ja sa vzdy smejem u nas, vsetci maju denne furt nejake meetingy a porady a neviem na co. podla mna je to len zabijanie casu zbytocnymi kecami.
nas sef nastastie robi meeting tak 1-2x za mesiac na hodinu, momentalne cez skype, vacsinou je to ked sa nieco dolezite udeje alebo sa riesi problem ktory sa tyka vacsiny ludi z oddelenia. Ale take tie porady kazdy pondelok rano lebo ved treba si pokecat co kto za ten tyzden robil/nerobil to je ehmm.
Lebo projektaci nevedia riadit projekty a treba vykazovat na nieco projektovy cas Pouzivame ms teams a nikto tam nevytvori "team" pre kazdy projekt, kde by boli vsetky informacie pokope, pridelene tasky,... radsej sa bude zabijat cas na poradach a vsetko posielat emailami. Idealne by bolo uplne zrusit email a snad by to konecne zacali pouzivat tak ako maju.
Youtrack vyzera fajn. Pre jedneho zakaznika sme pouzivali jiru a to bolo cele zle - poznam to ako nastroj na riadenie softverovych projektov, ale kedze to nejaky hnup prihol na riadenie celeho vesmiru a tak namiesto zjednodusenia zivota cela ta krasna idea skoncila pri scrum masteroch a z tyzdennych meetingov vznikly kazdodenne D
Na priradovanie projektov mame interny nastroj (HPckari poznaju NetSRM - ako daju sa tam vytvorit aj formulare na akukolvek poziadavky, ale to vyuzivaju len niektore teamy), no ten je uplne na hovno - v podstate dostanem len info co treba robit a uz len menim stavy. Ziadne podtasky, nic. Vsetko sa riesi emailami.
JIRA je zaklad idealne este ak kazdych par rokov pride niekto, kto presne vie ako ma SDLC vyzerat a pomeni ako tak fungujce procesy, lebo on vie ako to ma byt. Zmeni nazvy objektov, prida vela kanbanov (lebo agilne), nastavi zavislosti vsetkeho na vsetkom, to ci v release budes mat za aplikaciu deployment nezistuje tak ze sa ta opyta, ale podla toho ze mas nenulovy estimate na "Test execution" (pozor nepomylit si so Support test execution) a kopec podobnych hackov. Ked to cele takto otoci, tak odide a necha tam zopar ludi, ktori sa snazia pochopit ako to myslel a nejako to dotiahnut do aspon uspokojivo chodiveho stavu. Ked sa im to ako tak podari, prichadza novy mesias...
lto vsimol som si to, ale nehral som sam sa s tym. Ak je to na styl piratepad, co je integrovany v google dokumentoch, tak potom je to super. Ale to vlastne tu bolo uz pred vela rokmi ked prisiel sharepoint, len nejaky pablb prisiel s verziami a cela spolupraca sa pokazila.
scarinko instalovat? Ved to bezi v elektrone, takze v hociakom (idealne google chrome) to bezi bez instalacie. Podla mna je to velmi vydarena "aplikacia" a som rad, ze pochovali smejdny skype for business.ludia, co sa na teams stazuje len nepochopili ake obrovske vyhody efektivnej spoluprace/komunikacie to ma
Nedavno som mal pohovor cez ms teams, to bolo peklo len nainstalovat a registrovat sa na dany link 😁
Presne kvoli tomu som "meskal" na svoj pohovor. 10 minut vopred som si vsetko pripravil vosiel som do uvodneho screenu a cakal som. Na 00 som stlacil spustit call a zobrazila sa hlaska: nieco je zle. Skuste preinstalovat teams
“ Ľudia sa rokmi stali podľa neho technicky negramotnejšími. Kedysi prichádzali so zložitejšími opravami, dne často kvôli hlúposti. „Dobrý deň, mám defekt,“ znie pozdrav nového klienta. „Prvé, čo urobím, vyberiem ventil, to už som vedel ako decko, ... a gumička je preč. Dám novú a je po defekte,“ hovorí Ladislav Lipták a sám seba sa pýta, či to ľudia nevedia alebo nemajú záujem vedieť. „Voľakedy bolo normálne, že sme si vedeli 90 percent vecí opraviť sami, dnes už nie. Ale zas, vďaka tomu mám robotu.“
bol som v lete dat povolit kazetu lebo sa mi podarilo znicit bic - pridem do servisu a pozeram co chlapik robi - lepi defekt fakt lepi zaplatami
ale - kedysi boli veci jednoduchsie a hlavne rozoberatelne - aj sa servisovalo, vacsinou co najviac doma - a to ani youtube nebolo. len veci na servis boli aj konstruovane. dnes to uz nieje servis - ale menenie dielov (myslim vseobecne, nie len bike). napr. taka oprava televizorov. dnes na tom co opravis? mnoho veci ani neotvoris - zaliate, zlepene dokopy.
preto sa necudujme ze sa straca zaujem o opravy akehokolvek druhu - potom aj malickost je problem
Ako píšeš, začína byť problém niečo nechať opraviť aj keď chceš. Nájsť šikovného obuvníka, krajčírku alebo hodinára je čím ďalej väčší problém. Starí odišli do dôchodku alebo vymreli a mladých nie je, lebo sa im to už neoplatí robiť.
