Lokalizácia
Formulár sa odosiela
yarco - ak nie je nič závažné na riešenie tak garančný servis zvládame na počkanie, netreba sa naň objednávať.

rajcziovamaria - dá sa - prosím riešiť servisnou objednávkou. čo sa týka dĺžky trvania - po potvrdení objednávky servisákom ----- > ako nám to príde a bude všetko OK tak o 1-2 dni ide nazad.
Zobraziť komentár 14.04.2021 - 20:30:30
00
Zdravím team MTBIKERA, bolo by prosím možné, aby sa niekto zodpovedný pozrel na radenie produktov podľa ceny? Keď si dám zoradiť produkty podľa ceny (napr. od najnižšej) tak nie vždy to je zoradené správne... Neviem, či to ovplyvňuje aj kategória zákazníka, ale občas to dokáže pohnevať. Ak bude potrebné, priložím aj screenshoty, kde to nie je zobrazené korektne.
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 08:42:17
00
emel pošli nám pls screenshoty na [email protected]. Vernostné ceny to teoreticky vedia spôsobiť v niektorých prípadoch, lebo radenie je podľa štandardnej ceny.
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 08:46:19
00
odoslané na mail :)
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 09:00:30
00
myslím, že to bude tými zľavami a zoradené to je podľa pôvodnej ceny
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 09:01:38
01
Objednával som pred chvíľou nejaký tovar, zaplatil som cez Google pay a nevidím ho medzi mojimi objednávkami a zmizol aj z košíka. Viete sa na to pozrieť? Mám to objednávať znova alebo čo mám robiť ?
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 09:34:14
00
dzulio prosím skontroluj si výpis, či ti peniaze boli skutočne stiahnuté a bolo to zúčtované, alebo nie. U nás evidujeme objednávku s nedokončenou platbou . V prípade, že to je zúčtované, pošli nám doklad z IB o transakcii na [email protected] .
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 09:45:36
00
Zatiaľ nevidim nič stiahnuté. Objednam to znova a keby náhodou, to stiahlo dva krát, tak mi to prosím pošlite len raz a jednu platbu vráťte. Ďakujem.
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 09:54:02
00
dzulio platba nepresla - google pay (resp. tvoja banka / kartovy provider) ju neautorizoval. Skus este raz prosim.
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 09:55:17
00
Objednal som to ešte raz a už to prešlo. Teraz som platil kartou, vtedy cez Google pay, ale vtedy ma nevrátilo na stránku obchodníka, po dlhej chvíli tam vyskočilo error timeout alebo niečo podobné.
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 10:01:42
00
Ahojte,
vo formulary na servis som nedavno hladal moznost garancnej prehliadky. Najprv som si myslel ze to tam ani nie je a az po upozorneni od ineho uzivatela som ju nasiel :o Na to ze to je urcite casty ukon to mate hrozne zastrcene a na mieste kde to splyva s ostatnym textom. :facepalm: Myslim ze aj pre ostatnych novych clenov by bolo lepsie keby ste to presunuli mozno na uplny zaciatok alebo neako inak zvyraznili. Dakujem
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 15:52:48
00
ani kazety nejdú filtrovať podľa počtu rýchlosti ...
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 20:06:24
00
Bude nová sada mtbiker dresov tento rok, lebo mi treba nové handry a neviem či počkať...
Zobraziť komentár 15.04.2021 - 20:20:09
00
Nebodaj tease na nove priestory alebo mi nieco uniklo? :)

Prílohy:

Snímka obrazovky 2021-04-17 234354.png
Snímka obrazovky 2021-04-17 234354.png 11.53 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 17.04.2021 - 23:45:56
00
navrhy na zlepsenie:
- kedze vybavujem svoju prvu reklamaciu tak by potesilo mat vo formulary nahrat subor, aby clovek vedel poslat fotku alebo video.
- po vygenerovani formularu by sa mohlo vygenerovat hned pdfko ktore sa zobrazi namiesto protokolu na webovej stranke.
- toto pdfko by mohlo byt automaticky poslane na emailovu schranku objednavatela.

Alebo ako vzdy som nieco nezbadal, a vsetky tieto moznosti su tu =)
Zobraziť komentár 18.04.2021 - 18:30:03
01
keyboard_arrow_up