Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Zdravim,
riesil uz niekto programovanie motora Bafang s displejom DP C24X (pouziva to napr. CTM)? Zistil som, ze je tam uz iny kablik (fialový) ako byval povodne (zelený - vid fotky). Neviem, ci by stacilo preletovat povodny kabel na novu koncovku a ci by vobec fungoval ten soft, ktorym sa to povodne programovalo. V podstate potrebujem upravit len urovne podpory, lebo od vyroby hned na prvej urovni dava 50% podpory, co je strasne vela.
Dakujem za akekolvek rady.
Marcel

Prílohy:

Starý.jpg
Starý.jpg 58.39 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Nový.jpg
Nový.jpg 48.72 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 22.07.2021 - 13:54:04
00
Podarilo sa nejako? Teraz mi prišiel bike s M500 Bafangom a na prvej úrovni to dáva strašne velkú podporu ako vravíš, tak by som to chcel aj ja upraviť.
Zobraziť komentár 19.08.2021 - 21:36:46
00
arrow_leftEnder napísal:
Podarilo sa nejako? Teraz mi prišiel bike s M500 Bafangom a na prvej úrovni to dáva strašne velkú podporu ako vravíš, tak by som to chcel aj ja upraviť.


Ano, mas pravdu, dava to velke bomby na 1tke. Dokonca cez 300W. S tym nic nespravis. Je to natvrdo nakodene. Uz jednotlive stupne nejdu prestavovat ako na BBS alebo HD. Na to by si potreboval nahrat cely novy firmware s inymi naprogramovanymi vykonmi pre jednotlive stupne. Ked je dobry predajca (co znamena, ze ma velke objemy) moze napisat Bafangu, ten im prekodi firmware a potom ti ho predajca nahra do motora.

Nie ten fialovy a zeleny nie je kompatibilny. Stary system je UART, novy CAN Bus (ako v aute).
Zobraziť komentár 20.08.2021 - 11:45:10
00
Caute,
takze po dalsom skumani a komunikacii s vyrobcom to vyzera tak, ze v nastaveniach Bafangu si uz ani neskrtneme. Nielen pouzivatel, ale ani predajca, a dokonca ani samotne CTM s tym nevie nic spravit - ako pise DaDo. Som z toho velmi sklamany, absolutne nechapem, preco volia takyto obmedzujuci pristup, ked napr. Bosch sa zjavne vydal uplne opacnym smerom a vsetky taketo parametre si mozete po novom nastavit priamo cez apku v telefone. Smutne.
Zobraziť komentár 01.09.2021 - 09:20:37
00
CTM by už konečne mohli začať ponúkať Bosch, keď ten Bafang robí také problémy. To Shimano, na ktoré sa orientujú vo vyšších radách tiež nie je z pohľadu úprav pravé orechové
Zobraziť komentár 01.09.2021 - 12:47:34
00
arrow_leftmarcelmmx napísal:
Caute,
takze po dalsom skumani a komunikacii s vyrobcom to vyzera tak, ze v nastaveniach Bafangu si uz ani neskrtneme. Nielen pouzivatel, ale ani predajca, a dokonca ani samotne CTM s tym nevie nic spravit - ako pise DaDo. Som z toho velmi sklamany, absolutne nechapem, preco volia takyto obmedzujuci pristup, ked napr. Bosch sa zjavne vydal uplne opacnym smerom a vsetky taketo parametre si mozete po novom nastavit priamo cez apku v telefone. Smutne.

prosim ta v akej appke sa daju upravit jednotlive rezimy na motor bosh 4gen ?
Zobraziť komentár 02.09.2021 - 17:04:57
00
No ja myslim, ze ich tlacia regulatori/legislativa, aby to nedovolili ludom preladovat. Mozno viac nehod na ebajkoch. A na Bosh sa da nieco naladit?

Bud sa Bafang zobudi, a da na stupen 1 mensi vykon, alebo to treba riesit 3rd party kontrolerom (ktory je uz full programovatelny), mal by vyjst coskoro (pre M600 urcite, neviem, ci aj pre M500 to bude kompatible), lenze je dost drahy.

Myslel som, ze ked dam 10 stupnov podpory, ze jednotka bude slabsia - vobec nie. ;) Cinska logika opat.

No a aj na novych Ultra a HD idu dat CAN bus a bude vybavene.
Zobraziť komentár 05.09.2021 - 12:11:00
00
keyboard_arrow_up