Nájdete v ňom skoro 30 000 produktov s atraktívnymi cenami od vyše 400 značiek, z ktorých vyše 5000 je bežne skladom a môže byť u vás doma do 24 hodín. Každý deň dopĺňame nové produkty a nové značky a budeme zlepšovať nielen našu ponuku, ale aj funkcie e-shopu, aby ste našli to čo hľadáte a našli to za najvýhodnejšiu cenu.
Ak máte hocijaké otázky ohľadom tovaru alebo e-shopu, okrem fóra nás môžete kontaktovať cez [email protected], cez chat v sekcii Shop alebo cez +421 2 330 567 30.
Táto téma slúži na všeobecnú diskusiu o shope, otázky a návrhy. Skúsenosti s MTBIKER shopom nájdete na: https://www.mtbiker.sk/forum/cyklisticke-obchody/mtbiker-shop-t35491.html
posledný komentár: 19. 12. 2008 o 17:30
Ked sa jedná o refundaciu v prospech karty, tak cisla tych uctov su uplne irelevantne. Ako aj dátum refundacii. Kedze sa nejadná o bezny prevod, nehladame prijatú platbu, nakacame na ziadnu sms-ku (aj ked máme nastavené notifikácie na vsetky pohyby - tusim, len Transferwise posle push-noti), ale kontrolujeme povodnu tranzakciu.Sú mozné 2 scenáre: bud pri pôvodnej transakcii sa objavi aj záporná polozka (s rovnakym dátumom), tym pádom plus a minus je nula, alebo tá povodna tranzakcia sa zmizne. Pri kreditkach plati samozrejme druhe riesenie, kedze banka nemoze povazovat chargack za debetnú operáciu.
Do úvahy nám teraz pripadá viacero možností riešenia vzniknutého problému:
1. Vyberiete si iný tovar z našej ponuky: https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie ...............
2. Objednávku Vám zašleme bez chýbajúceho tovaru.
3. Objednávku Vám stornujeme
aj by som uvítal možnosť 4) ... niečo v zmysle ... všetky dostupné položky vám zasielame a tovar XY po naskladnení do 30 dní vám pošleme na naše náklady, alebo po uvedenej dobe bude objednávka naň stornovaná
Uz aj prisiel mail zo supportu.
Edit: nakoniec vyzera, ze by mohli byt zajtra v BA, takze nemusis vyberat ine. Diky za odhalenie problemu, mali sme zle naskladnenu tuto velkost a preto to vyrobilo tento problem.
Dnes som sa konecne dostal do Ba obchodu (4 pokus) z mojich troch objednavok tam este jedna nebola ( caka na tovar) druha bola uz zaslana spat a jednu som si slavnostne vyzdvihol. Ako som zistil ta stornovana bola stornovana zrejme vcera (8mi den). Nebola by tam uz ani ta prva, ale na stastie mi napadlo poslat poziadavku aby mi ju podrzali bolo to uz tiez bolo viac ako tyzden.
Princip osobneho vyzdvihnutia myslim spociva v tom, ze sa zastavim na predajni, ked mam cestu okolo. Ak mam ist specialne kvoli tomu do BA tak ma to vyde drahsie ako kurierom. A na biku mam cas na tak dlhy vyjazd tak 1 do tyzdna 3hod (80km), ked mi raz do toho priode burka ako minule, je objednavka fuc.
Neviem ako ostatni ale ja neobjednavam veci lebo vas chcem pocvicit, pobjenavam ich leobo ich chem kupit. Myslim, ze to nie je dobre ani pre jednu stranu, ak sa objednavky vracaju nevyzdvihnute.
PS: zrusenu objednavku som urobil znovu
Len pre zaujimavost SPS je jediny kurier na ktoreho je u mna spolah. Ale kym som byval v BA bola SPS katastrofa.
Aby som to spresnil. Ak uz tam zasielka 7 dni stoji a pride mail na ktory nikto nezareaguje, tak sa u predajcu nijak naklady nezvysia. Ak by sa na zaklade tohto mailu u nejakeho percenta objednavok (len frakcia co ide na osobne vyzdvihnutie a len frakcia z nich je po 7 dnoch este aktualna) predlzilo skladovanie, je to vzdy lepsie predat po viac ako 7 dnoch nez stornovat, posielat spat a nasledne znova na zaklade dalsej objednvky balit a pripravovat na vyzdvihnutie pre toho isteho cloveka.
Prvu objednavku som dal vediet ze si ju prosim podrzat, preto tam este bola. Druhu som neustrazil termin, veril som ze tam este bude. Uslo mi to o den. Ide mi hlave o tu notifikaciu, Aby sa nestalo ze zakaznik pride vyzdvihnut nieco co toam uz nie je. To je zle pre vsetkych. Aktuaolne nechodi ani notifikacia o stornovani. Aspon mne neprisla.