kupim handbajk". Syn si zlomi stehennu kost, strati cit v nohe a bude chciet bicykel, na beznom bicykli to ale neda lebo realne bude zaberat len jednou nohou tak mu rovnako povies ze "nie ebajk len na cargo a city biky, tu ti kupim handbajk, aj ked by si bol daleko menej obmedzeny na ebajku" ?
Podla mna to co pises je turbohovadina lebo ked to skutocne myslis tak ako tu vypisujes tak podla mna uz toboz nema motor na citybikoch co robit. Podla tej logiky co tu vypisujes. Ale predpokladam ze jazdis len po meste, mozno ceste, mozno si priamo cyklokurier a jazdenie po lese pokladas len za sport. Prijde mi to tak ze fungujes na pravidle "podla seba sudim teba", tak ti i ja nieco prezradim, netoci sa vsetko len okolo teba a tvojich potrieb.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ako napisala fixska " Proste ľudstvo ide do kytek a z toho mi je nanič " - ja by som napisal - ludstvo hnije z vnutra a zaziva.
a velmi ma zaujima ako dopadnu tieto e-vyrobky ked im skonci zivotnost. miliony ton zbytocneho odpadu len aby si prehnita civilizacia vozila rite tam kde ich nikto nepotrebuje a kde so svojim vztahom k prirode akurat tak zavadzaju. amen.
Dovolím si zhrnúť to do jedného obrázku:
No jasne, že automat, veľký výkon a drahé gumy, to len na odľahčenie, aby sa flame stočil iným smerom
Ostatné využite e-bajku je hovadina.
ÁNo na prevoz nákladu super, kolega fotograf má ebike keď fotí v teréne, ďalší, čo upravuje traily má lebo s náradím sa mu lepšie ide na trail, keď ťaháš decko vo vozíku, super,...
Ostatné využite e-bajku je hovadina.
Ebajk ma ovela viac moznosti vyuzitia ako tie o ktorych pises. Napriklad
- pre ludi ktory fyzicky nie su schopny bez pomoci podavat vykony ktore by podavali bez zranenia, v mladosti a podobne (tu radim i rozne specialne ebajky pohanane rukami ale i veci co uz ebajkom uplne nie su, trebars to co ma Martin Ashton)
- policia, kazdy asi videl modry pacifik a i u nas jazdili mestsky policajti na bicykloch - bikepatrol, v amerike vo velkych bikeparkoch ci trailcentrach celkom bezne
- pomoc pri stavani a udrzbe trailov/chodnikov a inej lesnej infrastruktury
- support ci media na roznych pretekoch (kontrola trate, rychla oprava znacenia, fotograf sa rychlejsie v lese prepravi atd)
- samozrejme zabava, aj ked to tu vela ludi nechce pocut
a to su tie co mi teraz z narychlo napadli, urcite toho bude viac a plno specifickych ako napriklad tahanie kamarata do svahu na monoski
No dupači sa spotia vždy a na všetkom, aj na dámskom mestkom bicykli holadnského typu
- pre ludi ktory fyzicky nie su schopny bez pomoci podavat vykony ktore by podavali bez zranenia, v mladosti a podobne (tu radim i rozne specialne ebajky pohanane rukami ale i veci co uz ebajkom uplne nie su, trebars to co ma Martin Ashton)
Ak sa nemýlim, tak Káčer jazdí po Slovensku bez motorčeka, či?
Existujú rôzne trojkolky, rekumbenty, handbiky bez motorčeka ...
A nerob z tých ľudí uplných kriplov, čo bez motorčeka nevýjdu ani na chodník.
Ako som písal, podľa mňa existujú len dve rozumné použitia:
1. cargo a
2. commuter do práce.
Ostatné je hovadina.
Prezradím Ti, že existuje handbike.
Ja vidím veľký rozdiel. Iné je keď si idem zajazdiť vo voľnom čase - zabaviť sa, športovať, ... Tu je motorček podľa mňa hovadina.
A úplne iné je dochádzanie do práce, keď ebajk v podstate náhrádza auto. A to sa deje aj pri cargobajku. Predžľuje vzdialenosť a skracuje čas - v meste je výhodnejší ako auto.
Ja vidím veľký rozdiel. Iné je keď si idem zajazdiť vo voľnom čase - zabaviť sa, športovať, ... Tu je motorček podľa mňa hovadina.
A úplne iné je dochádzanie do práce, keď ebajk v podstate náhrádza auto. A to sa deje aj pri cargobajku. Predžľuje vzdialenosť a skracuje čas - v meste je výhodnejší ako auto.
Cize ked ti rodicia povedia ze chcu ebajk lebo na bicykli uz nevladzu slapat, chcu si vyslapat na miesta kde sa predtym dostali, tak im povies "kusuj, ziadny ebajk lebo je to hovadina, sedte doma na riti alebo vam kupim handbajk". Syn si zlomi stehennu kost, strati cit v nohe a bude chciet bicykel, na beznom bicykli to ale neda lebo realne bude zaberat len jednou nohou tak mu rovnako povies ze "nie ebajk len na cargo a city biky, tu ti kupim handbajk, aj ked by si bol daleko menej obmedzeny na ebajku" ?
Podla mna to co pises je turbohovadina lebo ked to skutocne myslis tak ako tu vypisujes tak podla mna uz toboz nema motor na citybikoch co robit. Podla tej logiky co tu vypisujes. Ale predpokladam ze jazdis len po meste, mozno ceste, mozno si priamo cyklokurier a jazdenie po lese pokladas len za sport. Prijde mi to tak ze fungujes na pravidle "podla seba sudim teba", tak ti i ja nieco prezradim, netoci sa vsetko len okolo teba a tvojich potrieb.