je to len cista lenivost v ludoch. vsetko chcu ma hned - cyklistika je o systematickom dosahovani niecoho (vykon, vytrvalost) - ale to sa dnes vseobecne nenosi - ked staci zajst do obchodu a kupit si to. potom to tak vyzera aj v beznom zivote. navyse si treba aj priznat ze na nieco uz nemam (vyskove metre, typ terenu, vzdialenosti)
Sasulnik, ebike je dobry aj pre aktivneho sportovca, znicit sa na nom da rovnako. Dokonca podla roznych testov je doslova vhodny na trening, lebo clovek funguje v inych tepovych zonach. Ale nema vyznam sa bavit s ortodoxnym haterom ebikov. Sam ebike nejazdim (jeden mam v domacnosti), lebo obmedzenie 25 km/h nedokazem prekusnut (aj ked ten doma je odblokovany na 32 km/h, co povazujem za daleko zmysluplnejsiu hodnotu) a zaroven by som nemal s kym jazdit. Ale ak bude taky YT Decoy PRO 29 vo vypredaji (-1000 EUR), tak asi neodolam.
je to len cista lenivost v ludoch. vsetko chcu ma hned - cyklistika je o systematickom dosahovani niecoho (vykon, vytrvalost)
Hovadina na n-tu. Pre 90% populacie je cyklistika o zabave a radosti z pohybu na cerstvom vzduchu - tvoje "systematicke dosahovanie" vykonu a vytrvalosti ma vacsina ludi prudko v pecku.
Sasulnik, ebike je dobry aj pre aktivneho sportovca, znicit sa na nom da rovnako. Dokonca podla roznych testov je doslova vhodny na trening, lebo clovek funguje v inych tepovych zonach. Ale nema vyznam sa bavit s ortodoxnym haterom ebikov. Sam ebike nejazdim (jeden mam v domacnosti), lebo obmedzenie 25 km/h nedokazem prekusnut (aj ked ten doma je odblokovany na 32 km/h, co povazujem za daleko zmysluplnejsiu hodnotu) a zaroven by som nemal s kym jazdit. Ale ak bude taky YT Decoy PRO 29 vo vypredaji (-1000 EUR), tak asi neodolam.
Ako vieš, že som ortodoxný hater ebajkov. Písal som to niekde?
foobar ziadna hovadina - preto si kupuju e-biky. lebo nemaju kondiciu ani vykon a preto ich to na normalnom biku nebavi. cim viac vladzes tym viac je bike zabavnejsi - to je jasne. len aj na zjazdy treba silu a na dlhe aj vytrvalost aby stebou bike nezametal ako sa mu zachce. kazdy riesi len kopce smerom nahor. potom su prekvapeny.
To je teraz taka doba (facebook, instagram a neviem co este), ludia vidia fotky inych ako boli tamto a hentam, ze urobili tokolko kilometrov a tolko vyskovych metrov a hned si pomyslia; ked to dal Jozo s Marienou tak to dam aj ja, ved co som ja horsi? Potom to ale tak vyzera, ze zachranari nevedia kam skor skocit, lebo ludia precenuju svoje schopnosti a myslia si ze nejaka technicka vychytavka im zaruci dosiahnutie ciela.
Mne vtipnú situáciu som zažil nedávno, medzi koronami pri Lago di Garda na jednom kopci. Ľudia sa tam fotili, že to dali na celopero ebajkoch a ja som sa tam doterigal na skladačke s postrannou brašňou, si museli pomyslieť... 😂 jednému som strčil do ruky mobil nech ma odfotí.
A ja teda nejsom nejak extra fyzicky zdatný...
Nie, len ked si oponent nevidi na spicku nosa a argumentuje vetou "Plamenná reč to jest "
Nie. Ja som písal môj pohľad na ebajky. Ty si sa snažil mi ukázať, že môj pohľad je nesprávny, že neuvažujem ďalšie využitia ebajkov okrem commuting-u a carga.
Problém je v tom, že tu neexistuje absolútne objektívny argument ako u mňa, tak ani u Teba.
Ide len o to, z akého vnútorného nastavenia sa na cyklistiku a na ecyklistiku pozeráme. A toť je vsjo.
Ja som svoj názor vyjadril, rovnako ako ty. Mne sa Tvoj pohľad nepáči rovnako ako môj Tebe. Tak, čo, prejdeme do invektív?
Argumentoval som dalsimi pouzitiami ktore si nijakym sposobom nevyvratil ale naopak uplne ich odignoroval. Naviac si reagoval spominanou vetou ale ked som zvolil takmer rovnaky postup tak si na to s velkou noblesou poukazal. Ja sa na tom celkom dost bavim. Pritom sam niesom ebajker ani ebajk neplanujem.
Argumentoval som dalsimi pouzitiami ktore si nijakym sposobom nevyvratil ale naopak uplne ich odignoroval. Naviac si reagoval spominanou vetou ale ked som zvolil takmer rovnaky postup tak si na to s velkou noblesou poukazal. Ja sa na tom celkom dost bavim. Pritom sam niesom ebajker ani ebajk neplanujem.
Ako som písal. V tejto debate to sú všetko len subjektívne argumenty vychádzajúce z vnútornom nastavenia daného človeka Ja Ti ich nevyvrátim, rovnako ako ty mne moje.
Preto, stále píšem, že podľa mňa. A nie vo všeobecnosti.