Takže vďaka aj za tých čo sú. Nedávno mi jedna pani akurát skracovala turistické nohavice, tak rovno opravila aj diery po mačkách tak, že som mal problém vôbec nájsť kde boli. Tak isto rozpadnutá PUR podrážka na Mammutoch vymenená aspoň po známosti u nás v Eccu, môžu slúžiť zase ďalšie roky. Bolo mi ich ľúto vyhadzovať keď až na podrážku sú OK a nachodili so mnou za tú dobu čo ich mám pekných pár km po horách.
Ďalší príklad, na aute prestalo fungovať ABS, 4x4 a protipreklz. Po diagnostike v autorizovanom servise zistili, že je prasknutý snímací kružok pre ABS. Dodať ho vraj osobitne nevedia, len celú polos za 900E + robota. Klasický meniči a nie mechanici. Ešte šťastie, že sa stále nájde šikovník čo ho niekde vykutral nový za 30E a aj s robotou si vypýtal 80E. Aj to preto, že sa vytrápil so zapečenou maticou náboja.
Teams je fajn. Len ms pristup, ze sfb vlastne fungoval nahovno a v momente ked ho vyladili, povedia koniec - chodte do teams aby sme to zase par rokov spolu mohli ladit
To je uplne bezna vec. Ak je zena sama, tak to chapem. Ale mne minule volal kamos, ze ma defekt a ze co s tym Tak som mu poslal video od Sterbakola, kde to je vysvetlene tak, ze to podla toho musi opravit aj uplny tlk. Zaniesol ho do servisu Cely bicykel samozrejme, lebo odmontovat zadne koleso je s kazetou tiez rebus.
lto vsimol som si to, ale nehral som sam sa s tym. Ak je to na styl piratepad, co je integrovany v google dokumentoch, tak potom je to super.
Malo by to byt ako ma spreadsheet v google doc, ale nezvlada to zatial multiuser, takze ked to otvoris priamo v teamsoch , tak sa vselico potom udeje, ked do toho robi nieco ini ludia .. sietova optimalizacia ziadna, ale teamsi ako taky nastroj na cally je fajn.
je to z velkej casti spomienkovy optimizmus - opravovalo sa, lebo ina moznost nebola. Z nudze cnost.
Nie je. Pretoze je logicke vec opravovat, ak sa da a nevyhadzovat a vrsit tony odpadu, dolovat suroviny a znecistovat 10x tolko, len aby sa nove veci kupovali pomaly kazdy mesiac.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
nas sef nastastie robi meeting tak 1-2x za mesiac na hodinu, momentalne cez skype, vacsinou je to ked sa nieco dolezite udeje alebo sa riesi problem ktory sa tyka vacsiny ludi z oddelenia. Ale take tie porady kazdy pondelok rano lebo ved treba si pokecat co kto za ten tyzden robil/nerobil to je ehmm.
Na priradovanie projektov mame interny nastroj (HPckari poznaju NetSRM
scarinko instalovat? Ved to bezi v elektrone, takze v hociakom (idealne google chrome) to bezi bez instalacie. Podla mna je to velmi vydarena "aplikacia" a som rad, ze pochovali smejdny skype for business.ludia, co sa na teams stazuje len nepochopili ake obrovske vyhody efektivnej spoluprace/komunikacie to ma
Presne kvoli tomu som "meskal" na svoj pohovor. 10 minut vopred som si vsetko pripravil vosiel som do uvodneho screenu a cakal som. Na 00 som stlacil spustit call a zobrazila sa hlaska: nieco je zle. Skuste preinstalovat teams
Kvoli defektu do servisu? To uz co je ?
ale - kedysi boli veci jednoduchsie a hlavne rozoberatelne - aj sa servisovalo, vacsinou co najviac doma - a to ani youtube nebolo. len veci na servis boli aj konstruovane. dnes to uz nieje servis - ale menenie dielov (myslim vseobecne, nie len bike). napr. taka oprava televizorov. dnes na tom co opravis? mnoho veci ani neotvoris - zaliate, zlepene dokopy.
preto sa necudujme ze sa straca zaujem o opravy akehokolvek druhu - potom aj malickost je problem
Takže vďaka aj za tých čo sú. Nedávno mi jedna pani akurát skracovala turistické nohavice, tak rovno opravila aj diery po mačkách tak, že som mal problém vôbec nájsť kde boli. Tak isto rozpadnutá PUR podrážka na Mammutoch vymenená aspoň po známosti u nás v Eccu, môžu slúžiť zase ďalšie roky. Bolo mi ich ľúto vyhadzovať keď až na podrážku sú OK a nachodili so mnou za tú dobu čo ich mám pekných pár km po horách.
Ďalší príklad, na aute prestalo fungovať ABS, 4x4 a protipreklz. Po diagnostike v autorizovanom servise zistili, že je prasknutý snímací kružok pre ABS. Dodať ho vraj osobitne nevedia, len celú polos za 900E + robota. Klasický meniči a nie mechanici. Ešte šťastie, že sa stále nájde šikovník čo ho niekde vykutral nový za 30E a aj s robotou si vypýtal 80E. Aj to preto, že sa vytrápil so zapečenou maticou náboja.
To je uplne bezna vec. Ak je zena sama, tak to chapem. Ale mne minule volal kamos, ze ma defekt a ze co s tym
Malo by to byt ako ma spreadsheet v google doc, ale nezvlada to zatial multiuser, takze ked to otvoris priamo v teamsoch , tak sa vselico potom udeje, ked do toho robi nieco ini ludia
Nie je. Pretoze je logicke vec opravovat, ak sa da a nevyhadzovat a vrsit tony odpadu, dolovat suroviny a znecistovat 10x tolko, len aby sa nove veci kupovali pomaly kazdy mesiac.