Lokalizácia
Formulár sa odosiela
aha tak to uz hej, to je potom uzucka guma no, na ikonoch robila sirka rafku trochu vacsi rozdiel v sirke plasta.
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 12:10:23
00
robila - ikon 2,35" ma na 30mm 60mm - maval 62mm - by som povedal ze momentalne to bude +/- to iste
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 13:10:39
00
IKON 29x2,35" na 30mm ráfikoch mal 61mm - oproti 2,35 barzo a mezcal podstatne väčší balón
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 13:17:18
00
arrow_leftbranomelis napísal:
...len tie terény sa už dosť znáročňujú a treba aj na XC už celkom robustné delo. Nemyslím ani tak na závodné XC, ale aj keď si chceš len tak rekreačne prejsť krajinou, tak treba odolný bike.

Neviem ako ostatní, ale ja mám v okolí na Orave min 20 rokov stále rovnaký terén, pohoria tak rýchlo nerastú ako si myslia vývojári bikov :)
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 16:11:36
016
Hovoríš Miloš, že keby to bolo na tebe, tak vývojári bicyklov by asi nemali veľmi čo jesť, čo ? :) A som rád, že na fóre o cyklistike sa takýto názor stretne aj s veľkým pochopením. Najlepšie vytiahnuť staré Liberty a jazdiť asi na nich :)? ja teda nechodím na preteky, ale sledujem trate, že na maratónoch dávajú čoraz ťažšie prvky na prejazd, ale keď hovoríš, že to je 20 rokov rovnaké, tak beriem si aj ja tento názor za svoj :) Netreba nám bicykle v ničom pokrokové, treba sa vrátiť k starým, keďže sa 20 rokov nič nezmenilo :)
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 19:00:22
03
milos21 ale tazbari a burky nam menia teren z XC na enduro :-)
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 19:10:24
00
arrow_leftbranomelis napísal:
... že keby to bolo na tebe, tak vývojári bicyklov by asi nemali veľmi čo jesť, čo ? ...


No neviem, v prípade geometrie gravelu, vývojári vynašli koleso.
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 19:14:09
02
:)Veď ono je to v podstate jedno. Každý jazdí na tom čo mu vyhovuje. Ale geometrie, materiály rámov, kolesá, plášte, vidlice...všetko prešlo veľkým vývojom a momentálne je na naozaj výbornej úrovni. Tu v tejto téme aspoň občas ktosi hodí nejakú peknú novinku a je fajn o nej pokecať. jasné že sa terén dá jazdiť aj na 20 ročnom biku, ale lepšie keď je novší. A ešte, keď je s kým pokecať o tej novej technike, tak je to úplne super.
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 19:22:56
00
arrow_leftbranomelis napísal:
Hovoríš Miloš, že keby to bolo na tebe, tak vývojári bicyklov by asi nemali veľmi čo jesť, čo ? :) A som rád, že na fóre o cyklistike sa takýto názor stretne aj s veľkým pochopením. Najlepšie vytiahnuť staré Liberty a jazdiť asi na nich :)? ja teda nechodím na preteky, ale sledujem trate, že na maratónoch dávajú čoraz ťažšie prvky na prejazd, ale keď hovoríš, že to je 20 rokov rovnaké, tak beriem si aj ja tento názor za svoj :) Netreba nám bicykle v ničom pokrokové, treba sa vrátiť k starým, keďže sa 20 rokov nič nezmenilo :)

Ja mám cestičky všade rovnaké, kopce stále rovnako vysoké. Možno s jedným rozdielom, keďže akurát stromy dosiahli 50 rokov, tak sa viac rúbe ako v mojej mladosti, ako spomína Gusto0 Práveže sa ľudia vracajú k Libertám, lebo gravel je nová Liberta a postupne v niektorých úpravách je to oldschool HT, čo ani ja sám nechápem keď tu je ako vravíš moderné a pokrokové HT :)
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 19:53:39
00
Netreba nám bicykle v ničom pokrokové, treba sa vrátiť k starým, keďže sa 20 rokov nič nezmenilo :)

Každý jazdí na tom čo mu vyhovuje. .

Kiez by si mal pravdu. Mnohe veci sa zmenili, ale k horsiemu...
-zmizli vidlice s nastavovanim zdvihu pocas jazdy
-je problem zohnat normalny XC/trail full ram s 2x
-kratke sedlove trubky, vysoki potrebuju lesenarke trubky namiesto sedlovky
-neintegrovana teleskopka je technicky tiez v podstate konstrukcny krok vedla

Ako vysokemu by mi pocitovo vyhovovalo mat predne koleso viacej vpredu, ale moderna geometria tomu nepomohla, lebo zaroven sa posunul dopredu posed.
Vsetci sa odbavuju na kratkych zadnych stavbach, pritom posunute mas len kluky dozadu, ale tazisko jazdca z velkej casti ostalo tam kde bolo.
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 20:44:04
00
Joj Pali nostalgia. Dnes mas trailove ramy ktore daju aj maratom aj si zazjazdujes, nepotrebujes nato talas. 1 prevodnik system zjednodusil kazdy si najde svoje rozsahy. Teleskopka integrovat to do ramu ked kazdy ma iny tvar sedlovej trubky? podstata ke ze dostupnejsia.
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 20:55:10
03
Tak zatial nastastie pritomnost, nie nostalgia :)
Zobraziť komentár 01.02.2021 - 21:27:11
00
V čom je neintegrovaná teleskopka konstrukčný krok vedľa? Celkom ma to zaujíma (naozaj). Dík
Zobraziť komentár 02.02.2021 - 08:11:47
00
Inak keď už je tu o tom reč, tak Korenelius Kapfinger (Intend) vyrába nejaký expandér do sedlovej rúry, vďaka ktorému je možné použiť teleskopku 8pins aj do normálneho rámu (ktorý má priemer 34,9mm), pokiaľ sa mu podarí obísť patentovú ochranu, tak sa s integrovanými teleskopkami budeme asi stretávať častejšie aj na iných bikoch ako Ghost a Leitville
Zobraziť komentár 02.02.2021 - 12:49:18
00
kvalitne a spolahlive teleskopky ako PNW a OneUp stoja 2 stovky, kto uz by len kupoval nejaky 8pins za 540 :facepalm:

to je produkt, ktory mal zmysel ked prva generacia reverbov stala 5 stoviek a bola nespolahliva - v dnesnej dobe
to je ale uplne zbytocny produkt, trh je uz niekde inde
Zobraziť komentár 02.02.2021 - 14:59:49
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up