chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
Ahojte. Ako asi viete, Schwalbe Nobby Nic sa vyrába v rade performance aj vo verzii na použitie iba s dušou, aj v TLR verzii. Ak chcem jazdiť s dušou a prežijem vyššiu váhu, bude mať TLR ešte nejakú nevýhodu? Rozumiem správne, že tým, že je TLR verzia ťažšia, je odolnejšia, a preto aj menej nachylna na defekt aj pri použití s dušou? Vopred vďaka za info
TLR v kombinacii s dusou bude mat vacsi valivy odpor ako bez nej a bude citlivejsi na defekty ako ked bude bez duse (TL). Na druhej strane TLR plast s dusou bude odolnejsi ako ne TLR plast rovnakej konstrukcie s dusou. Ak chces ale max odolnost voci defektu pozeraj na to urcene plaste cize take co maju zvysenu ochranu proti defektu. Super trail, DD. Kazdopadne si myslim, ze lepsie akykolvek funkcny bezdusovy system, ako akakolvek kombiancia duse a niecoho.
Kenai taky Maxxis napr ma prevaznu vacsinu TR plastov co som pozeral na stranke. cize ak chces kombinaciu Maxxis + dusa tak inu moznost ako TR plast prakticky nemas... btw uz nejaky ten rok mam tu kombinaciu dusa + TR plast a nemam ziadny problem, doteraz 1 defekt. Aj ked by prechod na bezduse nebol u mna velky problem (plaste + rafiky na to mam) nemam dovod na bezduse prejst (tym netvrdim, ze som odporca bezdusi)
Jasne to je marna debata, jazdil som 5 rokov obycajne plaste s dusou a mal som defekt raz za rok cca. Teraz jazdim bezduse a mam defekt tiez 1x za rok len sa sam zalepi. Rozdiel je to hlavne v jazdnych vlastnostiach a valivom odpore. V tlaku ktory mozes jazdit... Teraz idem dokonca do insertu v zadu, nie kvoli defektom, ale zase kvoli jazdnym vlastnostiam.
Ked vymenim plaste 29×2,25 za 29×2.0 tak to bude znacny rozdiel v rychlosti na ceste, ci ani velmi nie? Keby som dal gravel plaste 700×40-50 tak uz asi ano ale, to budu asi dost uzke na HT?
Ma tu niekto realnu skusenost s jazdenim maxxisu dhf vzadu? Ako sa to sprava ked to porovna s niecim inym od maxxisu? Dhf vzadu - nic som tu o tom nenasiel.
Na zimu som zvykol nahadzovať DHF dozadu, lebo cez leto jazdím Minion SS. Jazda v pohode, ale je to kotva. Skôr odporúčam DHR2, mám pocit, že aj na brzdách je trochu lepší.
Tam rozhoduje skor konstrukcia a vzor. Nieco makke a hladke nevadi ze sirsie. Conti speed king napr.
A continental double fighter 29×2.0 by nebol lepsi na cestu a tvrdy povrch ked je uzsi? Teraz mam schwalbe rapid rob 29×2,25 a rozmyslam nad trochu uzsimi.
Ten Double Fighter ma nieco cez 800g,to by som nebral.Radsej Conti Race king,tu v shope ma uvedenu hmotnost cca 600g.Ma jemny vzor,na ceste je rychly a mozes aj veselo do terenu.
A ked ho zoderies,tak bude vyzerat ako Speed king
A nebude nachylnejsi na defekty, ked je lahsi? Chcem to jazdit s klasickymi dusami.
Conti RaceKing RaceSport 29x2,2 jazdim vzadu s dusami a zatial ziaden problem... A od zajtra vpredu Conti CrossKing RaceSport tiez v rovnakom rozmere, uz sa tesim. Na asfalt a menej az stredne narocny teren vpohode, aspon pre mna.
Defekt je velmi individualna zalezitost.Ja som mal na dusiach minuly rok 1 defekt na cca 3000km,ziadne plaste s ochranou to neboli.Kdesi na ceste sa mi do kolesa zapichol drotik a pomaly fucalo.
Aggressor dopredu určite neoptimálny, dozadu super ale len do sucha. Dopredu ako Samalama píše je vhodnejší napríklad DHF pokial sa bavíme o nejakom AM jazdení.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
TLR v kombinacii s dusou bude mat vacsi valivy odpor ako bez nej a bude citlivejsi na defekty ako ked bude bez duse (TL). Na druhej strane TLR plast s dusou bude odolnejsi ako ne TLR plast rovnakej konstrukcie s dusou. Ak chces ale max odolnost voci defektu pozeraj na to urcene plaste cize take co maju zvysenu ochranu proti defektu. Super trail, DD. Kazdopadne si myslim, ze lepsie akykolvek funkcny bezdusovy system, ako akakolvek kombiancia duse a niecoho.
ivast https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/nobby-nic
ked si rozkliknes tu malu sipku dolu pri tovjom plasti tak najdes policko Seal: kde je bud TLE alebo Tube.
A continental double fighter 29×2.0 by nebol lepsi na cestu a tvrdy povrch ked je uzsi? Teraz mam schwalbe rapid rob 29×2,25 a rozmyslam nad trochu uzsimi.
A ked ho zoderies,tak bude vyzerat ako Speed king
Conti RaceKing RaceSport 29x2,2 jazdim vzadu s dusami a zatial ziaden problem... A od zajtra vpredu Conti CrossKing RaceSport tiez v rovnakom rozmere, uz sa tesim. Na asfalt a menej az stredne narocny teren vpohode, aspon pre mna.
Wolfpack Speed 2,25 54,5mm na 25mm rafe 1,6bar
https://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews/continental-speed-king-ii-racesport-2015
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/275/maxxis-aggressor-27-5x2-30-dd-tr-120tpi-plast-kevlar.html
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/275/maxxis-aggressor-27-5x2-30-dd-tr-120tpi-plast-kevlar.html
Myslim si ze ked das po jednom dozadu aj dopredu tak v pohode. Dva alebo tri by uz asi bolo moc.
Bez duše fučia.oba som rozrezal