Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Chápem účel. Ale estetično? To už je v zmysle, nech si každý postaví, čo chce, len nech sa nik neopováži kritizovať. Niečo ako cisárove nové šaty...
Zobraziť komentár 23.08.2021 - 14:12:39
02
fakt staci cierne sedlo a decentny uzky cierny predstavec a bude to aj pekne :) treba pocitat z kritikou kedze sme v teme galeria ;)
Zobraziť komentár 23.08.2021 - 14:20:26
01
No vidite, vkus je betar vec: mne sa prave ta biela paci. Celkovo sa mi to paci, snad len kluky a prevodniky mi nesedia cierne (dal by som mozno k vidle podobne strieborne).
Zobraziť komentár 23.08.2021 - 15:53:27
00
Rata sa to ako cestak ci nie :D

Prílohy:

IMG_5809.jpeg
IMG_5809.jpeg 1.28 MiB thumb_up4thumb_down

IMG_5783.jpeg
IMG_5783.jpeg 991.9 KiB thumb_up2thumb_down

Zobraziť komentár 23.08.2021 - 21:07:23
018
Videl som už na viacerých bajkoch, že majú takto dozadu zahnuté sedlovky - načo je to dobré? nešľape sa potom akoby pred seba? neobjasníte mi to niekto? sorry za spam :D
Zobraziť komentár 23.08.2021 - 21:35:42
01
Ja ma v pazi kritiku mne sa to tak lubi ako to je. Predstavec je biely lebo aj rajdi su biele. Tenky predstavec znamena rovno. Mne vyhovuje tak ako je kvoli krizom.
Zobraziť komentár 23.08.2021 - 22:40:56
00
Svoju atrapu si každý chváli - ale načo si to tu potom pchal, keď neznesieš aj trochu poza uši.
Zobraziť komentár 23.08.2021 - 22:47:26
02
arrow_leftCasso napísal:
Videl som už na viacerých bajkoch, že majú takto dozadu zahnuté sedlovky - načo je to dobré? nešľape sa potom akoby pred seba? neobjasníte mi to niekto? sorry za spam :D


Sedlovky s takym offsetom su na cestaku bezna vec. Moct posunut sedlo trochu viac dozadu prispieva ku komfortu kolien, ale taktiez take sedlovky lepsie pruzia :-). Aspon tak to vidim ja.
Zobraziť komentár 23.08.2021 - 23:06:03
02
Dal by som tam cierne kluky s tenkymi prevodnikmi, aby to ladilo s tenkymi ramovymi trubkami, a samozrejme aj to sedlo a predstavec cierne ako sa spominalo
Zobraziť komentár 24.08.2021 - 20:09:26
00
No je to umenie skombinovať to tak, že tam nepasuje spolu nič. Nie len štýlom, ale ani len farebne sedlovka so sedlom, predstavec s riadidlami a dokonca ani rám s vidlou. Ale strieborný pedál na čiernej kľuke je zladený s vidlou a prešmykačom.
Zobraziť komentár 24.08.2021 - 23:31:16
02
Som zvedavy na ten eTap AXS v porovnani s Di2. Posed sa este poriesi….. Uvidime ako Ultimate sadne

Prílohy:

9F87F6CB-12C5-4575-95C9-0F5B98F023B5.jpeg
9F87F6CB-12C5-4575-95C9-0F5B98F023B5.jpeg 480.01 KiB thumb_up3thumb_down

Zobraziť komentár 31.08.2021 - 20:57:23
037
Rychlo ti prisiel. Nech slúži. Napis potom ako si spokojny.
Zobraziť komentár 31.08.2021 - 21:05:17
00
V skratke Ultimate vs Venge Pro. Preco kupovat aero ked mozes mat ultimate ?
Canyon rozhodne lepsi aero kokpit. Roval cl50 vs. Zipp 404 firecrest. Zipp sa odvaluju pocitovo lepsie. Geometria Ultimate pocitovo univerzalnejsia, bajk na vsetko. Di2 vs Sram eTap AXS. Tu je to prast jak uhod. Perfektne, presne sady jedna aj druha. Nemam co vytknut. Venge pro bol vyborny, krasny bajk ale jeho zameranie bolo jasne dane. Mam pocit, ze bajky typu ultimate, tarmac, tcr s aero doplnkami vytlacia bajky typu aeroad, venge pro do zabudnutia.
Este ohladom vstavaneho powermetra Quark, funguje to perfektne. Oproti pedalom s powermetrom ktore som jazdil je to rozhodne o level vysie. Hned sa chyta na garmin, ziadna kalibracia pred jazdou…
Pri objednavke Canyonu som cakal, ze nieco nebude uplne ok a tak aj bolo. Krive kotuce zadny aj predny, nebolo mozne narovnat. Pisem na podporu, jasne dajte si vymenit, poslite doklad a naklady vam preplatime ? WTF, tak okay.
Zobraziť komentár 03.09.2021 - 16:20:27
05
Machst je velky rozdiel ultimate/ aeroroad pre bezneho hobika vyjazdy okolo 100km vyskove okolo 1000m, tiez pozeram po novom a zatial pomer cena vykon u mna vyhrava aeroad. s geo som v pohode u aero.
Zobraziť komentár 03.09.2021 - 20:21:59
00
Môj prvý ozajstný cesťák Basso venta fullcarbon :)

Prílohy:

aa.jpg
aa.jpg 1.26 MiB thumb_up2thumb_down

bb.jpg
bb.jpg 1.13 MiB thumb_up4thumb_down

Zobraziť komentár 15.09.2021 - 11:07:33
037
keyboard_arrow_up