V niečom na tejto strane fóra s tebou súhlasím, to hej ale s týmto, že " V tejto debate to sú všetko len subjektívne argumenty vychádzajúce z vnútornom nastavenia daného človeka" ... úplne nie. Objavili sa aj viaceré argumenty na základe vlastných skúseností, nie len nastavenia A síce ti často oponujem, ale konkrétne za seba vravím, že naozaj som jazdila asi na 20. rôznych ebikoch (mestský, mtb, full, skladačka,...) na trailoch v prírode aj v trail centrách, len tak v lese, ponad Banskú Štiavnicu, mestom po rovine, mestom v kopcoch, trepala som to na piate bez výťahu, do výťahu, po schodoch do práce, do auta, prenášala cez spadnutý strom... a na základe týchto skúseností na vlastnej koži mám názor.
Ako som písal. V tejto debate to sú všetko len subjektívne argumenty vychádzajúce z vnútornom nastavenia daného človeka Ja Ti ich nevyvrátim, rovnako ako ty mne moje.
Preto, stále píšem, že podľa mňa. A nie vo všeobecnosti.
No vidis a ja som napisal kde ma este pouzitie ebajkov realny zmysel, nie podla mna ako pises ale kde uz teraz realne ludia na nich funguju a kde ulahcuju pracu. Neviem preco to chces vyvracat ked sa v tych sferach uz teraz ebajky pouzivaju a ich pouzitie tam prinasa svoje vyhody - cize ich pouzitie tam ma zmysel. Ak by som chcel argumentovat tak ti tu popisem napriklad aku vyhodu mal ebajk pri kontrole vsetkych RS-iek na predchadzajucom rocniku TBK enduro race. Na prejdenie komplet celeho okruhu rano pred pretekom stacil jeden dobrovolnik a priblizne hodina casu. Usetrilo to pouzitie dalsich dobrovolnikov ktorych nebolo k dispozicii dostatocne mnozstvo, takze to pouzitie realne zmysel malo. Dalej spomenuta policia. Vsak to nie je vobec daleko od toho co tvrdis ty, podla mna je to rovnocenne, dokonca zmysluplnejsie ako ecargobicykel, - a pritom ani v tom so mnou nesuhlasis ale tvrdis si svoje.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Niekto číta medzi riadkami niečo, čo tam nie je.
Ja som chlap, nič nedávam medzi riadky, preto si netreba si domýšľať.
Ak by som bol proti vlekom, tak by som kompletne zrušil DH disciplínu.
Hovadina na n-tu. Pre 90% populacie je cyklistika o zabave a radosti z pohybu na cerstvom vzduchu - tvoje "systematicke dosahovanie" vykonu a vytrvalosti ma vacsina ludi prudko v pecku.
Ja som chlap, nič nedávam medzi riadky, preto si netreba si domýšľať.
Ak by som bol proti vlekom, tak by som kompletne zrušil DH disciplínu.
Podla mna maju lyze zmysel len na dochadzanie do prace v serverskych krajinach, ostatne vyuzitie je hovadina.
Ako vieš, že som ortodoxný hater ebajkov. Písal som to niekde?
Keď neviem argumentovať, použivam tú istú logiku pri iných východiskách?
1. cargo a
2. commuter do práce.
Ostatné je hovadina.
A co sa vyuzitia na commuting tyka, pri sucasnej legistive (25 km/h) to na commuting podla mna vobec nie je.
Nie, len ked si oponent nevidi na spicku nosa a argumentuje vetou "Plamenná reč to jest
A ja teda nejsom nejak extra fyzicky zdatný...
Nie. Ja som písal môj pohľad na ebajky. Ty si sa snažil mi ukázať, že môj pohľad je nesprávny, že neuvažujem ďalšie využitia ebajkov okrem commuting-u a carga.
Problém je v tom, že tu neexistuje absolútne objektívny argument ako u mňa, tak ani u Teba.
Ide len o to, z akého vnútorného nastavenia sa na cyklistiku a na ecyklistiku pozeráme. A toť je vsjo.
Ja som svoj názor vyjadril, rovnako ako ty. Mne sa Tvoj pohľad nepáči rovnako ako môj Tebe. Tak, čo, prejdeme do invektív?
Vodík!
Argumentoval som dalsimi pouzitiami ktore si nijakym sposobom nevyvratil ale naopak uplne ich odignoroval. Naviac si reagoval spominanou vetou ale ked som zvolil takmer rovnaky postup tak si na to s velkou noblesou poukazal. Ja sa na tom celkom dost bavim. Pritom sam niesom ebajker ani ebajk neplanujem.
Ako som písal. V tejto debate to sú všetko len subjektívne argumenty vychádzajúce z vnútornom nastavenia daného človeka Ja Ti ich nevyvrátim, rovnako ako ty mne moje.
Preto, stále píšem, že podľa mňa. A nie vo všeobecnosti.
Preto, stále píšem, že podľa mňa. A nie vo všeobecnosti.
No vidis a ja som napisal kde ma este pouzitie ebajkov realny zmysel, nie podla mna ako pises ale kde uz teraz realne ludia na nich funguju a kde ulahcuju pracu. Neviem preco to chces vyvracat ked sa v tych sferach uz teraz ebajky pouzivaju a ich pouzitie tam prinasa svoje vyhody - cize ich pouzitie tam ma zmysel. Ak by som chcel argumentovat tak ti tu popisem napriklad aku vyhodu mal ebajk pri kontrole vsetkych RS-iek na predchadzajucom rocniku TBK enduro race. Na prejdenie komplet celeho okruhu rano pred pretekom stacil jeden dobrovolnik a priblizne hodina casu. Usetrilo to pouzitie dalsich dobrovolnikov ktorych nebolo k dispozicii dostatocne mnozstvo, takze to pouzitie realne zmysel malo. Dalej spomenuta policia. Vsak to nie je vobec daleko od toho co tvrdis ty, podla mna je to rovnocenne, dokonca zmysluplnejsie ako ecargobicykel, - a pritom ani v tom so mnou nesuhlasis ale tvrdis si svoje.